Сабақтың басы
3 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі:
« Мен қандаймын?» тәсілі бойынша жағымды психологиялық ахуал
орнатады
« QR код »
арқылы бойынша топқа бірігуді
ұйымдастырады.
|
«Мен қандаймын?» тәсілі бойынша жағымды психологиялық ахуал
орнатады
«QR код »
арқылы бойынша топқа бірігеді
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
|
Түрлі түсті
стикерлер
|
7мин
|
Үй
тапсырмасы
Цифрлық платформада
тапсырма орындауды ұсынады.
Біртекті және әртекті қоспа
https://learningapps.org/watch?v=piuonvpsk24
.
Қызығушылықты
ояту.

|
Оқушылар
«Learningapps» платформасында тапсырма
орындайды.
Экрандағы сурет бойынша ой
бөліседі, бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
«Жарайсың!»
«Тамаша жауап»т .б
|
Экран
1-косымша
|
Сабақтың ортасы
15 мин
|
Топтық жұмыс.
Мұғалім жаңа тақырып бойынша
қысқаша ақпарат береді, топтық жұмыс
ұйымдастырады.
1-топқа «Сүзу»
әдісі
2-топка «Магнитпен бөлу»
әдісі
3-топка «Тұндыру»
әдісі
4-топка «Буландыру,дистильдеу» әдісі туралы
тақырыптарды оқып танысуға тапсырма береді.
-
Лабораториялық жұмыс
«Ластанған ас тұзын тазарту»
Мақсаты:
ластанған
ас тұзын тазарту жолын ұсына білу, тазарту алгоритмін жасау,
жұмыстың есебін дұрыс жаза білу.
Құрал-жабдықтар:
тұрғы,
шыны стақан, шыны таяқша, кәрлен ыдыс, сүзгі қағаз,
спиртшам.
Сіздерге өзен құмы араласқан
ластанған ас тұзы берілген.
Қоспаларды бөлуге қатысты эксперименттің жоспарын
жасап, кестеге бөлу әдістері туралы қорытынды
жазыңыз
Қоспаның құрамы
|
Қоспаның түрі
|
Қоспаны бөлу әдісі
|
Бөлу әдісі неге негізделген?
|
|
|
|
|
Дескриптор
|
балл
|
берілген қоспаны бөлудің жолын
анықтайды;
|
1
|
қоспаны бөлудің алгоритмін
жасайды;
|
1
|
қоспаны бөлу жолдары туралы қорытындыны кестеге
толық жазады;
|
1
|
бөлу әдісінің не үшін қажет екенін
көрсетеді
|
1
|
Барлығы
|
4
|
|
Оқушылар топтарда мұғалімнің
бағыт берумен берілген тақырыпты талдап, жұмыстарын
қорғайды
Нұсқаулық бойынша зертханалық жұмыс
жасайды
Тәжірибе жоспарын
жасайды, кестеге бөлу әдітері туралы қорытынды
жазады.
|
Кері байланыс:
«Екі жұлдыз,
бір тілек» әдісі арқылы беріледі
|
А4 парағы
Маркер
флипчарт
|
Сабақтың соңы
15
|
Сабақты бекіту тапсырмасы
1-тапсырма «Суретті зерделе!»
тәсілі
Суретте қоспаларды бөлу
әдістері бейнеленген, осы әдістерді қоспалардың қандай түрлеріне
қолдануға болатынын көрсетіңіз

Дескриптор
|
балл
|
қоспаны бөлу әдістерінің атауын
атайды;
|
2
|
бөліп, тазарту әдістерін қоспаның түрлеріне
қолданады
|
2
|
Барлығы
|
4
|
«Сәйкестендіру» тәсілі
ЕБК
Берілген бөлу әдістері мен
суретті сәйкестендіріңдер.

|

|

|
Сүзу
А
|
Буландыру
В
|
Суды айдау арқылы
тазарту
С
|
|
Суретте қоспаларды бөлу
әдістері бейнеленген, осы әдістерді қоспалардың қандай түрлеріне
қолдануға болатынын көрсетеді.
Берілген бөлу әдістері мен суретті
сәйкестендіреді
|
|
2-косымша
Тапсырма жазылған парақтар
|
4 мин
|
Кері байланыс
« Білім поштасы»
тәсілі арқылы кері байланыс жасауды
ұсынады
|
Қатысушылар «Білім поштасы» тәсілі арқылы кері байланыс жасайды
|
Кері байланыс:
« Білім поштасы»
тәсілі арқылы
|
Кесте
|