Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қос дөңгелекті арбалар және империялар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қос дөңгелекті арбалар және империялар Мектеп: №110 мектеп-лицей Күні: 19,20,21.11.2019 жыл Мұғалімнің аты-жөні: Таждинов А Сынып: 5 А,Ә,Д Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Таяу және Орта Шығыстағы ежелгі империялар неліктен қуатты болды? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты |
5.3.2.2–басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау; 5.1.2.1 – ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау; 5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Таяу және Орта Шығыстағы империялардың қалыптасуына соғыстың қалай әсер еткенін талдау; империялардың басқару жүйесінің ерекшеліктерін түсіну; ежелгі империялардың шаруашылық жүйесін сипаттау |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Таяу және Орта Шығыс империяларының басқыншылық соғыстары нәтижесінде мемлекеттердің шекараларындағы өзгерістерді талдау; Таяу және Орта Шығыстағы ежелгі мемлекеттердің қоғамының әлеуметтік құрылымын анықтайды; Таяу және Орта Шығыстағы ежелгі империялардың шаруашылық жүйесін сипаттайды; |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдылары |
Білу,түсіну |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Пәнге тән лексика және терминология: Империя, билеуші, жорықтар, реформалар, әскери іс-қимылдар, соғыс держава, провинция, сатрапия. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Ұқсастықтар бойынша сіздің көзқарасыңыз... Мен былай қорытындылаймын...
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтар ға баулу |
Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім Индустрияландыру мен инновацияларғанегізделгенэкономикалықөсу Жалпығабірдейеңбекқоғамы Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Тарихи концепт |
Себеп-салдар |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақстан тарихы: Парсылардың сақтарға жорығы барысында География: картаны зерделеп, ежелгі мемлекеттердің саяси жағдайын меңгереді, |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Оқушылар ежелгі мемлекеттердің пайда болуы мен дамуындағы билеушілердің рөлі туралы біледі. Мысалы Жаңа Вавилонда Хамурапи патша.Таяу және Орта Шығыста Ассирия, Жаңававилон, Парсы имперялары өмір сүргенін біледі. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар Таныстырылым |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 1 минут 5 минут |
Ынтымақтастық атмосферасын құру: Оқушылар «Достар шеңберін» құрып, бір-біріне тілектер айтады. Үй жұмысы: Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды? Тапсырма: «Домино» әдісі. Сөйлемді жалғастырыңыз.
Бағалау критерийі: Хаммурапи патшаның тұсында Вавилон империясының тарихын біледі: Дескриптор: Хаммурапи патшаның тұсында Вавилон империясының тарихын, әлеуметтік құрылымын жазады: М: дұрыс жауаптарын интербелсенді тақтадан көрсетеді де, оқушылар өз-өздерін бағалайды: Дұрыс жауабы:
Кері байланыс: 0-3 – сен тырыстың 5-6- сен жақсы тырыстың, 5- сен барлығын таптың, жарайсын.
|
Хаммурапи заңдары
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сыныпты үш топқа кеспе қағаздар арқылы бөлу. Елдер атаулары жазылған қағаздар таратылады (Ассирия,Вавилон,Парсы) «Миға шабуыл» әдісі
Қалай ойлайсыздар бүгінгі сабақ не жайлы болмақ? -Не туралы айтамыз? - Жарайсындар! Жауынгерлердің мықты қарулануы, қалаларды жаулап алу, билеушілер, жаңа жерлер. О) сабақтың тақырыбын айтады: бүгінгі қарастыратын сұрағымыз: Неліктен Таяу және Орта Шығыстағы ежелгі империялар қуатты болды ? Содан кейін оқушылар сабақтың тақырыбын жазады. |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
25 минут
|
1-тапсырма: (Топпен орындалады ) «Зерттеу картасы» әдісі бойынша кестені толтырыңыз:
Бағалау критерийі: -Таяу және Орта Шығыс империяларының басқыншылық соғыстары нәтижесінде мемлекеттердің шекараларындағы өзгерістерді талдау; Дескриптор: - Ассирия, Жаңа Вавилон және Парсы мемлекеттерінің географиялық орнын атайды; - Ассирия, Жаңа Вавилон және Парсы мемлекеттерінің астанасын атайды; - Ассирия, Жаңававилон және Парсы мемлекеттерінің территориясында қазіргі орналасқан мемлекетті атайды; - Ассирия, Жаңававилон және Парсы мемлекеттерінің бағындырған жерлерді жазады; - Ассирия, Жаңававилон және Парсы мемлекеттерінің жүргізген басқыншылық жорықтардың нәтижелерін атайды. Кері байланыс: 1 топ – сендер тырыстыңдар 2 топ - сендер жақсы тырыстың, 3 топ - сен барлығын таптың, жарайсын.
|
Ассирия империясы
Жаңа Вавилон империясы
Парсы империясы
Ежелгі әлем тарихы оқулығы Жаңа Вавилон патшалығы, Ассирия және Парсы империясы тараулары.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
2-тапсырма: (Жұппен орындалады). Таяу және Орта Шығыс империяларының әлеуметтік құрылымын мен шаруашылық жүйесін сәйкестендіріңіз: Оқушылар бір- бірінің ойын толықтырады.
Бағалау критерийі: -Таяу және Орта Шығыс империяларының әлеуметтік құрылымын мен шаруашылық жүйесін сәйкестендіреді: Дескриптор: - Ассирия мемлекетінің әлеуметтік құрылымын мен шаруашылық жүйесін анықтайды; - Жаңававилон мемлекетінің әлеуметтік құрылымын мен шаруашылық жүйесін анықтайды; - Парсы мемлекетінің әлеуметтік құрылымын мен шаруашылық жүйесін анықтайды; |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың аяғы
5 минут
2 минут |
3- тапсырма. (Жеке жұмыс) Саралап оқыту тәсілі мақсатынды әр түрлі деңгейде сұрақтар ұсыну. 1. Қай ғасырда Ассирия өрлеу кезеңін бастан кешірді? ХVІІ 2. Ассирияда қанша мың әскер болды?120 3. Ассирияда жаулап алған жерді қалай атады ?провинция 4. Жаңававилонның патшасын ата? ІІ Навуходоносор 5.Вавилондықтардың басты кісібі қандай? егіншілік 6. Парсы елінің валютасы қандай? дарик 7. Парсылардың негізгі қаруы? садақ 8. Парсылардың құдіретті патшасы кім? І Дарий
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс «Аяқталмаған сөйлем» Әр оқушыға тақырыпты қаншалықты меңгергенін білу. Мен.............................білдім 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |