Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Табиғат құбылыстары

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 4

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Қош келдің, Наурыз!

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.​1.​1.​1 шығарманың мазмұнын толық түсіну, кейбір тұстарын нақтылау, оқиғаның себеп-салдарын анықтау үшін сұрақтар қою және жауап беру


    Сабақтың мақсаты

    • .

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5мин












    5 мин



































    5 мин

    Психологиялық ахуал қалыптастыру

    .
    Су жылтырлап бүрін ашқан жас талдан,
    Бу бұрқырап қатып қалған тастардан.
    Күн күркіреп, жасын ойнап аспаннан,
    Бар тіршілік Наурыздан басталған



    Топқа бөлу

    1-топ . «Бейнелеуші,суретші»..

    2-топ «Жазушы»

    3-топ «Зерттеуші»

    «Фонарик» әдісі

    «Бейнелеуші,суретші»..«Жазушы»

    «Зерттеуші» жапсырылған сол суреттерді фонарик жарығын түсіру арқылы тауып топқа бірігеді.

    1-топ . «Бейнелеуші,суретші»..

    2-топ «Жазушы»

    3-топ «Зерттеуші»


    Үй тапсырмасын тексеру

    «Ортадағы қаламсап» әдісі

    Әр топқа ортаға қаламсаптар қойылады.

    Сұраққа жауап берген оқушыға қаламсап беріледі.

    -Абайдың әкесінің аты кім?

    -Сәуір айы мәтінде тағы қалай аталады?

    «Сәуір » сөзі қай тілден енген?

    -«Отамалы » деген не?

    -Отамалы қойшының аман қалғаны туралы айтып бер?

    -Күн райын болжауды адам қалай үйренген?

    «Сәуір болмай тәуір болмас» деген сөзді қалай түсінесің?

    -

    « 4сурет 1сөз» әдісі

    Суреттерден ортақ тақырып табу


    «Наурыз » олай болса осы тақырыпта қазір ән тыңдайық.

    «Поээзия минуты» Ән тыңдау

    -Олай болса, «Наурыз-думан» әнін тыңдап, көңілімізді көтерейік.

    -Тыңдалған әннің сөзінде наурыз мерекесі қалай сипатталған?

    -Ендеше бүгінгі сабақта Наурыз туралы шығарма оқып, әңгімелесеміз, тапсырмалар орындаймыз.


    Барлығы бірге айтады.







    .


    Топқа бірігеді.





















    Сұрақтарға жауап береді.




    Ортақ тақырып таба алады.











    Ән тыңдайды



















    «Ауызша мадақтау» әдісі:

    Жарайсың!

    Тамаша!

    Жақсы!









































    https://youtu.be/76ehlOKfCJ0


    Жаңа білім
























    10мин

















    5 мин


































    5 мин



















    5 мин




















    Автормен таныс бол


    Дескриптор:

    - Автор туралы оқып, әңгімелейді.

    Еңбектерімен танысады.


    Сөздік жұмысы.

    Түсініп оқы айдары

    Өлеңді мәнерлеп, тізбектей оқыңдар.

    Дескриптор:

    Өлеңді мәнерлеп оқиды

    Тізбектеп оқып түсіндіреді.

    Саралаудың «Дереккөз» тәсілі жүзеге асады.

    Кейбір оқушыға:

    -Наурыз туралы тағы қандай шығармалар есіңде?

    Сергіту сәті


    Топтық жұмыс

    1топ «Наурыз мейрамы» « Ойға түстім ойландым»

    -Айнала табиғаттың оянуын өлеңде байланыстыр.

    2топ «Ұлттық ойындар» «Ойлар душы » әдісі

    Жаңбыр тамшыларына сұраққа жауап жазады.

    -Өлеңде табиғаттағы өзгерістер туралы не айтылған


    3топ «Наурыз көже» «Бірге ойлаймыз » әдісі

    Осы маусымда адам не істейді?

    Жер жыртады, тұқым себеді, егін егеді.

    Дескриптор:

    Айнала табиғаттың оянуын өлеңмен байланыстырып әңгімелейді

    Табиғаттағы өзгерістер туралы әңгімелейді

    Адамның көктемдегі еңбегін әңгімелейді

    Құрастыр

    Борт журналын толтыру

    Жыл құсы дегеніміз не? Анықтама жаз.

    Себептерін жаз

    Көктем мезгілінің келуі



    .Дескриптор:

    Жыл құсының не екенін біледі

    Анықтама жазады.


    Жұптық жұмыс.Жұбыңмен ойлас.



    Дескриптор

    Оқып бір біріне түсіндіреді

    Жұптасып ойласады


    Шығармашылық тапсырма

    1топ «Бейнелеуші суретші»

    -Қою әріппен берілген сөйлемнің мағынасын сурет немесе сызбамен бейнелеңдер



    2топ «Жазушы» Даптермен жұмыс

    Көп нүктенің орынына тиісті сөзді қойып жазады, оқиды.



    3-топ «Зерттеуші» «Сиқырлы бояулар»

    Наурыздағы табиғат несімен ұнайды? Сұраққа жауап жазып, тақырыпқа сурет салады.

    Дескриптор:

    Сөйлемнің мағынасын сурет немесе сызбамен бейнелейді.

    Көп нүктенің орынына тиісті сөзді қойып жазады, оқиды.

    Сұраққа жауап жазып, тақырыпқа сурет салады.


    . Қорытындылау. «Фри » әдісі

    Фри бөліктеріне сұрақтар жазылады соған жауаптар алынып қорапша салынады.

    -М Дулатов кім?

    -Қандай шығармаларын білесің?

    -Наурыз өлеңінде не айтылған?

    -Өлеңде айнала табиғаттың оянуын өлеңмен қалай байланыстырып әңгімелейді

    -Адамдардың көктемдегі еңбегін қалай суреттеген?

    -Наурыздағы табиғат несімен ұнайды?

    -Жыл құсы дегеніміз не?




    Автормен тансады












    Даптерге жазады.








    Өлеңді түсініп, тізбектеп оқи алады.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кенжегалиева Гулмайра Маратовна
    13 Ақпан 2023
    1337
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қош келдің,Наурыз 1 сынып ҚМЖ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қош келдің,Наурыз 1 сынып ҚМЖ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    жуан және жіңішке дауысты дыбыстар ережесі,мысалдар келтірілген
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Табиғат құбылыстары

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 4

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Қош келдің, Наурыз!

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.​1.​1.​1 шығарманың мазмұнын толық түсіну, кейбір тұстарын нақтылау, оқиғаның себеп-салдарын анықтау үшін сұрақтар қою және жауап беру


    Сабақтың мақсаты

    • .

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5мин












    5 мин



































    5 мин

    Психологиялық ахуал қалыптастыру

    .
    Су жылтырлап бүрін ашқан жас талдан,
    Бу бұрқырап қатып қалған тастардан.
    Күн күркіреп, жасын ойнап аспаннан,
    Бар тіршілік Наурыздан басталған



    Топқа бөлу

    1-топ . «Бейнелеуші,суретші»..

    2-топ «Жазушы»

    3-топ «Зерттеуші»

    «Фонарик» әдісі

    «Бейнелеуші,суретші»..«Жазушы»

    «Зерттеуші» жапсырылған сол суреттерді фонарик жарығын түсіру арқылы тауып топқа бірігеді.

    1-топ . «Бейнелеуші,суретші»..

    2-топ «Жазушы»

    3-топ «Зерттеуші»


    Үй тапсырмасын тексеру

    «Ортадағы қаламсап» әдісі

    Әр топқа ортаға қаламсаптар қойылады.

    Сұраққа жауап берген оқушыға қаламсап беріледі.

    -Абайдың әкесінің аты кім?

    -Сәуір айы мәтінде тағы қалай аталады?

    «Сәуір » сөзі қай тілден енген?

    -«Отамалы » деген не?

    -Отамалы қойшының аман қалғаны туралы айтып бер?

    -Күн райын болжауды адам қалай үйренген?

    «Сәуір болмай тәуір болмас» деген сөзді қалай түсінесің?

    -

    « 4сурет 1сөз» әдісі

    Суреттерден ортақ тақырып табу


    «Наурыз » олай болса осы тақырыпта қазір ән тыңдайық.

    «Поээзия минуты» Ән тыңдау

    -Олай болса, «Наурыз-думан» әнін тыңдап, көңілімізді көтерейік.

    -Тыңдалған әннің сөзінде наурыз мерекесі қалай сипатталған?

    -Ендеше бүгінгі сабақта Наурыз туралы шығарма оқып, әңгімелесеміз, тапсырмалар орындаймыз.


    Барлығы бірге айтады.







    .


    Топқа бірігеді.





















    Сұрақтарға жауап береді.




    Ортақ тақырып таба алады.











    Ән тыңдайды



















    «Ауызша мадақтау» әдісі:

    Жарайсың!

    Тамаша!

    Жақсы!









































    https://youtu.be/76ehlOKfCJ0


    Жаңа білім
























    10мин

















    5 мин


































    5 мин



















    5 мин




















    Автормен таныс бол


    Дескриптор:

    - Автор туралы оқып, әңгімелейді.

    Еңбектерімен танысады.


    Сөздік жұмысы.

    Түсініп оқы айдары

    Өлеңді мәнерлеп, тізбектей оқыңдар.

    Дескриптор:

    Өлеңді мәнерлеп оқиды

    Тізбектеп оқып түсіндіреді.

    Саралаудың «Дереккөз» тәсілі жүзеге асады.

    Кейбір оқушыға:

    -Наурыз туралы тағы қандай шығармалар есіңде?

    Сергіту сәті


    Топтық жұмыс

    1топ «Наурыз мейрамы» « Ойға түстім ойландым»

    -Айнала табиғаттың оянуын өлеңде байланыстыр.

    2топ «Ұлттық ойындар» «Ойлар душы » әдісі

    Жаңбыр тамшыларына сұраққа жауап жазады.

    -Өлеңде табиғаттағы өзгерістер туралы не айтылған


    3топ «Наурыз көже» «Бірге ойлаймыз » әдісі

    Осы маусымда адам не істейді?

    Жер жыртады, тұқым себеді, егін егеді.

    Дескриптор:

    Айнала табиғаттың оянуын өлеңмен байланыстырып әңгімелейді

    Табиғаттағы өзгерістер туралы әңгімелейді

    Адамның көктемдегі еңбегін әңгімелейді

    Құрастыр

    Борт журналын толтыру

    Жыл құсы дегеніміз не? Анықтама жаз.

    Себептерін жаз

    Көктем мезгілінің келуі



    .Дескриптор:

    Жыл құсының не екенін біледі

    Анықтама жазады.


    Жұптық жұмыс.Жұбыңмен ойлас.



    Дескриптор

    Оқып бір біріне түсіндіреді

    Жұптасып ойласады


    Шығармашылық тапсырма

    1топ «Бейнелеуші суретші»

    -Қою әріппен берілген сөйлемнің мағынасын сурет немесе сызбамен бейнелеңдер



    2топ «Жазушы» Даптермен жұмыс

    Көп нүктенің орынына тиісті сөзді қойып жазады, оқиды.



    3-топ «Зерттеуші» «Сиқырлы бояулар»

    Наурыздағы табиғат несімен ұнайды? Сұраққа жауап жазып, тақырыпқа сурет салады.

    Дескриптор:

    Сөйлемнің мағынасын сурет немесе сызбамен бейнелейді.

    Көп нүктенің орынына тиісті сөзді қойып жазады, оқиды.

    Сұраққа жауап жазып, тақырыпқа сурет салады.


    . Қорытындылау. «Фри » әдісі

    Фри бөліктеріне сұрақтар жазылады соған жауаптар алынып қорапша салынады.

    -М Дулатов кім?

    -Қандай шығармаларын білесің?

    -Наурыз өлеңінде не айтылған?

    -Өлеңде айнала табиғаттың оянуын өлеңмен қалай байланыстырып әңгімелейді

    -Адамдардың көктемдегі еңбегін қалай суреттеген?

    -Наурыздағы табиғат несімен ұнайды?

    -Жыл құсы дегеніміз не?




    Автормен тансады












    Даптерге жазады.








    Өлеңді түсініп, тізбектеп оқи алады.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Тест 2 сынып
    13.02.2023
    1337
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кенжегалиева Гулмайра Маратовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации