Қоршаған ортаны қорғаймын 94 сабақ «Жіктеу есімдіктерінің септелуі»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қоршаған ортаны қорғаймын 94 сабақ «Жіктеу есімдіктерінің септелуі»

Материал туралы қысқаша түсінік
**94-сабақ: «Жіктеу есімдіктерінің септелуі»** Жіктеу есімдіктері – есімдер мен сын есімдердің орнына қолданылатын сөздер. Олар сөйлемде сөйлем мүшесі болып, заттың немесе адамның кімге, неге тиесілі екенін көрсетеді. Жіктеу есімдіктері: 1. Менің (мен) 2. Сенің (сен) 3. Оның (ол) 4. Біздің (біз) 5. Сендердің (сендер) 6. Олардың (олар) **Жіктеу есімдіктерінің септелуі** Жіктеу есімдіктері тәуелдік жалғауларымен қоса септеледі, яғни олар есімдіктер сияқты септік жалғауларын қабылдайды. | Септік | Менің | Сенің | Оның | Біздің | Сендердің | Олардың | |---------------|-------|-------|------|--------|-----------|---------| | Атаулы септік | менің | сенің | оның | біздің | сендердің | олардың | | Ілік септік | меніңнің | сеніңнің | оныңның | біздіңнің | сендердіңнің | олардыңның | | Барыс септік | меніңге | сеніңге | оныңға | біздіңге | сендерге | оларғa | | Тікелей септік| меніңнен | сеніңнен | оныңнан | біздіңнен | сендерден | олардан | | Жатыс септік | меніңде
Материалдың қысқаша нұсқасы

Жамбыл атындағы орта мектеп КММ

(білім беру ұйымының атауы)

Қазақ тілі пәніне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар


Бөлім

«Қоршаған ортаны қорғау» бөлімі

Педагогтің аты-жөні

Ихласова Бану Абдигуловна

Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны: 18

Қатыспаған оқушы саны: 0

Сабақтың тақырыбы

Қоршаған ортаны қорғаймын

94 сабақ «Жіктеу есімдіктерінің септелуі»

( Қазақ тілі 2-бөлім. Оқулық 62-63 бет Алматы «Атамұра» баспасы, 2019ж. )

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.1.4.1 тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, монолог құрау;

4.4.2.4 жіктеу есімдіктерін септей алу.

Сабақтың мақсаты

  • Жіктеу есімдіктерінің септелуін біледі, жаттығулар орындау барысында қолданады;

  • Тыңдалым барысында мәтін мазмұнын түсінеді;

  • Тірек сөздерді қолдана отырып, монолог жазады

Ойлау дағдысының деңгейі

Білу. Түсіну. Қолдану

Құндылық

ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ:

Табиғи және әлеуметтік объектілер, тірі және жансыз табиғаттың байланысы, ғылым және ғылыми білім туралы алғашқы түсініктің болуы;

БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ: Өзгені тыңдау, түсіну және диалог жүргізе алу


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

Сабақтың басы

5 минут













Сабақтың ортасы




35 минут
























  • Психологиялық ахуал.

  • Алдыңғы білімді тексеру. Ой шақыру.

-Олай болса, сабақтың тақырыбы:

«Жіктеу есімдіктерінің септелуі»

Сабақтың мақсатымен таныстырамын.

  • Жаңа тақырыпты ұғындыру.

  • Саралау: Мазмұн арқылы саралау

-Мына бейнематериалға назар аударайық.

https://onlinemektep.org/schedule/lesson/c60e926e-7a20-4501-9ab7-f7d6f65ca033?tab=lesson бейнематериал арқылы жаңа сабақтың мазмұнын ашамын.

Талдау сұрақтары:

-Бейнежазба не туралы болды?

-Жіктеу есімдіктерінің септелуі жайында не білдің?

-Монолог дегеніміз не?

-Монолог жазып көрдің бе?

ЕБҚ оқушы өз жауап нұсқаларын ұсынады.

  • 1-тапсырма. «Кім тапқыр?» ойыны

  • Дәптермен жұмыс. Көркем жазу

Ққ

Құстар-біздің досымыз.


54-жаттығу

  • Көп нүктенің орнына тиісті есімдіктерді қой;

  • Мәтінді көшіріп жаз

  • 2-тапсырма. «Кинометафора» әдісі

  • 56-жаттығу

  • Бейнематериалды мұқият қара;

  • Тоқылдақ жайында не білдің?

  • Тірек сөздерді пайдаланып, монолог жаз

Мүмкін болатын жауап:

ЕБҚ оқушы дайын монологты көшіріп жазады. Оқиды.

  • 3-тапсырма . 57-жаттығу

  • Жұмбақты шеш;

  • Есімдіктерді тап;

  • Жіктеу есімдігінің орнына қай сөзді қойып айтуға болады?

Жауап:

Жұмбақтың шешуі -Ауа.

Есімдік -Ол.

Жіктеу есімдігінің орнына ауа сөзін қойып айтуға болады.

ЕБҚ оқушы: жұмбақтың шешуін табады.

  • 4-тапсырма. Жұптық жұмыс.

  • 58-жаттығу.

  • Пікірлерді оқыңыз;

  • Дұрыс,бұрыс пікірлерді белгілеңіз;

  • Себебін дәлелдеңіз

ЕБҚ оқушы мұғалімнің көмегімен орындайды.

  • Бекіту тапсырмасы

1.Қарамен жазылған жіктеу есімдігі қай сөз табында тұрғанын тап

Табиғатқа адамның жанашырлықпен,аялай,есіркей қарауы-оның перзенттік міндеті.

ілік

атау

барыс

2.Зат есімдерді тиісті жіктеу есімдіктерімен сәйкестендір

3.Септелген есімдіктерді қойып, сөйлемді толықтыр.

... Ақтөс деген күшігім бар. ... былтыр үйдің маңынан тауып алдық. Әкем екеуіміз ... үйшік жасадық.


4.Табыс септігінде тұрған есімдікті тап

оған

менің

оны

Оқушылар көңілді әуен ырғағымен нейрожаттығу жасап, сабаққа көңіл аударады.


Сандық ресурсты дұрыс қолдана отырып, жіктеу есімдігінің септелуі мен тәуелденуін ажыратады.


Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.



Бейнежазба мазмұны бойынша талдау сұрақтарына жауап береді.










Оқушылар тапсырмаларды дескрипторға сай орындайды.
















Оқушылар әр сабақ сайын көркем жазу жұмысын жүргізеді.
























Бекіту тапсырмасын ұжыммен орындайды.

ҚБ:Мұғалімнің ауызша бағалауы үздіксіз жүріп отырады.

ҚБ. Стикерлер арқылы бағалау
















Дескриптор:

-көркем жазады;

-тиісті есімдікті қояды;

-мәтінді көшіріп жазады

ФБ-3 балл



Дескриптор:

-тірек сөздерді дұрыс пайдаланады;

-монолог жазады;

-ойын жүйелі жеткізеді

ФБ-2 балл



Дескриптор:

-жұмбақтың шешуін табады;

-есімдікті табады;

-жіктеу есімдігінің орнына сөз қояды

ФБ-2 балл







Дескриптор:

-пікірлерді оқиды;

-дұрыс пікірлерді табады;

-себебін дәлелдейді;

-ойын жүйелі жеткізеді

ФБ-3 балл








Дескриптор:

-бірінші дұрыс жауапты табады;

-екінші дұрыс жауапты табады;

-үшінші дұрыс жауапты табады;

-төртінші дұрыс жауапты табады

ФБ-4 балл



https://www.youtube.com/watch?v=H1rFDZ5Lf3I



https://wordwall.net/ru/resource/71963840







Onlinemektep платформасы
















Оқулық

62-63

беттер



https://www.youtube.com/watch?v=9GQPvn2FSrk


















Оқулық,дәптер
















ҚБ тапсырмасы

Сабақтың соңы


2 мин



  • Үй тапсырмасы.

  • Ереже жаттау. 55-жаттығу


Бүгінгі білімдерін, не үйренгендерін тұжырымдайды





Оқушы сабақтан не түсінгенін, нені түсінбегенін, неден қиналғанын айтады





















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.03.2025
102
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі