Материалдар / Қоршаған орта Жануарлар әлемі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қоршаған орта Жануарлар әлемі

Материал туралы қысқаша түсінік
жануарлар туралы түсінік беру
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

14.03..2024

Бекітемін: Ғ .Мутянова


Қоршаған орта

Міндеті:

Жануарлар әлемі

ҰІӘ мақсаты:

. Жануарларды әртүрлі белгілері бойынша: құстар, балықтар, жануарлар, аңдар, жәндіктер топтастыру;

РЕСУРСТАР

Интербелсенді тақта,дидактикалық материалдар т.б

ҰІӘ жоспарлау

ҰІӘ жоспарын жүзеге асыру кезеңдері/уақыты

ҰІӘ жоспары бойыншы іс-әрекет

Ресурстар

Қызығушылық ояту 0-3 мин

Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ақуал орнату. «Денеміз қалай сөйлейді»

Т:Басымыз қалай сөйлейді?

Б:Иә иә,жоқ,жоқ

Т:Иығымыз қалай сөйлейді?

Б:Білмеймін,білмеймін.

Т:Қолымыз қалай сөйлейді?

Б:Сәлем сәлем,сау бол сау бол.

Т:Cаусақтарымыз қалай сөйлейд?

Б:Жарайсың,жаман емес

Т:Аяқтарымыз қалай сөйлейді?

Б:Топ топ топ


Негізгі кезең.

Топтық жұмыс: «Мозайка» дидактикалық ойын. Жануарлар әлемі туралы түсінік беру.

Суреттерді құрастыру.Құрастырған суреттері бойынша сөйлем құрау.

«Үш шапалақ» әдісі арқылы жұмыс аяқтағаның айту. «Мекенің тап»ойыны.Тапқан сурет бойынша қайда мекендейтінін айту.. «Үш шапалақ» әдісі арқылы жұмыс аяқтағаның айту. «Он саусақ»ойыны Саусақтардағы суреттерді оң және сол жақтағы суреттерді байланыстырып сөйлем ойлау.Мысалы:Қоян сәбіз жеді.

«Үш шапалақ» әдісі арқылы жұмыс аяқтағаның айту.

« Сөз ойла ,тез ойла»ойыны

Аю бал жеді+ ,-суреттер .Сөз ойлау .Түлкі орманда +.Сөйлем ойлау.

«Үш шапалақ» әдісі арқылы жұмыс аяқтағаның айту.

«Шығармашылық әлем»Дидактикалық ойын

Не жасағандары туралы сұрап.Жасаған заттары бойынша сөйлем құрау. 1-ші топ құстарға ұя жасау.

2-ші топ пішіндерден жабайы жануарлар жасау. 3- ші топ көл жасау балыққа. 4-ші топ. қой жасау «Үш шапалақ» әдісі арқылы жұмыс аяқтағаның айту.

Сергіту сәті бейне жазба арқылы

Қубикте адам бинелері тұрады сол арқылы тез музыкадан қалмай кубик лақтырғанда түскен бейнеге байланысты қимыл жасау.

Жұптық жұмыс:«Бейнесін тап» ойыны

Ойын шарты: Сурет арқылы бейнелеп беру.Қарама -қарсы тұрған бала табу.

«Үш шапалақ» әдісі арқылы жұмыс аяқтағаның айту.аздан жасалған гүлдерді ,суға салу ыдыстағы.Гүл суда ашылғанда гүлдегі суретті балалар көреді.Ненің суреті екенің таб

Қимылмен көрсету.




















.





Балалар білгендерін ортаға салады.








Бір-бірін бағалайды




ҰІӘ қорытынды бөлімі

Рефлекция ҰІӘ қорытындылау, тәрбиеленушілерді мадақтау

Әсерлерімен бөліседі. өзін-өзі бағалауға ұсынады. Егер ҰІӘ-тін дұрыс орындасаң – жасыл дөңгелекті

боя. Егер тапсырмалар жартылай орындалса – сары дөңгелекті боя. Егер ҰІӘ қиын

болып, түсініксіз болса – қызыл дөңгелекті боя.

Мадақтау

Мадақтау

Жалпы білім беретін Аққыстау орта мектебі. . Қоршаған орта Тақырыбы:Жануарлар әлемі. Тәрбиеші :Нұржанова Айтолқын Мектепалды "А"сынып

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!