2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Қоршаған ортаны аялау ҚМЖ

Қоршаған ортаны аялау ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ қоршаған ортаны аялау.Туынды сөздердің жасалу жолдары
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Бөлім атауы: Қиял әлемі

Мектеп: Тарас НОМ

Күні: 15.01.2024жыл

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5 сынып

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Қоршаған ортаны аялау. Туынды сөздердің жасалу жолдары.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.7.1 энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты ала білу

5.3.6.1. мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау

5.4.2.2. зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану

Сабақтың мақсаттары

Энциклопедиялар, балаларға арналған газет-журналдардан, ғаламтордан қажетті ақпаратты ала біледі, мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялайды, зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолданады


Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы



І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

ІІ. Жағымды психологиялық ахуал. Шаттық шеңберінде тұрып, жақсы сөздер мен тілектер айтады.

- Мен мақсатыма жетемін.

- Мен қиялдай аламын.

- Менің қиялым ұшқыр.

І.ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту.

29-аудионы тыңдаңыздар.

А. Мәтін мазмұны бойынша сөйлемдерді толықтырып жазыңдар.

Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.

Оқушылар жағымды психологиялық ахуал жүргізеді.






Тыңдалым мәтінін тыңдап, ой түйіндейді.


Мәтін мазмұны бойынша сөйлемдерді толықтырып жазады.




Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.









5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы


Сабақтың ортасы

















ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ Мағынаны тану

Ғаламтор желісі мен қосымша әдебиеттерден «Қоршаған ортаны аялау» тақырыбына қажетті ақпараттарды жинақтаңдар. Жинақтаған ақпараттар негізінде, ортақ шешім қабылдаңдар. Қоршаған ортаны қорғаудың 5 қағидасын жазып шығыңдар.

Ақпараттарды жинақтау негізінде төмендегі сілтемелерді қолданыңдар.

https://kk.wikipedia.org/wiki/%D2%9A%D0%BE%D1%80%D1%88%D0%B0%D2%

https://kk.wikipedia.org/wiki/

https://turkystan.kz/article/81094-orsha-an-ortany-or-au-igilikti-is

https://egemen.kz/article/326113-qorshaghan-ortany-saqtau-%E2%80%93-qolymyzda

Қоршаған ортаны қорғаудың 5 қағидасы:

1__________________________________________________________________________

2__________________________________________________________________________

3__________________________________________________________________________

4__________________________________________________________________________

5__________________________________________________________________________

Дескриптор:

  • Ғаламтор желісі мен қосымша әдебиеттерден «Қоршаған ортаны аялау» тақырыбына қажетті ақпараттарды жинақтайды;

  • Жинақтаған ақпараттар негізінде, ортақ шешім қабылдайды;

  • Қоршаған ортаны қорғаудың 5 қағидасын жазып шығады.

ҚБ

ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.

Ә. Туынды сөздерді түбір мен қосымшаға ажыратып жазыңдар.

7-тапсырма. Мақал-мәтелдерде кездесетін туынды сөздерді теріп жазыңдар.

­Дескриптор:

  • Туынды сөздерді түбір мен қосымшаға ажыратып жазады;

  • Ойларын дәлелдейді;

  • Мақал-мәтелдерде кездесетін туынды сөздерді теріп жазады;

  • Ойларын дәлелдейді.

ҚБ


Оқушылар ғаламтор желісі мен қосымша әдебиеттерден «Қоршаған ортаны аялау» тақырыбына қажетті ақпараттарды жинақтайды. Жинақтаған ақпараттар негізінде, ортақ шешім қабылдайды. Қоршаған ортаны қорғаудың 5 қағидасын жазып шығады.








Ғаламтор желісі мен қосымша әдебиеттерді негізге алады.








Грамматикалық тақпсырма орындайды.










Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.
























Қалыптастырушы бағалау

«5» - 9-10 ұпай;

«4» - 7-8 ұпай;

«3» - 5-6 ұпай.










.


https://kk.wikipedia.org/wiki/%D2%9A%D0%BE%D1%80%D1%88%D0%B0%D2%

https://kk.wikipedia.org/wiki/

https://turkystan.kz/article/81094-orsha-an-ortany-or-au-igilikti-is

https://egemen.kz/article/326113-qorshaghan-ortany-saqtau-%E2%80%93-qolymyzda




























Сабақтың соңы


Кері байланыс

Рефлексия мына сұрақтар негізінде жүргізіледі:

- Мен осы сабаққа дейін не білдім?

- Осы сабақ маған несімен пайдалы болды?

- Қандай мәселені әлі жақсарту керек?

Үй тапсырмасы: 9-тапсырма.








Жариялаған:
Жазира Ереншинова
09 Қаңтар 2025
151
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі