Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Сенімділік
атмосферасын қалыптастыруда тілектер жазылған қағаздар
тарату
|
Мұғаліммен амандасады, бір қағазды
таңдайды
|
Мақсаты: Оқушылар мұғалімнің
тілегін қабылдайды, тыңдау дағдыларын дамытуға
бағытталады,оқушылардың сенімділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар мұғалімнен
тілек алу арқылы көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері,
Қима қағаздар,
шығармашылық жұмысқа арналған гүлдер, интербелсенді
тақта
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
«Қызық екен» ойыны
арқылы өткен тақырыптарды қайталау мақсатында ой қозғау сұрақтарына
жауап беру. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап бергеннен кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Сұрақтарға жауап
береді.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының
танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен
байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға
мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың
«Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап
беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал
кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар
қойылады.
|
Қалыптастырушы
бағалау:
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
|
Тапсырма:
Қобдишадан алған
сұрақтары бойынша топтасып, оған жауап
беру
Тапсырма:
«Шығармашылық гүл»
әдісі
Гүлдің ішін ұнаған шығарма бойынша толтыру, нақты
сұрақтарға жауап беру
|
Қобдишадан 1 сұрақ
таңдайды, топтасып, сол сұрақты талқылайды, жауап
береді.
Гүлдің әр күлшесін толықтырып сыни тұрғысынан
дәлелдейді
|
Мақсаты: Ойды бүгінгі күнмен
байланыстыру, топтасып ортақ шешім
қабылдау.
Тиімділігі: оқушылар
тапсырманы өмірмен байланыстырып көрсетеді және ұйымшылдыққа
дағдыланады
Мақсаты: Сыни ойлауға
дағдыландыру
|
Қобдиша
Гүл
|