Білім беру саласы: «Таным»
Тақырыбы: «Көліктер»
Мақсаты: балаларға көлік туралы түсінік беру.Көлік түрлерін ерекшеліктеріне қарай топтастырып (жерде, суда, әуеде), атқаратын қызметіне қарай салыстыра білуге үйрету. Олардың қызметінің маңыздылығы туралы ұғымдарын кеңейту.
Әдіс- тәсілі: түсіндіру, сұрақ – жауап, саяхат ойын.
Көрнекілігі:тақырып мазмұнына байланысты суреттер, ойыншықтар.
Мотивациялық қозғаушы
Балалар шаттық шеңберін жасайды.
Арайлап таң атты!
Күн шықтты жарқырап!
Біз әдепті баламыз!
Біз тәртіпті боламыз!!
Ұйымдастырушылық ізденушілік
Тәрбиеші ұ.о.іс- әрекетін жұмбақ жасырудан бастайды.
Кеудесінде Жаны жоқ
Тамырында қаны жоқ.
( Көлік )
Тақтаға түрлі көліктер бейнеленген суреттер ілінеді.
- балалар мына суретте нелер бейнеленген?
- көліктердің аттын атаңдар?
- барлығын бір сөзбен қалай атаймыз?
- сендер бақшаға қандай көлікпен келесіндер?
Ойын –саяхат: Балалар біз саяхатқа шықттық деп ойлап көрейік.
Арқасында ауыл жүр,
Ала тайым шауып жүр.
(Автобус)
Автобус алға зулайды
Бағыттан еш аумайды
Зыр айналар дөңгелек
Көлік бізге ең керек!
Ал, ендеше балалар біз бүгін автобуспен саяхаттқа шығайық.
Саяхатқа шықпас бұрын автобусты айдайтын жүргізуші табайық.
Автобус жүргізушісі: Азиз.
Балалар біздің автобусымыз ән айтпасақ жүрмейді екен, біз кандай ән білеміз? « Біз бақытты баламыз» хормен.
Балалар біз автобуспен қаланы аралап қатайық. Қаланы аралап жүріп басқа көлік түрлерін кездестіреміз.
1.Пойезды кездестіреміз. Мынау не балалар? Дұрыс айтасыздар поезд.
Қимылдық ойын :« пойезд» және де пойездің адамдар үшін пайдасы туралы айтылады.
2.Тракторды кездестіреміз.
Кеудесі толған күш,
Табаны толған тіс. Бұл не балалар? ( трактор)
Дидактикалық ойын « Жұбын тап».
3. Мотоциклды кездестіреміз.
Екі аяқты, бір басты
Жүреді екен тым қатты. Ол не балалар ( мотоцикл) дұрыс айтасындар.
Дидактикалық ойын « Кім жылдам». Мақсаты: қиылған көліктің суреттерін кайта құрастыру.
Балалар, біз бүгін көптеген көлік түрлерімен таныстық, оның пайдасын білдік. Бүгінгі саяхатымыз ұнадыма сендерге? Мағанда ұнады.
Бүгінгі оойын саяхат сабағымызға белсене қатысқандарын үшін сендерге үлкен рахмет.
Күтілетін нәтиже:
Білуі: көлік және көлік түрлерін ажыратуды.
Түсінігі: көліктердің қолданылуы және адам өміріне тигізетін пайдасы жайлы түсінік.
Көрсете білуі: қоғамдық көліктерде мәдениеттілікті.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қоршаған ортамен таныстыру ұйымдастырылған оқу қызметі Тақырыбы "Көліктер"
Қоршаған ортамен таныстыру ұйымдастырылған оқу қызметі Тақырыбы "Көліктер"
Білім беру саласы: «Таным»
Тақырыбы: «Көліктер»
Мақсаты: балаларға көлік туралы түсінік беру.Көлік түрлерін ерекшеліктеріне қарай топтастырып (жерде, суда, әуеде), атқаратын қызметіне қарай салыстыра білуге үйрету. Олардың қызметінің маңыздылығы туралы ұғымдарын кеңейту.
Әдіс- тәсілі: түсіндіру, сұрақ – жауап, саяхат ойын.
Көрнекілігі:тақырып мазмұнына байланысты суреттер, ойыншықтар.
Мотивациялық қозғаушы
Балалар шаттық шеңберін жасайды.
Арайлап таң атты!
Күн шықтты жарқырап!
Біз әдепті баламыз!
Біз тәртіпті боламыз!!
Ұйымдастырушылық ізденушілік
Тәрбиеші ұ.о.іс- әрекетін жұмбақ жасырудан бастайды.
Кеудесінде Жаны жоқ
Тамырында қаны жоқ.
( Көлік )
Тақтаға түрлі көліктер бейнеленген суреттер ілінеді.
- балалар мына суретте нелер бейнеленген?
- көліктердің аттын атаңдар?
- барлығын бір сөзбен қалай атаймыз?
- сендер бақшаға қандай көлікпен келесіндер?
Ойын –саяхат: Балалар біз саяхатқа шықттық деп ойлап көрейік.
Арқасында ауыл жүр,
Ала тайым шауып жүр.
(Автобус)
Автобус алға зулайды
Бағыттан еш аумайды
Зыр айналар дөңгелек
Көлік бізге ең керек!
Ал, ендеше балалар біз бүгін автобуспен саяхаттқа шығайық.
Саяхатқа шықпас бұрын автобусты айдайтын жүргізуші табайық.
Автобус жүргізушісі: Азиз.
Балалар біздің автобусымыз ән айтпасақ жүрмейді екен, біз кандай ән білеміз? « Біз бақытты баламыз» хормен.
Балалар біз автобуспен қаланы аралап қатайық. Қаланы аралап жүріп басқа көлік түрлерін кездестіреміз.
1.Пойезды кездестіреміз. Мынау не балалар? Дұрыс айтасыздар поезд.
Қимылдық ойын :« пойезд» және де пойездің адамдар үшін пайдасы туралы айтылады.
2.Тракторды кездестіреміз.
Кеудесі толған күш,
Табаны толған тіс. Бұл не балалар? ( трактор)
Дидактикалық ойын « Жұбын тап».
3. Мотоциклды кездестіреміз.
Екі аяқты, бір басты
Жүреді екен тым қатты. Ол не балалар ( мотоцикл) дұрыс айтасындар.
Дидактикалық ойын « Кім жылдам». Мақсаты: қиылған көліктің суреттерін кайта құрастыру.
Балалар, біз бүгін көптеген көлік түрлерімен таныстық, оның пайдасын білдік. Бүгінгі саяхатымыз ұнадыма сендерге? Мағанда ұнады.
Бүгінгі оойын саяхат сабағымызға белсене қатысқандарын үшін сендерге үлкен рахмет.
Күтілетін нәтиже:
Білуі: көлік және көлік түрлерін ажыратуды.
Түсінігі: көліктердің қолданылуы және адам өміріне тигізетін пайдасы жайлы түсінік.
Көрсете білуі: қоғамдық көліктерде мәдениеттілікті.
шағым қалдыра аласыз













