Қоршаған орта: терминдер мен анықтама

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қоршаған орта: терминдер мен анықтама

Материал туралы қысқаша түсінік
Қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы


Мекеме атауы

«Әл-Фараби» мектеп-лицейі

Бөлім атауы

Синтаксис. Қоршаған орта және энергия ресурстары

Педагогтің ТАӘ

Серік Аяжан Маратқызы

Күні

24.02.2025 ж.

Сыныбы: 8 Ә (қазақ тілі)

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қоршаған орта: терминдер мен анықтама

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.4.1. мәтіндегі көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау.

8.4.4.3. сөйлем ішіндегі біріңғай мүшелер және айқындауыш мүшелерді қолдана білу.

Сабақтың мақсаты

8.1.4.1. мәтіндегі көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтайды.

8.4.4.3. сөйлем ішіндегі біріңғай мүшелер және айқындауыш мүшелерді қолдана біледі.


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі / уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



Сабақтың ортасы









Сабақтың соңы

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу.

Оқушыларды түгендеу.

ІІ. Үй жұмысын тексеру.

1-тапсырма

131 беттегі мәтінді оқу, берілген сұрақтарға жауап беру.

Дескриптор:

-мәтінді дұрыс оқиды – 2б

-сұрақтарға дұрыс жауап береді – 3б

- ойын нақты жеткізеді – 2б

2-тапсырма

131 беттегі класстерді толтыру.

Дескриптор:

-үйірлі мүшелерді дұрыс табады – 3б

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру

3- тапсырма

133 беттегі 3 тапсырманы орындау.

4-тапсырма

133 беттегі 4 тапсырманы орындау.


Бекіту сұрақтары:

Үйірлі мүше дегеніміз не?

Үйірлі мүшелер қалай жасалады?

Үйірлі мүшелердің неше түрі бар?

IV. Үй жұмысын беру.

133 беттегі 2 тапсырма

Мессенджер әдісі арқылы кері байланыс.



Оқушылар амандасып орындарына отырады.



1-тапсырма

131 беттегі мәтінді оқиды, берілген сұрақтарға жауап береді.

2-тапсырма

131 беттегі класстерді толтырады.

3- тапсырма

133 беттегі 3 тапсырманы орындайды.

4-тапсырма

133 беттегі 4 тапсырманы орындайды.



















Бір-біріне ауызша кері байланыс береді

Керемет!Жарайсың!

«Бас бармақ » әдісі арқылы бағалау


Бір-біріне ауызша кері байланыс береді

Керемет!Жарайсың!


«Қол шапалақ» әдісі арқылы бағалау










Жұмыс дәптері, оқулық


Жұмыс дәптері, оқулық

Жұмыс дәптері,оқулық


Жұмыс дәптері, оқулық



























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.04.2025
247
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі