Материалдар / Қорытынды сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қорытынды сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Қорытынды сабақ ретінде ұйымдастыру
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

4-бөлім: Қиял мен шындық

Педагогтің аты-жөні:

Саденова Раушан Ермековна

Күні:


Сыныбы:8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қорытынды сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8 Т\Ж 4 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану

Көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктей алады.

8 А\И2 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым қатынасының тілдік көрінісін талдау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Әдеби шығармаға өз көзқарасын білдіреді

Көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктей алады.

Көпшілік оқушылар үшін:

Әңгімеден алған үзінді арқылы рухани құндылық тұрғысынан мінездеме бере алады

Кейбір оқушылар үшін:

Көркем шығармадан алынған үзіндіні пайдалана отырып, автордың ойын өзіндік көзқарас тұрғысынан талдай алады

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.


(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Сенімділік атмосферасын қалыптастыруда тілектер жазылған қағаздар тарату


Мұғаліммен амандасады, бір қағазды таңдайды

Мақсаты: Оқушылар мұғалімнің тілегін қабылдайды, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады,оқушылардың сенімділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар мұғалімнен тілек алу арқылы көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


Оқулық, жұмыс дәптерлері,

Қима қағаздар, шығармашылық жұмысқа арналған гүлдер, интербелсенді тақта


Жаңа сабаққа кіріспе



«Қызық екен» ойыны арқылы өткен тақырыптарды қайталау мақсатында ой қозғау сұрақтарына жауап беру. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.


Оқушылар сұрақтарға жауап бергеннен кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Сұрақтарға жауап береді.



Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Қалыптастырушы бағалау:

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.


Тапсырма:

Қобдишадан алған сұрақтары бойынша топтасып, оған жауап беру




Тапсырма:

«Шығармашылық гүл» әдісі

Гүлдің ішін ұнаған шығарма бойынша толтыру, нақты сұрақтарға жауап беру

Қобдишадан 1 сұрақ таңдайды, топтасып, сол сұрақты талқылайды, жауап береді.



Гүлдің әр күлшесін толықтырып сыни тұрғысынан дәлелдейді

Мақсаты: Ойды бүгінгі күнмен байланыстыру, топтасып ортақ шешім қабылдау.

Тиімділігі: оқушылар тапсырманы өмірмен байланыстырып көрсетеді және ұйымшылдыққа дағдыланады


Мақсаты: Сыни ойлауға дағдыландыру


Қобдиша









Гүл

Сабақтың соңы

Рефлексия


«Интервью» әдісі

Бүгінгі сабақта нені құнды деп санайсың?

Микрофон ұстаған оқушы сабақ бойынша қорытынды ой айтады


Микрофон





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!