|
Білім беру ұйымының атауы |
№ 66 ЖОББМ |
|||||
|
Пәні: |
Көркем еңбек |
|||||
|
Бөлім: |
Қоршаған ортаны қорғау |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№ 24 сабақ Қоршаған ортаға қауіп төнуде! |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
4.2.1.1 қоршаған ортаның визуалды элементтерін әртүрлі тәсілдер мен құралдарды үйлестіре отырып бейнелеу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қоршаған ортаны қорғау керек екенін білесің.Табиғатты қорғауға өз үлесіңді қосасың.Қоршаған ортаның тазалығына көңіл бөледі. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдас тыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру Жаңа білім Бекіту Кері байланыс |
Ұйымдастыру
кезеңі «Кинометафора»
әдісі Жаңа тақырып: Қоршаған ортаға қауіп төнуде! тақырыбы туралы білгендерін әңгімелеу. Қоршаған орта деген не? Оқушылар білгендерін ортаға салады. Қазіргі заманда көп нәрсе өзгереді.Ертеректе адамдар жаяу жүрсе,қазір көліктің түрі көп.Автокөлік пен пойыз және ұшақ жанармаймен қозғалады. Олар ауа мен суды,жерді ластайды.Зауыттар мен фабрикалар әртүрлі құрал-жабдық,жиһаз,киім-кешек шығарады. Олар да қоршаған ортаға зиянын тигізеді. Нәтижесінде адам лас ауаны жұтып,кір суды тұтынуда.Жеміс жидектер мен көгөністер бүлінген,құнарсыз топырақта өсіріледі.Жер бетіндегі экологиялық жағдай күннен күнге нашарлап бара жатыр.
Жұмыстың жасалу реті. 1.Өлшемі 10х10cм қағаз парақтарын дайында Оған сурет саласың. 2.Қоршаған ортаға дұрыс және дұрыс емес қарым қатынасты көрсететін суреттер ойлап тап.Нақты суреттерін емес,белгі-нышан түрінде көрсетуіңе болады. 3.Суреттерді кезектестіре отырып желімде. 4.Төменге немесе теріс жағына суретасты Сөздерін жазып,өзіңнің қоршаған ортаға деген көзқарасыңды білдір.
Соңғы 500жылда жер бетінен жануарлар мен өсімдіктердің көптеген түрі жойылып кетті. Оған адамның ойланбай істеген әрекеттің кері әсері мен экологиялық жағдайдың нашарлауы себеп болып отыр. Адамдардың назарын осы маңызды мәселеге аудару үшін Халықаралық Қызыл кітап жарық көрді.Бояу қылқаламмен сурет салып,плакат жасау арқылы адамдарды табиғатты аялап,қорғауға шақыра аласың. Үйге тапсырма:
|
Табиғатты қорғау керектігі туралы әңгімелейді. Сұрақтарға жауап береді Табиғатты ластайтын завод,автокөлік және фабрика екенін түсінеді. Суреттер салады. Табиғатты аялау керек. Қоршаған ортаны таза ұстау керек. Үй тапсырмасын алады Кері байланыс жасайды |
Жарайсыңдар! Дескриптор: Табиғат туралы айта алады. Табиғатты сақтау туралы өзіндік пікірі бар. Табиғатқа тигізген пайдасы туралы айтады. Табиғаттың тазалығының маңызын түсінеді. «Аралдар картасы» әдісі арқылы өз ойларын айтады Жарайсыңдар! Дескриптор: Табиғатқа тигізген пайдасы туралы айтады. Табиғаттың тазалығының маңызын түсінеді. Табиғатты сақтауға дайындығын жеткізеді. Кері байланыс. |
Кері байланыс парағы |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қоршаған ортаны қорғау
Қоршаған ортаны қорғау
|
Білім беру ұйымының атауы |
№ 66 ЖОББМ |
|||||
|
Пәні: |
Көркем еңбек |
|||||
|
Бөлім: |
Қоршаған ортаны қорғау |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№ 24 сабақ Қоршаған ортаға қауіп төнуде! |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
4.2.1.1 қоршаған ортаның визуалды элементтерін әртүрлі тәсілдер мен құралдарды үйлестіре отырып бейнелеу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қоршаған ортаны қорғау керек екенін білесің.Табиғатты қорғауға өз үлесіңді қосасың.Қоршаған ортаның тазалығына көңіл бөледі. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдас тыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру Жаңа білім Бекіту Кері байланыс |
Ұйымдастыру
кезеңі «Кинометафора»
әдісі Жаңа тақырып: Қоршаған ортаға қауіп төнуде! тақырыбы туралы білгендерін әңгімелеу. Қоршаған орта деген не? Оқушылар білгендерін ортаға салады. Қазіргі заманда көп нәрсе өзгереді.Ертеректе адамдар жаяу жүрсе,қазір көліктің түрі көп.Автокөлік пен пойыз және ұшақ жанармаймен қозғалады. Олар ауа мен суды,жерді ластайды.Зауыттар мен фабрикалар әртүрлі құрал-жабдық,жиһаз,киім-кешек шығарады. Олар да қоршаған ортаға зиянын тигізеді. Нәтижесінде адам лас ауаны жұтып,кір суды тұтынуда.Жеміс жидектер мен көгөністер бүлінген,құнарсыз топырақта өсіріледі.Жер бетіндегі экологиялық жағдай күннен күнге нашарлап бара жатыр.
Жұмыстың жасалу реті. 1.Өлшемі 10х10cм қағаз парақтарын дайында Оған сурет саласың. 2.Қоршаған ортаға дұрыс және дұрыс емес қарым қатынасты көрсететін суреттер ойлап тап.Нақты суреттерін емес,белгі-нышан түрінде көрсетуіңе болады. 3.Суреттерді кезектестіре отырып желімде. 4.Төменге немесе теріс жағына суретасты Сөздерін жазып,өзіңнің қоршаған ортаға деген көзқарасыңды білдір.
Соңғы 500жылда жер бетінен жануарлар мен өсімдіктердің көптеген түрі жойылып кетті. Оған адамның ойланбай істеген әрекеттің кері әсері мен экологиялық жағдайдың нашарлауы себеп болып отыр. Адамдардың назарын осы маңызды мәселеге аудару үшін Халықаралық Қызыл кітап жарық көрді.Бояу қылқаламмен сурет салып,плакат жасау арқылы адамдарды табиғатты аялап,қорғауға шақыра аласың. Үйге тапсырма:
|
Табиғатты қорғау керектігі туралы әңгімелейді. Сұрақтарға жауап береді Табиғатты ластайтын завод,автокөлік және фабрика екенін түсінеді. Суреттер салады. Табиғатты аялау керек. Қоршаған ортаны таза ұстау керек. Үй тапсырмасын алады Кері байланыс жасайды |
Жарайсыңдар! Дескриптор: Табиғат туралы айта алады. Табиғатты сақтау туралы өзіндік пікірі бар. Табиғатқа тигізген пайдасы туралы айтады. Табиғаттың тазалығының маңызын түсінеді. «Аралдар картасы» әдісі арқылы өз ойларын айтады Жарайсыңдар! Дескриптор: Табиғатқа тигізген пайдасы туралы айтады. Табиғаттың тазалығының маңызын түсінеді. Табиғатты сақтауға дайындығын жеткізеді. Кері байланыс. |
Кері байланыс парағы |
||
шағым қалдыра аласыз



















