|
Бөлім атауы: Қиял әлемі |
Мектеп: Тарас НОМ |
||||||
|
Күні: 15.01.2024жыл |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: 5 сынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қоршаған ортаны аялау. Туынды сөздердің жасалу жолдары. |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.7.1 энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу 5.3.6.1. мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау 5.4.2.2. зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану |
||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан, ғаламтордан қажетті ақпаратты ала біледі, мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялайды, зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолданады
|
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. ІІ. Жағымды психологиялық ахуал. Шаттық шеңберінде тұрып, жақсы сөздер мен тілектер айтады. - Мен мақсатыма жетемін. - Мен қиялдай аламын. - Менің қиялым ұшқыр.
№ 29-аудионы тыңдаңыздар. А. Мәтін мазмұны бойынша сөйлемдерді толықтырып жазыңдар.
Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу. |
Оқушылар жағымды психологиялық ахуал жүргізеді. Тыңдалым мәтінін тыңдап, ой түйіндейді. Мәтін мазмұны бойынша сөйлемдерді толықтырып жазады. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы |
|
||
|
Сабақтың ортасы |
ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ Мағынаны тану Ғаламтор желісі мен қосымша әдебиеттерден «Қоршаған ортаны аялау» тақырыбына қажетті ақпараттарды жинақтаңдар. Жинақтаған ақпараттар негізінде, ортақ шешім қабылдаңдар. Қоршаған ортаны қорғаудың 5 қағидасын жазып шығыңдар.
Ақпараттарды жинақтау негізінде төмендегі сілтемелерді қолданыңдар. https://kk.wikipedia.org/wiki/%D2%9A%D0%BE%D1%80%D1%88%D0%B0%D2% https://kk.wikipedia.org/wiki/ https://turkystan.kz/article/81094-orsha-an-ortany-or-au-igilikti-is https://egemen.kz/article/326113-qorshaghan-ortany-saqtau-%E2%80%93-qolymyzda Қоршаған ортаны қорғаудың 5 қағидасы: 1__________________________________________________________________________ 2__________________________________________________________________________ 3__________________________________________________________________________ 4__________________________________________________________________________ 5__________________________________________________________________________
ҚБ
Ә. Туынды сөздерді түбір мен қосымшаға ажыратып жазыңдар.
7-тапсырма. Мақал-мәтелдерде кездесетін туынды сөздерді теріп жазыңдар.
Дескриптор:
ҚБ |
Оқушылар ғаламтор желісі мен қосымша әдебиеттерден «Қоршаған ортаны аялау» тақырыбына қажетті ақпараттарды жинақтайды. Жинақтаған ақпараттар негізінде, ортақ шешім қабылдайды. Қоршаған ортаны қорғаудың 5 қағидасын жазып шығады. Ғаламтор желісі мен қосымша әдебиеттерді негізге алады. Грамматикалық тақпсырма орындайды. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай.
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
. https://kk.wikipedia.org/wiki/%D2%9A%D0%BE%D1%80%D1%88%D0%B0%D2% https://kk.wikipedia.org/wiki/ https://turkystan.kz/article/81094-orsha-an-ortany-or-au-igilikti-is https://egemen.kz/article/326113-qorshaghan-ortany-saqtau-%E2%80%93-qolymyzda |
|
||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс Рефлексия мына сұрақтар негізінде жүргізіледі: - Мен осы сабаққа дейін не білдім? - Осы сабақ маған несімен пайдалы болды? - Қандай мәселені әлі жақсарту керек? Үй тапсырмасы: 9-тапсырма. |
|
|
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қоршаған ортаны аялау ҚМЖ
Қоршаған ортаны аялау ҚМЖ
|
Бөлім атауы: Қиял әлемі |
Мектеп: Тарас НОМ |
||||||
|
Күні: 15.01.2024жыл |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: 5 сынып |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қоршаған ортаны аялау. Туынды сөздердің жасалу жолдары. |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.7.1 энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу 5.3.6.1. мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау 5.4.2.2. зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану |
||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан, ғаламтордан қажетті ақпаратты ала біледі, мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялайды, зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолданады
|
||||||
|
Жоспар |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. ІІ. Жағымды психологиялық ахуал. Шаттық шеңберінде тұрып, жақсы сөздер мен тілектер айтады. - Мен мақсатыма жетемін. - Мен қиялдай аламын. - Менің қиялым ұшқыр.
№ 29-аудионы тыңдаңыздар. А. Мәтін мазмұны бойынша сөйлемдерді толықтырып жазыңдар.
Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу. |
Оқушылар жағымды психологиялық ахуал жүргізеді. Тыңдалым мәтінін тыңдап, ой түйіндейді. Мәтін мазмұны бойынша сөйлемдерді толықтырып жазады. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы |
|
||
|
Сабақтың ортасы |
ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ Мағынаны тану Ғаламтор желісі мен қосымша әдебиеттерден «Қоршаған ортаны аялау» тақырыбына қажетті ақпараттарды жинақтаңдар. Жинақтаған ақпараттар негізінде, ортақ шешім қабылдаңдар. Қоршаған ортаны қорғаудың 5 қағидасын жазып шығыңдар.
Ақпараттарды жинақтау негізінде төмендегі сілтемелерді қолданыңдар. https://kk.wikipedia.org/wiki/%D2%9A%D0%BE%D1%80%D1%88%D0%B0%D2% https://kk.wikipedia.org/wiki/ https://turkystan.kz/article/81094-orsha-an-ortany-or-au-igilikti-is https://egemen.kz/article/326113-qorshaghan-ortany-saqtau-%E2%80%93-qolymyzda Қоршаған ортаны қорғаудың 5 қағидасы: 1__________________________________________________________________________ 2__________________________________________________________________________ 3__________________________________________________________________________ 4__________________________________________________________________________ 5__________________________________________________________________________
ҚБ
Ә. Туынды сөздерді түбір мен қосымшаға ажыратып жазыңдар.
7-тапсырма. Мақал-мәтелдерде кездесетін туынды сөздерді теріп жазыңдар.
Дескриптор:
ҚБ |
Оқушылар ғаламтор желісі мен қосымша әдебиеттерден «Қоршаған ортаны аялау» тақырыбына қажетті ақпараттарды жинақтайды. Жинақтаған ақпараттар негізінде, ортақ шешім қабылдайды. Қоршаған ортаны қорғаудың 5 қағидасын жазып шығады. Ғаламтор желісі мен қосымша әдебиеттерді негізге алады. Грамматикалық тақпсырма орындайды. |
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай.
Қалыптастырушы бағалау «5» - 9-10 ұпай; «4» - 7-8 ұпай; «3» - 5-6 ұпай. |
. https://kk.wikipedia.org/wiki/%D2%9A%D0%BE%D1%80%D1%88%D0%B0%D2% https://kk.wikipedia.org/wiki/ https://turkystan.kz/article/81094-orsha-an-ortany-or-au-igilikti-is https://egemen.kz/article/326113-qorshaghan-ortany-saqtau-%E2%80%93-qolymyzda |
|
||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс Рефлексия мына сұрақтар негізінде жүргізіледі: - Мен осы сабаққа дейін не білдім? - Осы сабақ маған несімен пайдалы болды? - Қандай мәселені әлі жақсарту керек? Үй тапсырмасы: 9-тапсырма. |
|
|
||||
шағым қалдыра аласыз
















