Материалдар / «Қос теңсіздіктер»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Қос теңсіздіктер»

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға математика пәнінен қос теңсіздік тақырыбын түсіндіреміз. бқл тақырыпта оқушылар үлкен, кіші, тең таңбаларынмен танысады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Наурыз 2022
634
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді Математикадан сабақ жоспары

Бөлім:

4 ( А ) – Бөлім . «Теңдеу және теңсіздік, өрнек»

Ортақ тақырып: «Ғарышқа саяхат»

Педагогтің Т.А.Ә.

Турданова Салтанат Салыбековна

Күні:

31.03. 2022 ж

Сынып: 4 «В»

Қатысушылар саны: 24

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

131 сабақ. «Қос теңсіздіктер»

Астрономия

( Математика 4-бөлім. Оқулық 5– 8 бет «Алматы кітап» баспасы, 2019ж. )

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.2.2.1.-қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын табу.

Сабақтың мақсаты

  • Қос теңсіздіктер жөнінде мағлұмат алады.

  • Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын таба алады.

  • Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын сан сәулесінде белгілей алады.

Сабақтың барысы

Уақыт

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқышының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

1 минут









1 минут












3 минут

Сабақтың

басы


Ұйымдас-

тыру


Математика сабағы

Оқушылармен сәлемдесу!

  • Оқушылардың зейінін сабаққа аудару

  • Кезекшіден оқушылардың толық қатысуын сұрайды

  • Сабаққа дайынбыз ба?

  • Көңіл - күйіміз қалай?

  • Ендеше сабағымызды бастайық?


Оқушылар сәлемдеседі.

  • Сабаққа назарын аударады

  • Кезекші оқушы сыныптың толық қатысуын айтады

  • Сабаққа дайынбыз

Кремете! Тамаша! Ғажап! Алақай!





Керемет!



Психология-лық ахуал қалыптас-тыру.



Ұжымдық жұмыс ережесі



Алдағы білім

  • Жылы лебіздер айтқызу

Бір, екі, үш,

Сынып іші тып – тыныш.

Жалқауылқты тастаймыз.

Сабақты біз бастаймыз


  • Ұжымдық жұмыс ережесі

  • Сабақта бір-бірімізді :

  • Сабақта уақытты:

  • Сабақта тапсырмаларды:

  • Сабаққа қатсықанда:


157 бет № 8 есеп

  • Жеті литрлік шелек пен үш литрлік банканың көмегімен бидонға 5 л суды қалай құюға болады?



4


1



7 л

7

4

0

7

4

4


3 л

0

3

0

0

3

0

3

4л - бидонға 1 л бидонға

3 л - төгеміз

Критерии

  • Есепті шығарады


  • Жылы лебіздер айтады

Бір, екі, үш,

Сынып іші тып – тыныш.

Жалқауылқты тастаймыз.

Сабақты біз бастаймыз


  • Ұжымдық жұмыс ережесін сақтайды

  • Сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Үнемдейміз!

  • Нақты, дәл жауап береміз!

  • Шапшаңдықты, тапқырлықты көрсетеміз!

  • Белсенділік танытып, жақсы баға аламыз!


157 бет №8 есеп

  • Жеті литрлік шелек пен үш литрлік банканың көмегімен бидонға 5 л суды қалай құюға болады?



4



1




7 л

7

4

0

7

4

4


3 л

0

3

0

0

3

0

3

4л - бидонға 1 л бидонға

3 л - төгеміз

Дескриптор:

  • Есепті шығарады



Тамаша!







Керемет!









Ф.Б – 10 балл















Оқулық

5 бет

5 минут

Сабақтың

Ортасы



Жаңа сабақ




Қызығушы-лығын ояту




Наурыздың 31 - і

Сынып жұмыс

131 сабақ «Қос теңсіздіктер»

10.700

Сабақтың мақсаты:

  • Қос теңсіздіктердің шешімдер жиынын табуды үйренесің


Оқылым, Айтылым

Ұжымдық жұмыс 1 есеп ( 5 бет )

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

  • Өрнектерді есептеп, жауаптарын кестеде көрсетілген тәртіппен орналастыр.

Ғарыш кеңістігін, ондағы нысандарды және жұлдыздар мен галактикаларда болатын өзгерістерді зерттейтін ғылым қалай аталады?

Рисунок 1

630 : ( 270 : 90 ) = 630 : 3 = 210 (O)

( 90*50 ) * 20 = 4500 * 20 = 90000 (C)

7700 : ( 560 :80 ) = 7700 : 7 = 1100 (Р

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!