Ұйымдастыру
Өткен білімді еске
түсіру
5 мин
|
Психологиялық
дайындық
Бізде жақсы баламыз,
Өсті ақыл санамыз
Жарқырасын күніміз, жайнап тұрсын
гүліміз,
Жақсы ниет тілекпен,
Бастайық сабақ бүгін біз
Өткенді
қайталау
«Аквариум
әдісі»арқылы үй тапсырмасын
сұрау.
-Үй тапсырмасын
тексеру.
-Анықтамаларды
сұрау.
«Адасқан әріптер» әдісімен
жаңа сабаққа кіріспе жүреді.
-Қос
сөзді орналастырыңдар
-Бүгінгі сабақта күрделі
сөздердің бір түрі- қос сөзді ажыратуға арналған тапсырмалар
орындайтын боламыз.
Сабақ
мақсатын хабарлау.
|
Жаттығу
жасайды.
Таңдау
жасайды.
.
Топ басшысын
сайлайды.
Топ ережесін еске
түсіреді.
Тапсырма
тексертеді.
Тақырыпты, сабақ
мақсатын анықтайды.
|
«Ауызша мадақтау»
әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Оқушылар жауабын
толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп
отыру.
|
Түсті
қағаздар
|
Жаңа
білім
15
мин
10
мин
10
мин
|
Жаңа
сабақ
Ыбырай
(Ұ) 1-тапсырма
- «Тізбектеп оқу»
әдісі.
40-жаттығу.
Мәтінді мұқият тыңдаңдар.
Мәтін бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар
құрастырыңдар.
-Әңгімедегі бала санауды қалай
үйренді? Оның әке-шешесі кім?
-Мәтіннен күрделі сөздері бар
сөйлемдерді теріп жазыңдар. Күрделі сөздердің астын
сызыңдар.
41-жаттығу.
Өлеңді
оқыңдар.
Күрделі сөздерді табыңдар.
Мағынасын түсіндіріңдер.

Сыңарын
тап
Қора------------қой
жатыр
Қарын----------май
жатыр
Түйе-----------жүк
жатыр
Ауыл-----------ел
жатыр
Саралаудың
«Дереккөз» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір оқушыға:
- Қос сөздер қатыстырып сөйлемдер құрап
жаз. Сәйкестендіру
стратегиясы
«Менің бағытым» әдісі
1.Жыл........шашын
2.Жора........төмен
3.Жауын.......мұны
4.Жоғары......ұят
5.Ар.......жылы
6.Оны.........жолдас
Сергіту
сәті: «Мақал-мәтел»
(Т) 2-тапсырма - -«Ойлан,
жұптас, талқыла» әдісі.
42-жаттығу.
Мақалды оқып, жатқа жазыңдар.
Қос сөздердің астын сызыңдар. Қос сөздің бірін алып тастаса, сөйлем
мағынасында қандай өзгеріс болады?
43-жаттығу.
Берілген қос сөздердің
суреттегі қай мамандық иесіне қатысты екенін
тап.
Өз отбасы мүшелерінің
мамандықтары туралы жазыңдар.
(Т) 3-тапсырма -«Бізде бір
ой бар...» әдісі.
Адасқан сөздер
әдісі
1.Сатып құрал –саймандар
Әкем алды
2.қора-қора бар Атамның
малы
3.Жайлауда қарын-қарын
жинады анам май
45-жаттығу.
Қарамен жазылған сөздерді қос
сөздерге айналдырып, көшіріп жазыңдар.
Қос сөз сөйлемге қандай мағына
үстегенін айтыңдар.
Қос сөзді құрап тұрған
сөздерді салыстырыңдар.
++++
46-жаттығу.
Кестеге қарап,
түсіндіріңдер.

|
Тапсырмамен жұмыс
жасайды.
.
Тапсырма орындайды. Пікірін
дәлелдейді.
Мақал-мәтелді
табады
Тапсырма орындайды. Пікірін
дәлелдейді.
|
Дескриптор:
- Мәтін бойынша пікір
білдіруге бағытталған сұрақтар
құрастырады-1балл. Bilim
Сlass
Кейіпкер туралы сұраққа жауап
береді -1балл. Bilim
Сlass
Мәтіннен күрделі сөздері бар
сөйлемдерді теріп жазады,
астын
сызады-1балл. Bilim
Сlass
Күрделі сөздерді тауып,
мағынасын анықтайды-1балл. Bilim
Сlass
Мақалды оқып, жатқа
жазады-1балл.Bilim
Сlass
Қос сөздердің астын
сызады-1балл. Bilim
Сlass
- Берілген қос сөздердің
суреттегі қай мамандық иесіне қатысты екенін табады -1балл.
. Bilim
Сlass
Өз отбасы мүшелерінің
мамандықтары туралы жазады-1балл. Bilim
Сlass
Қарамен жазылған сөздерді қос
сөздерге айналдырып, жазады,
салыстырады-1балл. Bilim
Сlass
Кестеге қарап,
түсіндіреді-1балл. .
Bilim
Сlass
|
Қазақ тілі 4 сынып
оқулығы
1-бөлім
|