Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін: Тексерілді:

    Мектеп-лицей директоры: Директордың бастауыш сынып

    Р.Мұхашова жөніндегі орынбасары:

    А.Айдарбекова


    Білім беру ұйымының атауы

    №5 И.В.Панфилов атындағы мектеп-лицей

    Пәні:

    Математика

    Бөлім:

    Қоршаған ортаны қорғау

    Педагогтің аты-жөні:

    Хасенова Аманкуль Сарсенбаевна

    Күні:

    28.02.2024 ж

    Сыныбы:4 «А»

    Қатысушылар саны:23

    Қатыспағандар саны

    Тақырыбы

    118. Пысықтау. Есеп шығару

    /Қалдықты жинау және қайта өңдеу мәселелері

    Оқу мақсаты

    4.5.1.3 бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдау және шешу, кері есеп құрастыру, шығару

    Сабақтың мақсаты

    Оқушылар бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдайды және шешеді, кері есеп құрастырады, шығарады


    Сабақтың барысы

    Сабақ-тың жоспар-ланған кезең-дері

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    тар

    Сабақтың басы

    2 минут


    I. Ұйымдастыру

    Сәлемдесу.

    Психологиялық дайындық

    Гүлдей бер, Жер-Ана!

    Аспаның ашық болсын!

    Аспаныңды бұлт торламасын!

    Тоғайың аң мен құсқа толсын!

    Суың мөлдір, таза болсын!

    Табиғат сені сүйеміз,

    Басымызды иеміз!

    -Балалар, біз табиғатты қалай жақсы көреміз?

    Табиғатты қорғау үшін не істеуіміз қажет?

    1.Мұғаліммен сәлемдеседі.

    2.Өлең шумағын айтады.







    Балалар сұраққа жауап береді.

    Жарайсыңдар!

    слайд

    3 минут




    Үй тапсырмасын дәптерлерін жинап алу арқылы тексерілген.

    11-тапсырма.Есепті шығар.

    СПрямая со стрелкой 1 Прямая со стрелкой 2 ауда жасалды-600тг, бұл 2/3б

    БПрямая со стрелкой 3 астапқы сома-?тг

    Ш: 1) 600:2=300тг

    2) 300*3=900тг

    Ж: Бастапқы сомасы-900тг

    ӘПрямая со стрелкой 5 Прямая со стрелкой 6 ) Бастапқы сома-900тг

    СПрямая со стрелкой 4 ауда жасалды-?тг, 2/3б

    Ш: 900*2/3=900:3*2=600тг

    Ж: 600 тг сауда жасалды.

    Есептерді шығарып келгенін айтады.

    Жауаптарын салыстырады.


    Ауызша мадақтау

    Дескриптор:

    1. Есептерді шығарып келгенін айтады.

    Жауаптарын салыстырады







    Сабақтың ортасы





























































    Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстыру

    III. Жаңа тақырып. Бейнероликпен таныстыру, пікірін тыңдау.

    -Бейнероликтен нені байқадық?

    -

    Білу және түсіну Оқулықпен жұмыс.

    1-тапсырма.Есепті шығар.

    Жиналды-9000000т

    Өңделеді-9%

    Өңделмей қалады-?т

    Ш: 1)9000000:100*9=810000т (өңделетіні)

    2) 9000000-810000=8190000т

    Ж: 8190000т қалдық өңделмеген күйінде қалады.

    ӨЖ

    2-тапсырма.Есепті шығар.

    А) Арман-12кг, бұл 2/36б

    Сынып оқушылары-?кг

    Ш: 12:2=6

    2) 6*36=216кг

    Ж: Барлығы 216кг қағаз қалдығын жинады.

    Ә нұсқасы ауызша орындалады.


    Тақтамен жұмыс

    3-тапсырма.

    a)Массаны килограммен өрнекте.

    7/8т=1000:8*7=125*7=875кг

    4/25т=1000:25*4=40*4=160кг

    3/10т=1000:10*3=100*3=300кг

    9/40т=1000:40*9=25*9=225кг

    6/8т=1000:8*6=125*6=750кг

    1/10т=1000:10*1=100*1=100кг

    17/125т=1000:125*17=8*17=136кг


    ә)Бөлшектерді өсу ретімен орналастыр.

    › 1/10т; 17 /125т ; 4 /25т; 9 /40т; 3 /10т; 6/8т; 7/8т;


    4-тапсырма. "Ойлан, жұптас, талқыла" әдісі. Есептерді шығар.

    А) Лагерьде-12күн, бұл 4/30б

    КПрямая со стрелкой 7 Прямая со стрелкой 11 аникулы-? Күн

    ШПрямая со стрелкой 24 : 1) 12:4=3

    2) 3*30=90

    Ж: Бауыржанның каникулы -90күн

    Ә) Барлығы -30 оқушы

    ҚПрямая со стрелкой 26 Прямая со стрелкой 27 атысады-?, 1/10б

    ҚПрямая со стрелкой 25 атыспайды-? оқушы

    Ш: 1) 30:10=3 (қатысады)

    2) 30-3=27 (қатыспайды)

    Ж: Олимпиадаға 27 оқушы қатыспайды.

    Б) Тапсырылды-3574б

    40 жұмыс күні-35б/к

    Жасау қажет-?б

    Ш: 1) 40*35=1400б (40 күн ішінде)

    2) 3574-1400=2174б

    Ж: 2174 бөлшек жасау қажет.


    Сергіту сәті


    5-тапсырма. "Кім жылдам" әдісі.Есепте.

    99 /125– (15 /125+ 36/125+ 9 /125) =39/125

    47 /99+ 25 /99– 60 /99=12/99

    13 /50– (22/50– 19 /50) =10/50

    362/700+ 102/700– 400/700=64/700


    Топтық тапсырма

    8-тапсырма.Әрбір суретке текшелерді орналастыру планы берілген.

    Әр құрастырманың планын толықтыр.

    3

    2

    3

    1

    1

    1

    1

    1

    1


    3

    2

    2

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Хасенова Аманкуль Сарсенбаевна
    03 Сәуір 2024
    214
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қоршаған ортаны қорғау

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қоршаған ортаны қорғау

    Материал туралы қысқаша түсінік
    бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдау және шешу, кері есеп құрастыру, шығару
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін: Тексерілді:

    Мектеп-лицей директоры: Директордың бастауыш сынып

    Р.Мұхашова жөніндегі орынбасары:

    А.Айдарбекова


    Білім беру ұйымының атауы

    №5 И.В.Панфилов атындағы мектеп-лицей

    Пәні:

    Математика

    Бөлім:

    Қоршаған ортаны қорғау

    Педагогтің аты-жөні:

    Хасенова Аманкуль Сарсенбаевна

    Күні:

    28.02.2024 ж

    Сыныбы:4 «А»

    Қатысушылар саны:23

    Қатыспағандар саны

    Тақырыбы

    118. Пысықтау. Есеп шығару

    /Қалдықты жинау және қайта өңдеу мәселелері

    Оқу мақсаты

    4.5.1.3 бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдау және шешу, кері есеп құрастыру, шығару

    Сабақтың мақсаты

    Оқушылар бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдайды және шешеді, кері есеп құрастырады, шығарады


    Сабақтың барысы

    Сабақ-тың жоспар-ланған кезең-дері

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    тар

    Сабақтың басы

    2 минут


    I. Ұйымдастыру

    Сәлемдесу.

    Психологиялық дайындық

    Гүлдей бер, Жер-Ана!

    Аспаның ашық болсын!

    Аспаныңды бұлт торламасын!

    Тоғайың аң мен құсқа толсын!

    Суың мөлдір, таза болсын!

    Табиғат сені сүйеміз,

    Басымызды иеміз!

    -Балалар, біз табиғатты қалай жақсы көреміз?

    Табиғатты қорғау үшін не істеуіміз қажет?

    1.Мұғаліммен сәлемдеседі.

    2.Өлең шумағын айтады.







    Балалар сұраққа жауап береді.

    Жарайсыңдар!

    слайд

    3 минут




    Үй тапсырмасын дәптерлерін жинап алу арқылы тексерілген.

    11-тапсырма.Есепті шығар.

    СПрямая со стрелкой 1 Прямая со стрелкой 2 ауда жасалды-600тг, бұл 2/3б

    БПрямая со стрелкой 3 астапқы сома-?тг

    Ш: 1) 600:2=300тг

    2) 300*3=900тг

    Ж: Бастапқы сомасы-900тг

    ӘПрямая со стрелкой 5 Прямая со стрелкой 6 ) Бастапқы сома-900тг

    СПрямая со стрелкой 4 ауда жасалды-?тг, 2/3б

    Ш: 900*2/3=900:3*2=600тг

    Ж: 600 тг сауда жасалды.

    Есептерді шығарып келгенін айтады.

    Жауаптарын салыстырады.


    Ауызша мадақтау

    Дескриптор:

    1. Есептерді шығарып келгенін айтады.

    Жауаптарын салыстырады







    Сабақтың ортасы





























































    Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстыру

    III. Жаңа тақырып. Бейнероликпен таныстыру, пікірін тыңдау.

    -Бейнероликтен нені байқадық?

    -

    Білу және түсіну Оқулықпен жұмыс.

    1-тапсырма.Есепті шығар.

    Жиналды-9000000т

    Өңделеді-9%

    Өңделмей қалады-?т

    Ш: 1)9000000:100*9=810000т (өңделетіні)

    2) 9000000-810000=8190000т

    Ж: 8190000т қалдық өңделмеген күйінде қалады.

    ӨЖ

    2-тапсырма.Есепті шығар.

    А) Арман-12кг, бұл 2/36б

    Сынып оқушылары-?кг

    Ш: 12:2=6

    2) 6*36=216кг

    Ж: Барлығы 216кг қағаз қалдығын жинады.

    Ә нұсқасы ауызша орындалады.


    Тақтамен жұмыс

    3-тапсырма.

    a)Массаны килограммен өрнекте.

    7/8т=1000:8*7=125*7=875кг

    4/25т=1000:25*4=40*4=160кг

    3/10т=1000:10*3=100*3=300кг

    9/40т=1000:40*9=25*9=225кг

    6/8т=1000:8*6=125*6=750кг

    1/10т=1000:10*1=100*1=100кг

    17/125т=1000:125*17=8*17=136кг


    ә)Бөлшектерді өсу ретімен орналастыр.

    › 1/10т; 17 /125т ; 4 /25т; 9 /40т; 3 /10т; 6/8т; 7/8т;


    4-тапсырма. "Ойлан, жұптас, талқыла" әдісі. Есептерді шығар.

    А) Лагерьде-12күн, бұл 4/30б

    КПрямая со стрелкой 7 Прямая со стрелкой 11 аникулы-? Күн

    ШПрямая со стрелкой 24 : 1) 12:4=3

    2) 3*30=90

    Ж: Бауыржанның каникулы -90күн

    Ә) Барлығы -30 оқушы

    ҚПрямая со стрелкой 26 Прямая со стрелкой 27 атысады-?, 1/10б

    ҚПрямая со стрелкой 25 атыспайды-? оқушы

    Ш: 1) 30:10=3 (қатысады)

    2) 30-3=27 (қатыспайды)

    Ж: Олимпиадаға 27 оқушы қатыспайды.

    Б) Тапсырылды-3574б

    40 жұмыс күні-35б/к

    Жасау қажет-?б

    Ш: 1) 40*35=1400б (40 күн ішінде)

    2) 3574-1400=2174б

    Ж: 2174 бөлшек жасау қажет.


    Сергіту сәті


    5-тапсырма. "Кім жылдам" әдісі.Есепте.

    99 /125– (15 /125+ 36/125+ 9 /125) =39/125

    47 /99+ 25 /99– 60 /99=12/99

    13 /50– (22/50– 19 /50) =10/50

    362/700+ 102/700– 400/700=64/700


    Топтық тапсырма

    8-тапсырма.Әрбір суретке текшелерді орналастыру планы берілген.

    Әр құрастырманың планын толықтыр.

    3

    2

    3

    1

    1

    1

    1

    1

    1


    3

    2

    2

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 4 сынып
    03.04.2024
    214
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Хасенова Аманкуль Сарсенбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации