Автормен таныс
бол
Дескриптор:
-
Автор туралы оқып,
әңгімелейді.
Еңбектерімен
танысады.
Сөздік
жұмысы.
Түсініп оқы
айдары
Өлеңді мәнерлеп, тізбектей
оқыңдар.
Дескриптор:
Өлеңді мәнерлеп
оқиды
Тізбектеп оқып
түсіндіреді.
Саралаудың
«Дереккөз» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір
оқушыға:
-Наурыз туралы тағы қандай
шығармалар есіңде?
Сергіту
сәті
Топтық
жұмыс
1топ «Наурыз
мейрамы»
«
Ойға түстім
ойландым»
-Айнала табиғаттың оянуын
өлеңде байланыстыр.
2топ «Ұлттық ойындар» «Ойлар душы »
әдісі
Жаңбыр тамшыларына сұраққа жауап
жазады.
-Өлеңде табиғаттағы өзгерістер
туралы не айтылған
3топ «Наурыз көже» «Бірге ойлаймыз »
әдісі
Осы маусымда адам не
істейді?
Жер жыртады, тұқым себеді,
егін егеді.
Дескриптор:
Айнала табиғаттың оянуын
өлеңмен байланыстырып әңгімелейді
Табиғаттағы өзгерістер
туралы әңгімелейді
Адамның көктемдегі еңбегін
әңгімелейді
Құрастыр
Борт журналын
толтыру
Жыл құсы дегеніміз не?
Анықтама жаз.
|
Себептерін
жаз
|
Көктем мезгілінің
келуі
|
|
.Дескриптор:
Жыл құсының не екенін
біледі
Анықтама
жазады.
Жұптық
жұмыс.Жұбыңмен ойлас.
Дескриптор
Оқып бір біріне
түсіндіреді
Жұптасып
ойласады
Шығармашылық
тапсырма
1топ «Бейнелеуші
суретші»
-Қою әріппен берілген
сөйлемнің мағынасын сурет немесе сызбамен
бейнелеңдер
2топ «Жазушы» Даптермен
жұмыс
Көп нүктенің орынына тиісті сөзді қойып
жазады, оқиды.
3-топ
«Зерттеуші» «Сиқырлы
бояулар»
Наурыздағы табиғат несімен ұнайды? Сұраққа жауап жазып,
тақырыпқа сурет салады.
Дескриптор:
Сөйлемнің мағынасын сурет
немесе сызбамен бейнелейді.
Көп нүктенің орынына тиісті сөзді қойып
жазады, оқиды.
Сұраққа жауап жазып, тақырыпқа сурет
салады.
.
Қорытындылау. «Фри »
әдісі
Фри бөліктеріне сұрақтар
жазылады соған жауаптар алынып қорапша
салынады.
-М Дулатов
кім?
-Қандай шығармаларын
білесің?
-Наурыз өлеңінде не
айтылған?
-Өлеңде айнала табиғаттың
оянуын өлеңмен қалай байланыстырып
әңгімелейді
-Адамдардың көктемдегі еңбегін
қалай суреттеген?
-Наурыздағы табиғат
несімен ұнайды?
-Жыл құсы дегеніміз
не?
|