Қошақаны қойдың 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қошақаны қойдың 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қошақаны қойдың 2.2.1.1.-мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу,рөлге бөліп,мәнерлеп оқу; Барлық оқушылар: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Оқушылардың басым бөлігі: Топтық жұмысты бірлесе жұмыс жасайды.Сұраққа жауап береді.Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды,тақырып бойынша қосымшы мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

СЫНЫП: 2«Г»

Сынып жетекшісі:Қонысбаева Н.Ж

САБАҚ:

Қошақаны қойдың

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

2.2.1.1.-мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу,рөлге бөліп,мәнерлеп оқу;


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды.

Жазба жұмыс жасайды.

Оқушылардың басым бөлігі:

Топтық жұмысты бірлесе жұмыс жасайды.Сұраққа жауап береді.Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Кейбір оқушылар:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды,тақырып бойынша қосымшы мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық,суреттер,топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар,асықтар қржын ,кері байланыс стикер,төрт –түлік жануарлар.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу,түсіну,жинақтау,қолдану

Тілдік мақсаттар

Ақтылы

Құндылықтарды дарыту

Ынтымақтастық,құрмет,ашықтық,өмір бойы білім алу

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі

Алдыңғы оқу

«Менен сұрақ, сізден жауап» әдісі арқылы алдыңғы оқуға барамыз

Сабақ барысы


Кезеңдері уақыты


Сабақтағы жоспарланған іс әрекет

Ойлау дағдыларының деңгейі

Бағалау

Ресурстар

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушыңың іс-әрекеті

Сабақтың басы

( 2мин)
















5мин


Топтық жұмыс:

«Бірге ойлаймыз» әдісі

Құндылықтарды дарыту: Ынтымақтастық

Бағалу критерийлері: Топтық тапсырмаларды орындайды.

Тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

1.Психологиялық ахуал тудырады.

«Ширату» жаттығу жасау






Топтарға біріктіріледі:

Кеспе қағаздар арқылы балалар қолдарына алады.


Тапсырма:

Төрт түліктің пайдасы туралы А3 форматқа түсіру және оны қорғау және сол төлдің атын үш

тілде айту.



Дескриптор:

Жануарлардың пайдасын біледі.

Оны постерге жазып қорғайды.



Дайындалады.

(оқушылар хормен айтады)

Әр қашанда біргеміз

Ажырамас іргеміз,

Тату тәтті жүреміз

Біз білімді сүйеміз!


Топтың аттар


Қамбар- ата

Зеңбі -баба

Ойсыл- қара

Шопан- ата


Тапсырма:

Төр- түліктің пайдасы туралы А3 форматқа түсіру

Топтық жұмыс:

Оқушылар топта ақылдаса отырып, қолдарындағы жануардың пайдасы туралы постер жасайды қорғайды.Және сол аттарын үш тілде айтып береді.




















«Бағдаршам» әдісі арқылы қолдау көрсетіледі





















А3 қағаздар, маркер,

Сабақтың ортасы

( 15 мин)



«Белсенді оқу» әдісі

«Еңбекпен шығармашылық,»




«Жұптас, ойлас, бөліс» әдісі

Бағалау критерийі:

Жеке тапсырманы орындайды.

Тыңдаушының назарын өзіне аударады.



Жеке жұмыс:

Тапсырма:

Мәтінді түсініп оқы

Әр топтан 2-3 оқушы мәтінді оқиды. Қалған оқушылар тыңдап отырады.

Ал енді оқушылар кім маған қысқаша мазмұндап береді?

Қойдың адамға пайдасы қандай?Қой не үшін ұзақ аңыраған?

Мәтін неліктен осылай аталған екен?

Дескриптор:

Мәтінді қатесіз оқиды.

Сұрақтарға жауап береді.


Тапсырма:

Оқушылар мәтінді оқиды.


Мәтінді мазмұндайды.

Берілген сұрақ бойынша қойдың адамға өте пайдалы .Оның қою сүті бар.

Білу

Әр оқушыға ұпай

ретінде беру

Оқулық

Ширату

3мин

Музыка

Қимыл қозғалыс

арқылы қайталайды.


Ойларын жинақтау

Мадақтау

Іс-қимыл әрекет

Сабақтың соңы

( 12мин)

«Ашықтық»

Құндылығы

«Көршіңмен сырлас» әдісі


Жеке жұмыс:

Тапсырма:

Кестеге сүйеніп, қойдың пайдасы туралы сөз жаз.

Дескриптор:

Қойдың бізге берер пайдасы көп екенін біледі.

Жұптық жұмыс:

Тапсырма: Жұптаса отырып қой туралы мақал-мәтел тақпақ өлеңдер

айтып беру.


Дескриптор:

Мақал-мәтел,

өлеңдер біледі.


Жеке жұмыс:

Тапсырма:

Оқушылар жеке отырып қойдың пайдасы туралы

3-4 сөз жазады.






Жеке жұмыс:

Оқушылар жұпта отырып мақал-мәтелдер ,өлендер айтып береді.

Қолдану

Мадақтау

сөздер

Дәптер

А4 қағаздар

Кері байланыс

3 мин

«Алма ағашы» әдісі


Оқушылар бүгінгі сабақтан не үйренді,

не ұнады,

не қиыншылық болды,

өз пікірін жазып алма ағашына іледі.



стикер











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
20.11.2018
1013
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі