Қос етекті белдемше

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қос етекті белдемше

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды белдемшенің екі етек үлгісін жасаудың негізгі қадамдарымен таныстыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

Балалар мен жасөспірімдер орталығы

Үйірме

«Іңкәр сән»

Мұғалімнің аты-жөні

Ырғалбекова А

Күні


Тобы: І-ІІ

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қос етекті белдемше

Сабақтың мақсаты

- Оқушыларды белдемшенің екі етек үлгісін жасаудың негізгі қадамдарымен таныстыру.

- Қолөнер және тігін шеберліктерін дамыту.

- Оқушыларға шығармашылық қабілеттерін дамытуға мүмкіндік беру.



Сабақтың барысы

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басы

І. Ұйымдастыру кезеңі








ІІ. Үй тапсымасын қайталау
















ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру

















Сабақтың ортасы















































ІV. Сергіту сәті








V. Сарамандық жұмыс





















































Сабақтың соңы

VІ. Сабақты қорытындылау


Оқушылармен амандасу, сабақта жоқ оқушыны анықтау, оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

«Шаттық шеңбері» әдісі

Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.


Шағын тест сұрақтары арқылы өткен тақырыпты қайталаймыз.

1.Ою – өрнектің неше түрі бар?

а) 300

ә) 10

б) 500

2.Ертеде ою – өрнекті матаға түсіру үшін қандай тәсілді қолданған?

а) қарындаш

ә) уыз

б) бор

3.«… аузынан шөп алмайтын момын» теңеуі қай түлікке арналған ою – өрнекте кездеседі?

а) итқұйрық

ә) тайтұяқ

б) қошқармүйіз


1. Қос етекті белдемшенің үлгісін жасау.

2. Қажетті өлшемдерді алу.

3. Матаны таңдау және оны дұрыс пішу.

4. Тігін машинасымен белдемше тігу.

5. Соңғы өнімді әрлеу және бағалау.

Қос етекті белдемше деген не?

- Қос етектің ерекшеліктері (мысалы, көлемділігі, сәнділігі, ыңғайлылығы).



• Ең бірінші матаға үлкен негізгі үлгілерді орналастырады, кейін араларына ұсақ бөлшектерді жайғастырады.
• Пішетін матаны жиегін пішушіге қаратып жаю керек.
• Үлгілерді матаға орналастырғанда барқыт, вельвет, түкті маталарды міндетті түрде түктері төменнен жоғарыға қарай қарау керек. Ал үлбір
және түкті шұға маталарының түктері жоғарыдан төмен қаратып салу керек.
• Үлкен суретті маталарды пішер алдында матадағы суреттерді өңдеу барысында бір бірімен қиюластыруын ескеру.
• Егер матада ақаулары болса (тесік, дақтар, талшықтың үзінділері, жіптің ұштары) байқалса онда оларды бормен айналдырып белгілеп алады және үлгілерді орналастырғанда ақаулардың үстеріне салмауын қадағалау.
• Үлгілерді бастыру барысында бақылау белгілерін салу (бел сызығы, тізе сызығы, жең түбін, жағаның ортасын, мойын ойындысының ортасын, бүкпе ендері).
• Бордың сызу жіңішкелігі 0, 1 см болу қажет
Матаның өң бетін анықтау. Матаның өң беті, сол жақ бетіне қарағанда суреттері анық, түстері ашық болады, ал қазіргі өңдейін деп жатқан матамыздың оң жағы мен теріс жағын айыру қиын сондықтанда матаның өң бетін жиек арқылы анықталады, жиек тесіктері теріс бетінен оң жақ бетіне қарай бағытталған.

Декатерлеу. Матаны пішер алдында отырғызып, декатерлейді. Маталарды декатерлеу кезінде ұзыннан және сәл енінен отырады, соған байланысты бұйымның өлшемі және пішімі өзгереді. Сондықтанда пішпестен бұрын. Декатерлеуді үтік арқылы булау, ылғалдандыру және кептіру жолымен жасалады. Кейін декатерленген матаны табиғи жолмен кептіріледі. Декатерлеу немесе булау матаның бір қалыпты болуына және бояудың өзгермеуі үшін бірегей болуына қажет



.
1. *Матаны таңдау:*

- Қос етекті белдемше үшін қолайлы мата түрлерін анықтау.

2. *Үлгі жасау:*

- Қос етектің пішінін қағаз бетінде салу.

3. *Матаны пішу:*

- Дайын үлгіні матаға ауыстырып, оны дұрыс кесу.

4. *Тігу:*

- Тігін машинасымен екі етекті белдемшені тігу.

- Белдікті тігу және белдемшенің жоғарғы бөлігін қатайту.

5. *Әрлеу:*

- Тігістерді бекіту, сәндік элементтерді қосу.
Бүйір қиығына – 1, 5 – 2 см
Адым қиығына – 1, 5 – 2 см
Балақтың қайыру сызығына – 3 – 4 см
Алдыңғы бөліктің орта қиығына – 1 – 1, 5 см
Артқы бөліктің орта қиығына – жоғарғы қиығына – 2, 5 см,
ал төменгі қиығына – 1 - 1, 5 см
Үлгілерді бастырып болғаннан кейін, бақылау белгілерін салу. Бастырылған бөлшектерді тексеру қажет.
Матаны қимастан бұрын түйреуішпен түйрейді. Тігіс еніне қалдырылған (екінші) сызық бойынша қиып пішіледі, пішу барысында қайшыны матамен бірге үстелден көтермей қияды және бөлшектерді пішіп болғанша матаны орнынан қозғауға болмайды. Пішім бөлшектерін тексеріледі.

жұмысты бастамас бұрын қауіпсіздік ережесін еске түсірейік:


І өлшемге әзірлеу тәсілдерін көрсету (слайд)
белдемше бөлшектерін жинау.
• Бүкпелерді бір бөлшектен екінші бөлшекке көшіру.
• Бүкпелерді көктеу.
• Бүйір және адым қиықтарын көктеу.
• Орта қиықтарын көктеу.
• Балағын бүгіп көктеу.
• Бел қиығына жиекті қосып көктеу.
І өлшем өткізу тәсілдерін көрсету (слайд)












түйрейді, ал егер тар болса жіберетін жерлерін бормен сызып белгіленеді)

Сабақ соңындағы кері байланыс:






Сәлемдеседі, оқу құралдарын дайындайды.



Оқушылар үлкен шеңберге тұрады, кезектесіп тілек айтады.




Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.

































Оқушылар берілген мәліметтерді меңгере отырып, шалбар туралы түсінік алады.
























Оқушылар «Ғажайып кілемдегі» өрнектелген оюларды тауып, қандай ою екенін атап айтады.









































Оқушылар қауіпсіздік ережесін еске түсіреді







Оқушылар технологиялық карта бойынша жұмыс жасайды.
















Алған керекті ақапаратты чемоданға салу.

Ақпараттың ішінде әлі ізденіп, толықтыру керек болса, еттартқышқа салу.

Қажет емес, артық дүниені қоқыс жәшігіне салу.
















Сұрақтары



































Дайын үлгілер, суреттер, буклеттер

























«Ғажайып кілем» суреті













Технология-лық карта

























https://www.google.com/search?sca_esv=dcc2d800e57ab626&sca_upv=1&hl=ru&q=%D1%88%D0%B0%D0%BB%D0%B1%D0%B0%D1%80+%D1%82%D1%96%D0%B3%D1%83+%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%8F%D1%81%D1%8B&tbm=vid&source=lnms&prmd=ivtzsnbm&sa=X&ved=2ahUKEwiAgMLOw7CFAxVEIhAIHbwlAWcQ0pQJegQIDxAB&biw=1366&bih=617&dpr=1#






Shape1

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.05.2025
138
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі