Қос бәйтерек достығы 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қос бәйтерек достығы 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қос бәйтерек достығы 7 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Қазақстандағы ұлттар достастығы

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 7

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Қос бәйтерек достығы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

7.2.4.1 Идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;

7.4.4.2 Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну;

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: мәтіннен деректерді анықтайды, еліктеуіш сөздер туралы білім алады;

Көптеген оқушылар: сұрақтарға мәтіннен деректер келтіре отырып, жауап береді, еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсінеді;

Кейбір оқушылар: проблемалық сұрақтарды талқылап, креативті ойлар айтады, еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсінеді, тілдесім барысында қолданады.

Жоспар


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп, назарын сабаққа аудару.

Жұптық тапсырмалар орындалатындығы хабарланады. Жағымды ахуал. Өзге ұлттар тілінде сәлемдесу.

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту кезеңі

  • Шыңғыс Айтматов пен Мұхтар Шаханов туралы не білесіңдер?

  • Шыңғыс пен Мұхтардың достығы қазақ пен қырғыз арасындағы достықтың көрсеткіші бола ала ма?

  • «Мінез», «ниет», «ізгілік», «терең түйсік» деген сөздердің мағынасын қалай түсінесіңдер?

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Оқушылармен сәлемдесіп, назарын сабаққа аудару. Өзге ұлттар тілінде сәлемдесу.

Сұрақтарға жауап беру арқылы өз пікірлерін білдіреді. Жаңа тақырыппен байланысын анықтайды.


Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.





ҚБ

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!











Сабақтың ортасы




























ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану кезеңі. Мәтінді оқыңыз.

Мәтіннің жанрлық ерекшелігін талдаңдар.

Мәтіннің тақырыбы


Мәтіннің стилі


Тілдік ерекшелігі


Жанры


Дескриптор:

  • Мәтіннің тақырыбын анықтайды;

  • Мәтіннің стилін анқтайды;

  • Тілдік ерекшелігін талдайды;

  • Жанрлық ерекшелігін анықтайды.

ҚБ

ӘТН.

2-тапсырма. Жұптық жұмыс. Көмекші етістіктермен берілген еліктеу сөздерді мағыналық түрлерін ажыратып, екі бағанға жазыңдар, олармен сөйлем құраңдар.

Дескриптор:

  • Көмекші етістіктермен берілген еліктеу сөздерді мағыналық түрлерін ажыратады;

  • екі бағанға жазып, олармен сөйлем құрайды;

  • ойларын дәлелдейді.

ҚБ

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. 4-тапсырма. «Қосжазба күнделігі»

  • Төле бидің даналық сөздері туралы өз ойларыңды білдіріңдер.

Үзінді

Түсіндірме



Ғибратты сөз. Қанатты сөздерді оқып, «Галереяны шарлау» әдісімен көзқарастарыңды білдіріңдер.

Дескриптор:

  • қанатты сөздерді оқып, «Галереяны шарлау» әдісімен көзқарастарын білдіреді.

  • Төле бидің даналық сөздері туралы өз ойларын білдіреді.

ҚБ

Мәтінді оқып, мәтіннің тақырыбын анықтайды;

Мәтіннің стилін анқтайды;

Тілдік ерекшелігін талдайды;

Жанрлық ерекшелігін анықтайды.



















Грамматикалық тақырыпты меңгереді.



Грамматикалық тапсырмалар орындайды.

Көмекші етістіктермен берілген еліктеу сөздерді мағыналық түрлерін ажыратады;

Екі бағанға жазып, олармен сөйлем құрайды;

Ойларын дәлелдейді.


Қанатты сөздерді оқып, «Галереяны шарлау» әдісімен көзқарастарын білдіреді.

Төле бидің даналық сөздері туралы өз ойларын білдіреді.














ҚБ

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!














ҚБ

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!






(С.Эралиев.old.abai.kz/node/22420)







































(Абай
Құнанбаев) (Ақан сері
Қорамсаұлы) (Жүсіп Баласағұн)

Сабақтың соңы


Рефлексия. «Бес саусақ»

  • Қандай жаңа білім алдым?

  • Мақсатқа жету үшін не істедім?

  • Көңіл-күйім қандай болды?

  • Қандай көмек бере алдым?

  • Қандай кедергі болды?

Үйге тапсырма: 5-тапсырма
















































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.02.2024
301
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі