|
СЫНЫП: 2«Г» |
Сынып жетекшісі:Қонысбаева Н.Ж |
|||||||||
|
САБАҚ: |
Қошақаны қойдың |
|||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.2.1.1.-мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу,рөлге бөліп,мәнерлеп оқу; |
|||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. |
Оқушылардың басым бөлігі: Топтық жұмысты бірлесе жұмыс жасайды.Сұраққа жауап береді.Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. |
Кейбір оқушылар: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды,тақырып бойынша қосымшы мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық,суреттер,топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар,асықтар қржын ,кері байланыс стикер,төрт –түлік жануарлар. |
|||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу,түсіну,жинақтау,қолдану |
|||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Ақтылы |
|||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық,құрмет,ашықтық,өмір бойы білім алу |
|||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі |
|||||||||
|
Алдыңғы оқу |
«Менен сұрақ, сізден жауап» әдісі арқылы алдыңғы оқуға барамыз |
|||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||
|
Кезеңдері уақыты |
Сабақтағы жоспарланған іс әрекет |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушыңың іс-әрекеті |
|||||||||
|
Сабақтың басы ( 2мин) 5мин Топтық жұмыс: «Бірге ойлаймыз» әдісі Құндылықтарды дарыту: Ынтымақтастық Бағалу критерийлері: Топтық тапсырмаларды орындайды. Тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
1.Психологиялық ахуал тудырады. «Ширату» жаттығу жасау Топтарға біріктіріледі: Кеспе қағаздар арқылы балалар қолдарына алады. Тапсырма: Төрт түліктің пайдасы туралы А3 форматқа түсіру және оны қорғау және сол төлдің атын үш тілде айту.
|
Дайындалады. (оқушылар хормен айтады) Әр қашанда біргеміз Ажырамас іргеміз, Тату тәтті жүреміз Біз білімді сүйеміз!
Топтың аттар
Қамбар- ата Зеңбі -баба Ойсыл- қара Шопан- ата
Тапсырма: Төр- түліктің пайдасы туралы А3 форматқа түсіру Топтық жұмыс: Оқушылар топта ақылдаса отырып, қолдарындағы жануардың пайдасы туралы постер жасайды қорғайды.Және сол аттарын үш тілде айтып береді. |
|
«Бағдаршам» әдісі арқылы қолдау көрсетіледі |
А3 қағаздар, маркер, |
|||||
|
Сабақтың ортасы ( 15 мин)
«Белсенді оқу» әдісі «Еңбекпен шығармашылық,»
«Жұптас, ойлас, бөліс» әдісі Бағалау критерийі: Жеке тапсырманы орындайды. Тыңдаушының назарын өзіне аударады.
|
Жеке жұмыс: Тапсырма: Мәтінді түсініп оқы Әр топтан 2-3 оқушы мәтінді оқиды. Қалған оқушылар тыңдап отырады. Ал енді оқушылар кім маған қысқаша мазмұндап береді? Қойдың адамға пайдасы қандай?Қой не үшін ұзақ аңыраған? Мәтін неліктен осылай аталған екен?
|
Тапсырма: Оқушылар мәтінді оқиды. Мәтінді мазмұндайды. Берілген сұрақ бойынша қойдың адамға өте пайдалы .Оның қою сүті бар. |
Білу |
Әр оқушыға ұпай ретінде беру |
Оқулық |
|||||
|
Ширату 3мин |
Музыка |
Қимыл қозғалыс арқылы қайталайды. |
Ойларын жинақтау |
Мадақтау |
Іс-қимыл әрекет |
|||||
|
Сабақтың соңы ( 12мин) «Ашықтық» Құндылығы «Көршіңмен сырлас» әдісі
|
Жеке жұмыс: Тапсырма: Кестеге сүйеніп, қойдың пайдасы туралы сөз жаз.
Жұптық жұмыс: Тапсырма: Жұптаса отырып қой туралы мақал-мәтел тақпақ өлеңдер айтып беру.
|
Жеке жұмыс: Тапсырма: Оқушылар жеке отырып қойдың пайдасы туралы 3-4 сөз жазады. Жеке жұмыс: Оқушылар жұпта отырып мақал-мәтелдер ,өлендер айтып береді. |
Қолдану |
Мадақтау сөздер |
Дәптер А4 қағаздар |
|||||
|
Кері байланыс 3 мин |
«Алма ағашы» әдісі |
Оқушылар бүгінгі сабақтан не үйренді, не ұнады, не қиыншылық болды, өз пікірін жазып алма ағашына іледі. |
|
|
стикер |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қошақаны қойдың 2 сынып
Қошақаны қойдың 2 сынып
|
СЫНЫП: 2«Г» |
Сынып жетекшісі:Қонысбаева Н.Ж |
|||||||||
|
САБАҚ: |
Қошақаны қойдың |
|||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.2.1.1.-мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу,рөлге бөліп,мәнерлеп оқу; |
|||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. |
Оқушылардың басым бөлігі: Топтық жұмысты бірлесе жұмыс жасайды.Сұраққа жауап береді.Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. |
Кейбір оқушылар: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды,тақырып бойынша қосымшы мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық,суреттер,топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар,асықтар қржын ,кері байланыс стикер,төрт –түлік жануарлар. |
|||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу,түсіну,жинақтау,қолдану |
|||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Ақтылы |
|||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық,құрмет,ашықтық,өмір бойы білім алу |
|||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі |
|||||||||
|
Алдыңғы оқу |
«Менен сұрақ, сізден жауап» әдісі арқылы алдыңғы оқуға барамыз |
|||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||
|
Кезеңдері уақыты |
Сабақтағы жоспарланған іс әрекет |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушыңың іс-әрекеті |
|||||||||
|
Сабақтың басы ( 2мин) 5мин Топтық жұмыс: «Бірге ойлаймыз» әдісі Құндылықтарды дарыту: Ынтымақтастық Бағалу критерийлері: Топтық тапсырмаларды орындайды. Тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
1.Психологиялық ахуал тудырады. «Ширату» жаттығу жасау Топтарға біріктіріледі: Кеспе қағаздар арқылы балалар қолдарына алады. Тапсырма: Төрт түліктің пайдасы туралы А3 форматқа түсіру және оны қорғау және сол төлдің атын үш тілде айту.
|
Дайындалады. (оқушылар хормен айтады) Әр қашанда біргеміз Ажырамас іргеміз, Тату тәтті жүреміз Біз білімді сүйеміз!
Топтың аттар
Қамбар- ата Зеңбі -баба Ойсыл- қара Шопан- ата
Тапсырма: Төр- түліктің пайдасы туралы А3 форматқа түсіру Топтық жұмыс: Оқушылар топта ақылдаса отырып, қолдарындағы жануардың пайдасы туралы постер жасайды қорғайды.Және сол аттарын үш тілде айтып береді. |
|
«Бағдаршам» әдісі арқылы қолдау көрсетіледі |
А3 қағаздар, маркер, |
|||||
|
Сабақтың ортасы ( 15 мин)
«Белсенді оқу» әдісі «Еңбекпен шығармашылық,»
«Жұптас, ойлас, бөліс» әдісі Бағалау критерийі: Жеке тапсырманы орындайды. Тыңдаушының назарын өзіне аударады.
|
Жеке жұмыс: Тапсырма: Мәтінді түсініп оқы Әр топтан 2-3 оқушы мәтінді оқиды. Қалған оқушылар тыңдап отырады. Ал енді оқушылар кім маған қысқаша мазмұндап береді? Қойдың адамға пайдасы қандай?Қой не үшін ұзақ аңыраған? Мәтін неліктен осылай аталған екен?
|
Тапсырма: Оқушылар мәтінді оқиды. Мәтінді мазмұндайды. Берілген сұрақ бойынша қойдың адамға өте пайдалы .Оның қою сүті бар. |
Білу |
Әр оқушыға ұпай ретінде беру |
Оқулық |
|||||
|
Ширату 3мин |
Музыка |
Қимыл қозғалыс арқылы қайталайды. |
Ойларын жинақтау |
Мадақтау |
Іс-қимыл әрекет |
|||||
|
Сабақтың соңы ( 12мин) «Ашықтық» Құндылығы «Көршіңмен сырлас» әдісі
|
Жеке жұмыс: Тапсырма: Кестеге сүйеніп, қойдың пайдасы туралы сөз жаз.
Жұптық жұмыс: Тапсырма: Жұптаса отырып қой туралы мақал-мәтел тақпақ өлеңдер айтып беру.
|
Жеке жұмыс: Тапсырма: Оқушылар жеке отырып қойдың пайдасы туралы 3-4 сөз жазады. Жеке жұмыс: Оқушылар жұпта отырып мақал-мәтелдер ,өлендер айтып береді. |
Қолдану |
Мадақтау сөздер |
Дәптер А4 қағаздар |
|||||
|
Кері байланыс 3 мин |
«Алма ағашы» әдісі |
Оқушылар бүгінгі сабақтан не үйренді, не ұнады, не қиыншылық болды, өз пікірін жазып алма ағашына іледі. |
|
|
стикер |
|||||
шағым қалдыра аласыз













