Бекітемін: Тексерілді:
Мектеп-лицей директоры: Директордың бастауыш сынып
Р.Мұхашова жөніндегі орынбасары:
А.Айдарбекова
|
Білім беру ұйымының атауы |
№5 И.В.Панфилов атындағы мектеп-лицей |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Математика |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Қоршаған ортаны қорғау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Хасенова Аманкуль Сарсенбаевна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
28.02.2024 ж |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныбы:4 «А» |
Қатысушылар саны:23 |
Қатыспағандар саны |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырыбы |
118. Пысықтау. Есеп шығару /Қалдықты жинау және қайта өңдеу мәселелері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
4.5.1.3 бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдау және шешу, кері есеп құрастыру, шығару |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдайды және шешеді, кері есеп құрастырады, шығарады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ-тың жоспар-ланған кезең-дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 минут |
I. Ұйымдастыру Сәлемдесу. Психологиялық дайындық Гүлдей бер, Жер-Ана! Аспаның ашық болсын! Аспаныңды бұлт торламасын! Тоғайың аң мен құсқа толсын! Суың мөлдір, таза болсын! Табиғат сені сүйеміз, Басымызды иеміз! -Балалар, біз табиғатты қалай жақсы көреміз? Табиғатты қорғау үшін не істеуіміз қажет? |
1.Мұғаліммен сәлемдеседі. 2.Өлең шумағын айтады. Балалар сұраққа жауап береді. |
Жарайсыңдар! |
слайд |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 минут |
Үй тапсырмасын дәптерлерін жинап алу арқылы тексерілген. 11-тапсырма.Есепті шығар. С Б Ш: 1) 600:2=300тг 2) 300*3=900тг Ж: Бастапқы сомасы-900тг Ә С Ш: 900*2/3=900:3*2=600тг Ж: 600 тг сауда жасалды. |
Есептерді шығарып келгенін айтады. Жауаптарын салыстырады. |
Ауызша мадақтау Дескриптор: 1. Есептерді шығарып келгенін айтады. Жауаптарын салыстырады |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстыру III. Жаңа тақырып. Бейнероликпен таныстыру, пікірін тыңдау. -Бейнероликтен нені байқадық? - Білу және түсіну Оқулықпен жұмыс. 1-тапсырма.Есепті шығар. Жиналды-9000000т Өңделеді-9% Өңделмей қалады-?т Ш: 1)9000000:100*9=810000т (өңделетіні) 2) 9000000-810000=8190000т Ж: 8190000т қалдық өңделмеген күйінде қалады. ӨЖ 2-тапсырма.Есепті шығар.
А) Арман-12кг, бұл 2/36б Сынып оқушылары-?кг Ш: 12:2=6 2) 6*36=216кг Ж: Барлығы 216кг қағаз қалдығын жинады. Ә нұсқасы ауызша орындалады.
Тақтамен жұмыс 3-тапсырма. a)Массаны килограммен өрнекте. 7/8т=1000:8*7=125*7=875кг 4/25т=1000:25*4=40*4=160кг 3/10т=1000:10*3=100*3=300кг 9/40т=1000:40*9=25*9=225кг 6/8т=1000:8*6=125*6=750кг 1/10т=1000:10*1=100*1=100кг 17/125т=1000:125*17=8*17=136кг
ә)Бөлшектерді өсу ретімен орналастыр. 1/10т; 17 /125т ; 4 /25т; 9 /40т; 3 /10т; 6/8т; 7/8т;
4-тапсырма. "Ойлан, жұптас, талқыла" әдісі. Есептерді шығар. А) Лагерьде-12күн, бұл 4/30б
К
Ш 2) 3*30=90 Ж: Бауыржанның каникулы -90күн Ә) Барлығы -30 оқушы
Қ
Қ Ш: 1) 30:10=3 (қатысады) 2) 30-3=27 (қатыспайды) Ж: Олимпиадаға 27 оқушы қатыспайды. Б) Тапсырылды-3574б 40 жұмыс күні-35б/к Жасау қажет-?б Ш: 1) 40*35=1400б (40 күн ішінде) 2) 3574-1400=2174б Ж: 2174 бөлшек жасау қажет. Сергіту сәті
5-тапсырма. "Кім жылдам" әдісі.Есепте. 99 /125– (15 /125+ 36/125+ 9 /125) =39/125 47 /99+ 25 /99– 60 /99=12/99 13 /50– (22/50– 19 /50) =10/50 362/700+ 102/700– 400/700=64/700 Топтық тапсырма 8-тапсырма.Әрбір суретке текшелерді орналастыру планы берілген. Әр құрастырманың планын толықтыр.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
















