Тілдік
мақсат:
|
Талқылауға
арналған сұрақтар:
1.Империя мен
мемлекеттің айырмашылығы
неде?
2. Қос дөңгелекті арбаны қандай
мақсатта қолданды?
3. Қос дөңгелекті арбаның әскери істе қолдануының қандай
артықшылығы мен кемшілігі бар?
Диалогқа арналған
сұрақтар:
Қос дөңгелекті арбаның пайда
болуы үлкен империялардың құрылуына мүмкіндік жасады, себебі
..............
|
5
минут
|
Ұйымдастыру
шаралары (сәлемдесу, сынып оқушыларын
түгендеу, оқу құралдарына және көңіл-күйлеріне назар
аудару.)
Интербелсенді
тақтадан қос дөңгелекті арбаның суреті шығады. Мұғалім талқылауға
мынадай ашық сұрақтар
тастайды:
Бастапқы
ынталандырушы
материал:
Оқушылар тақтадағы
ненің суреті?
Бұл қос дөңгелекті
арбаны ежелгі дүниеде қандай мақсатқа
пайдаланған?
Осы суреттердің
сабағымызға қатысы бар ма?
Соғыс жағдайында қос
дөңгелекті арбаны пайдаланудың қандай жақсы жақтары
болды?
Жаңа сабақтың тақырыбы белгілі болғаннан кейін, сабақ мақсаттары
түсіндіріледі
|
Сұраққа жауап
береді
|
Мадақтау
|
Презентация №
1бет
|
17
минут
5
минут
5
минут
1
минут
3
минут
5
минут
|
Мәтінмен
жұмыс.
Империя
«Қос дөңгелекті арба» туралы дерек
(мәтінді оқып шығып төмендегі
тапсырманы орындайды)
|
Жасалу
технологиясы
|
Пайдаланудағы
артықшылықтары
|
Кемшіліктері
|
Қос дөңгелекті
арба
|
Доңғалағы, жетек,қорабы,доға, қамыт және
тартпа баулары
|
|
|
2-тапсырма. Ақиқат/жалған
кестесі
Ақпарат
|
Ақиқат
|
Жалған
|
Адамзат тарихындағы маңызды
өнертабыстардың бірі Қос дөңгелекті арба болып
табылады
|
+
|
|
Қос дөңгелекті арба б.з.б.IV-III
мыңжылдықтарда пайда болған деп
есептеледі
|
+
|
|
Қазақстан жерінде тас дәуірі
тұрғындары қос дөңгелекті арбалардың суретін
салған
|
|
+
|
Империяның құрамында бірнеше
елдер мен мемлекеттер болады
|
+
|
|
Империяны басқару бір
билеушінің қатаң билігіне
негізделген
|
+
|
|
Күшпен біріктірілген
империялар ұзақ ұзақ өмір
сүрмеген
|
+
|
|
Сергіту
жаттығуы «Алыптар мен ергежейлілер»
(мұғалім алыптар дегенде оқушылар тұрады орнынан, ергежейлілер
дегенде отырады. Осылай бірнеше рет
қайталайды)
Ж
Империя
еке жұмыс.
1) Империя
ұғымына сипаттма беріңіз
Сұрақ-жауап.
Ежелгі атты әскер қанша
топқа бөлінген?
|
1) жеңіл қаруланған
2)ауыр қаруланған
|
Ежелгі Ассирия әскері
қандай бөлімдерден
тұрды?
|
1)жаяу 2)атты 3)қос
дөңгелекті арбалы
|
Жауынгерлердің негізгі
қарулары
|
Садақ, найза,қылыш, сүңгі,
қалқан, қамал бұзғыш қару,
т.б.
|
Тарихтағы тұңғыш бітім шарт
қашан, қай елдер арасында
болды?
|
Б.з.б.1280 жылы Мысыр мен
Хетт мемлекеттері арасында
жасалды
|
|
Дескриптор:
Мәтінмен танысып
түсінген ойын айтады
Дескриптор:
-қос дөңгелекті арбаның жасалу
техникасын анықтайды;
-соғыс жағдайында
қос дөңгелекті арбаны пайдаланудың артықшылықтары мен кемшіліктерін
анықтайды
Дескриптор: Ақпараттың ақиқат
немесе жалған екенін анықтайды
Дескриптор:
Империя ұғымына сипаттама
береді
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап жазады
|
Оқушылар бірін-бірі
бағалайды
Бағалау. Дұрыс жауаппен
тексереді
4
балл
6
балл
2
балл
4
балл
балл
|
баға
|
14-16
|
«5»
|
11-13
|
«4»
|
7-10
|
«3»
|
|
Жалпы білім беретін
мектептің 5 сыныбына арналған
оқулық
https://www.youtube.com/watch?v=kVAYIgzBdGk
Тапсырма
парақшасы
|
3
минут
|
Рефлексия
«Күншуақ»: оқушылар барлығын түсінсе күнді, жартылай
түсінсе – күн мен бұлтты, ештеңе түсінбесе – бұлтты
таңдайды.
|
Тақырыпты
меңгергенін анықтау
|
|
Презентация № 2
бет
|