Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті?

Материал туралы қысқаша түсінік
Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы туралы ,әлемнің өзгеруі туралы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні:

Ежелгі заман тарихы

Бөлім:

Қос дөңгелекті арбалар және империялар

Сабақтың тақырыбы:

Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті?


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.3.2.1 ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды

түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

5.3.2.2 басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы

мемлекеттердің шекараларын қалай өзгергерткенін талдау

Тарихи ойлау дағдысы

Тарихи концепт

Уақыт пен кеңістікке бағдарлану

Өзгеріс пен сабақтастық.

Сабақтың мақсаты

Месопатамия аумағында мемлекеттердің пайда болуы мен дамуын

және олардың мемлекетаралық қарым-қатынасын білу;Вавилонның

қуатты империяға айналуындағы Хаммурапидің қызметін бағалау

Құндылықтарға баулу

Құрмет, ынтымақстастық, өмір бойы оқу, азаматтық жауапкершілік,

ашықтық, жыл сайын,адами құндылықтарды дәріптеу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Баға

лау

Ресурс

тар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру

3 мин

Өткен білімді еске түсіру

7 мин





Жаңа тақырыпқа көшу

3 мин

Ұйымдастыру сәті. Оқушылармен амандасу. Алғашқы білімдерін еске түсіру Оқушылар 3 топқа бөлінеді :Тапсырма берілдеі 1.Алғашқы адамдар қалай пайда болды? 2.Өзен алөаптары өркениеттері дееніміз не? 3.Ежелгі Еипет туралы не білесіндер?


Оқушыларға фотоны көрсете отрып тақырыпты түсіндіру.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу






Мадақ

тау

Карта,

видео слайд


Жаңа білім

17 мин



Империя (латын. іmperіum – билік, үстемдік) – 1) император басқарған монархиялық мемлекет құрылымының түрі; 2) жер жүзінің әр түрлі бөліктерінде кең-байтақ аумақтарды басып алған ірі отаршыл мемлекет.

Арба — ертеде әскери көлік ретінде қолданылған, кейін жол жүруге, жүк тасуға, сондай-ақ уақытша жылжымалы тұрғынжай ретінде пайдалануға арналған көне көлік түрі. Соғыс қимылдарына, әр түрлі рәсімдер атқаруға, спорт жарыстарына қолданылған әскери арбалар Вавилон өңіріндегі көне Киш қаласы орнынан (қазіргі Охеймир қалашығы, Ирак), шумерлердің қала-мемлекеті Үрімнен (Ур, қазіргі Тель-Мукайяр қалашығы, Ирак), Кавказдан, т.б. жерлерден табылды. Олар біздің заманымыздарн бұрынғы 3 мыңжылдықтың ақырында, тіпті одан да бұрын қолданылған. Әскери арбалар Шығыстағы ежелгі мемлекеттерде (Мысыр, Ассирия, Персия, Қытай, Үндістан, т.б.) ұрыс кезінде кеңінен пайдаланылды. Жалғыз не екі ат жегілген қос доңғалақты арбада екі жауынгер – ат айдаушы және найза, қылыш, садақпен қаруланған сарбаз отырған. Төрт ат жегілетін төрт доңғалақты әскери арбалардың тертесіне найза, дөңгелек оқтықтарына шалғы бекітілген.

1 тапсырма Суретті баяндау:


2 тапсырма:

Қос дөнгелекті арба

Қос дөнгелекті арбалар қашан және қйда пайда болды?

Өос дөнгелекті арбалар қандай мақсаттарда қолданылды?

Қос донгелекті арбаны әскери істе қолданудың 5артықшылығын атап корсет







Мәтінмен жұмыс























Дискрипторы:

1тапсырмада Оқушылар көрсетілген суретті тақырыпқа байланысты баяндап береді.

2 тапсырма:Оқушылар қос дөнгелекті арбалар туралы өздерінің жауаптарын кестеге толтырады


Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»















































Бекіту

10 мин





Сабақты қорытындылау

Империя дегеніміз не?

Әскери шайқастарада қос дөнгелекті арбалар қандай роль атқарды?

Қалай ойлайсындар қос донгелекті арбаның қай бөлшегі мағызды болып саналды?

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»






Кері байланыс

5 мин


Оқушылар сабақ барысында түсінгендерін «Мен жаңа сабақтан»-----жауабын жалгастыра отырып тақырыптан алған әсерлерімен бөліседі.

Тақырып бойынша не білгенін баяндайды.


Оқушыларды бағалау.



Уйге тапсырма беру.

11 параграф.66 беттегі 2,3 сұрақтарға жауап жазу







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.04.2025
210
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі