«Бекітемін» Оқу ісінің меңгерушісі: Жакупов.Ж.К
|
29-сабақ |
Туған өлкеге саяхатқа шығамыз. Қосамын және азайтамын. |
||
|
Күні:19.12.17 |
Педагогтің аты-жөні:Амирханова Кымбат Жаксылыковна |
||
|
Даярлық сынып |
Қатысқандардың саны:5 |
Қатыспағандардың саны:0 |
|
|
Сабақтың оқытылу мақсаттары |
0.3.1.3. Затты бірнеше тең бөліктерге бөлу, бүтін мен бөліктерді салыстыру 0.4.1.3. Көрнекілік негізінде қарапайым мысалдар мен тапсырмаларды шешу |
||
|
Күтілетін нәтижелер |
Барлық тәрбиеленушілер: *фигура бөліктерін атайды; * көрнекілік негізінде қосу мен азайтуға мысалдар шешеді; |
||
|
|
Көптеген тәрбиеленушілер: * қосу мен азайтуды қалай шешкендерін түсіндіре алады. |
||
|
|
Кейбір тәрбиеленушілер: *өз бетімен қосу мен азайтуға суреттермен мысалдар келтіреді |
||
|
Тілдік мақсаттар |
Тәрбиеленушілер: заттарды қосу мен азайтуды тұжырымдап айтады. Пәндік лексика және терминология: бүтін, бөлік, қосу, азайту Диалог /жазуға қажетті сөздер топтамасы Талқылау: Жазуға қай сурет сәйкес келетінін түсіндір? Азайтуды қалай орындаймыз? |
||
|
Алдыңғы білім |
бүтін мен бөлік, 10-ға дейінгі сандар, санау |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс әрекет |
Ресурстар |
|
|
0-3 минут |
Мотивация Педагог балаларға алысқа кетпей-ақ мысалы қала ішінде, ауыл ішінде саяхаттауға болатынын айтады. –Сендер демалыс күндері саяхттауларың мүмкін? |
|
|
|
3-7 |
Өзектендіру Педагог әліппе-дәптердегі 1-тапсырмадағы суретке қарауды ұсынады. Бір жанұя қайда бара жатқандары жөнінде әңгіме басталады. Жылдың қай мезгілі? Үлкендер мен балалар қалай киінген? т.с.с. Педагог балаларға суреттегі заттарды санағанда жауап бере алатындай сұрақтарды қояды. Мысалы, суретте неше бала бар? Үлкендер нешеу? Балалардың бас киімі нешеу? Балаларға «неше» сөзін қолдана отырып, өздеріне сұрақтар құрастыруды ұсынуға болады? |
|
|
|
7-10 ортасы |
Мақсат қою Педагог балаларға бүгінгі сабақта сурет бойынша қосу мен азайтуды әрі қарай үйренуді жалғастыруды айтады. Біздің батырларымыз жорыққа кетті, ал біз оларға керекті заттарды санауға көмектесеміз. Жиынтық тақтасындағы 1-тапсырмадағы сурет бойынша қосу мен азайтуға мысалдар келтіру. 1+3= 4-1= |
Әліппе-дәптер. |
|
|
10-15 |
Оқу іс-әрекетінің тақырыбы бойынша жұмыс Әліппе-дәптердегі 2-тапсырма (алдыңғы тапсырмаға ұқсас, жиынтық тақтаның көмегімен орындауға болады) . Суреттегі заттарды қараңдар. Жазуларды түсіндіріңдер. Балалар сюжетті және мысалдағы жазуларды түсіндіреді. Мысалы, сөреде 4 баскиім жатыр, ал балалар екеуін киіп алды. 2 баскиім қалды. 4-2=2 Сергіту сәті Бас бармақ-әкем, Балаң үйрек-шешем. Ортан терек-ағам. Шылдыр шүмек-әпкем Кішкене бөбек-мен Бір үйде нешеуміз? Бір үйде біз бесеуміз. |
Әліппе-дәптер. Жиынтық тақта немесе үлестірмелі материал |
|
|
16-25 |
Үйретілгенді бекіту Педагог 3-тапсырмадағы сүлгілерге қарауды тапсырады. Сүлгілерді неше бөлікке бөлгендерін, олар қандай бөліктер екенін анықтайды, ал балалар сол бөліктерді жапсырады. Балалар қолдарын жаттықтыру үшін 4-тапсырманы орындайды. Өтілген материалды бекіту үшін доппен ойналатын «Лақтыр, тос, көршісін ата» ойыны ұйымдастырылады. Балалар шеңбер болып тұрады. Педагог шеңбердің ортасында тұрады. Ол допты кез-келген балаға лақтырып, 2-ден 9-ға дейінгі санды атайды. Допты тосып алған бала сол санның көршілес сандарын атайды. |
Әліппе-дәптер. |
|
|
21-25 |
Өтілген тақырыпты бекіту |
|
|
|
26-30 |
Рефлексия Кім барлық тапсырмаларды ешбір қатесіз орындады? Кім кішкене қателесті? Кімге бұл тапсырмаларды орындау қиын болды? Балалар өз жұмыстарын бағалайды. Егер сендер затты бірдей бірнеше бөліктерге қалай бөлуді және бүтін мен бөлікті салыстыруды түсінбеген болсаңдар, адам суретін баспалдақтың төменгі сатысына салыңдар (Әрі қарай сәттілік баспалдағы арқылы) |
Сәттілік баспалдағы |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қосамын және азайтамын
Қосамын және азайтамын
«Бекітемін» Оқу ісінің меңгерушісі: Жакупов.Ж.К
|
29-сабақ |
Туған өлкеге саяхатқа шығамыз. Қосамын және азайтамын. |
||
|
Күні:19.12.17 |
Педагогтің аты-жөні:Амирханова Кымбат Жаксылыковна |
||
|
Даярлық сынып |
Қатысқандардың саны:5 |
Қатыспағандардың саны:0 |
|
|
Сабақтың оқытылу мақсаттары |
0.3.1.3. Затты бірнеше тең бөліктерге бөлу, бүтін мен бөліктерді салыстыру 0.4.1.3. Көрнекілік негізінде қарапайым мысалдар мен тапсырмаларды шешу |
||
|
Күтілетін нәтижелер |
Барлық тәрбиеленушілер: *фигура бөліктерін атайды; * көрнекілік негізінде қосу мен азайтуға мысалдар шешеді; |
||
|
|
Көптеген тәрбиеленушілер: * қосу мен азайтуды қалай шешкендерін түсіндіре алады. |
||
|
|
Кейбір тәрбиеленушілер: *өз бетімен қосу мен азайтуға суреттермен мысалдар келтіреді |
||
|
Тілдік мақсаттар |
Тәрбиеленушілер: заттарды қосу мен азайтуды тұжырымдап айтады. Пәндік лексика және терминология: бүтін, бөлік, қосу, азайту Диалог /жазуға қажетті сөздер топтамасы Талқылау: Жазуға қай сурет сәйкес келетінін түсіндір? Азайтуды қалай орындаймыз? |
||
|
Алдыңғы білім |
бүтін мен бөлік, 10-ға дейінгі сандар, санау |
||
|
Жоспар |
|||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс әрекет |
Ресурстар |
|
|
0-3 минут |
Мотивация Педагог балаларға алысқа кетпей-ақ мысалы қала ішінде, ауыл ішінде саяхаттауға болатынын айтады. –Сендер демалыс күндері саяхттауларың мүмкін? |
|
|
|
3-7 |
Өзектендіру Педагог әліппе-дәптердегі 1-тапсырмадағы суретке қарауды ұсынады. Бір жанұя қайда бара жатқандары жөнінде әңгіме басталады. Жылдың қай мезгілі? Үлкендер мен балалар қалай киінген? т.с.с. Педагог балаларға суреттегі заттарды санағанда жауап бере алатындай сұрақтарды қояды. Мысалы, суретте неше бала бар? Үлкендер нешеу? Балалардың бас киімі нешеу? Балаларға «неше» сөзін қолдана отырып, өздеріне сұрақтар құрастыруды ұсынуға болады? |
|
|
|
7-10 ортасы |
Мақсат қою Педагог балаларға бүгінгі сабақта сурет бойынша қосу мен азайтуды әрі қарай үйренуді жалғастыруды айтады. Біздің батырларымыз жорыққа кетті, ал біз оларға керекті заттарды санауға көмектесеміз. Жиынтық тақтасындағы 1-тапсырмадағы сурет бойынша қосу мен азайтуға мысалдар келтіру. 1+3= 4-1= |
Әліппе-дәптер. |
|
|
10-15 |
Оқу іс-әрекетінің тақырыбы бойынша жұмыс Әліппе-дәптердегі 2-тапсырма (алдыңғы тапсырмаға ұқсас, жиынтық тақтаның көмегімен орындауға болады) . Суреттегі заттарды қараңдар. Жазуларды түсіндіріңдер. Балалар сюжетті және мысалдағы жазуларды түсіндіреді. Мысалы, сөреде 4 баскиім жатыр, ал балалар екеуін киіп алды. 2 баскиім қалды. 4-2=2 Сергіту сәті Бас бармақ-әкем, Балаң үйрек-шешем. Ортан терек-ағам. Шылдыр шүмек-әпкем Кішкене бөбек-мен Бір үйде нешеуміз? Бір үйде біз бесеуміз. |
Әліппе-дәптер. Жиынтық тақта немесе үлестірмелі материал |
|
|
16-25 |
Үйретілгенді бекіту Педагог 3-тапсырмадағы сүлгілерге қарауды тапсырады. Сүлгілерді неше бөлікке бөлгендерін, олар қандай бөліктер екенін анықтайды, ал балалар сол бөліктерді жапсырады. Балалар қолдарын жаттықтыру үшін 4-тапсырманы орындайды. Өтілген материалды бекіту үшін доппен ойналатын «Лақтыр, тос, көршісін ата» ойыны ұйымдастырылады. Балалар шеңбер болып тұрады. Педагог шеңбердің ортасында тұрады. Ол допты кез-келген балаға лақтырып, 2-ден 9-ға дейінгі санды атайды. Допты тосып алған бала сол санның көршілес сандарын атайды. |
Әліппе-дәптер. |
|
|
21-25 |
Өтілген тақырыпты бекіту |
|
|
|
26-30 |
Рефлексия Кім барлық тапсырмаларды ешбір қатесіз орындады? Кім кішкене қателесті? Кімге бұл тапсырмаларды орындау қиын болды? Балалар өз жұмыстарын бағалайды. Егер сендер затты бірдей бірнеше бөліктерге қалай бөлуді және бүтін мен бөлікті салыстыруды түсінбеген болсаңдар, адам суретін баспалдақтың төменгі сатысына салыңдар (Әрі қарай сәттілік баспалдағы арқылы) |
Сәттілік баспалдағы |
шағым қалдыра аласыз













