Ұйымдастыру
кезеңі. Психологиялық ақуал
орнату. «Денеміз
қалай
сөйлейді»
Т:Басымыз
қалай
сөйлейді?
Б:Иә
иә,жоқ,жоқ
Т:Иығымыз
қалай
сөйлейді?
Б:Білмеймін,білмеймін.
Т:Қолымыз
қалай
сөйлейді?
Б:Сәлем
сәлем,сау бол сау
бол.
Т:Cаусақтарымыз қалай
сөйлейд?
Б:Жарайсың,жаман
емес
Т:Аяқтарымыз
қалай
сөйлейді?
Б:Топ топ
топ
Негізгі
кезең.
Топтық
жұмыс: «Мозайка»
дидактикалық
ойын. Жануарлар
әлемі туралы түсінік
беру.
Суреттерді
құрастыру.Құрастырған суреттері бойынша сөйлем
құрау.
«Үш шапалақ»
әдісі арқылы жұмыс
аяқтағаның айту.
«Мекенің
тап»ойыны.Тапқан сурет бойынша қайда мекендейтінін айту.. «Үш
шапалақ» әдісі
арқылы жұмыс
аяқтағаның айту.
«Он
саусақ»ойыны Саусақтардағы суреттерді оң және сол
жақтағы суреттерді байланыстырып сөйлем ойлау.Мысалы:Қоян сәбіз
жеді.
«Үш шапалақ»
әдісі арқылы жұмыс аяқтағаның
айту.
« Сөз
ойла ,тез ойла»ойыны
Аю бал жеді+ ,-суреттер .Сөз ойлау .Түлкі
орманда +.Сөйлем
ойлау.
«Үш шапалақ»
әдісі арқылы жұмыс аяқтағаның
айту.
«Шығармашылық
әлем»Дидактикалық
ойын
Не жасағандары туралы сұрап.Жасаған заттары
бойынша сөйлем құрау. 1-ші топ құстарға ұя
жасау.
2-ші топ пішіндерден жабайы жануарлар жасау.
3- ші топ көл жасау балыққа. 4-ші топ. қой
жасау «Үш шапалақ»
әдісі арқылы жұмыс аяқтағаның
айту.
Сергіту сәті
бейне жазба арқылы
Қубикте адам
бинелері тұрады сол арқылы тез музыкадан қалмай кубик лақтырғанда
түскен бейнеге байланысты қимыл
жасау.
Жұптық
жұмыс:«Бейнесін
тап»
ойыны
Ойын
шарты: Сурет арқылы бейнелеп беру.Қарама -қарсы
тұрған бала
табу.
«Үш шапалақ» әдісі арқылы жұмыс аяқтағаның
айту.аздан жасалған гүлдерді ,суға салу
ыдыстағы.Гүл суда ашылғанда гүлдегі суретті балалар көреді.Ненің
суреті екенің
таб
|