Сабақтың
тақырыбы:
Ою-өрнек туралы
түсінік. «Қошқармүйіз» өрнегін сызу, жасалу реті, қию, түрлендіру,
бұйым бетіне салу тәсілдерін
орындау
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалім:
|
Сынып:
|
Қатысқан:
|
Қатыпағандар:
|
Сабақта
меңгерілетін
дағдылық
мақсаттар
|
Жаңа білім
мазмұнымен танысады. Оқулықта берілген тапсырмаларды
орындайды.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар білуге
тиісті:
Өз бетімен
бұйымдарды жасай алады.
|
Оқушылардың көпшілігі
білуге тиіс:
Тақырып мазмұнын
түсінуі тиіс
|
Кейбір оқушылар білуге
тиіс:
Оқулықтағы
тапсырмаларды өз бетінше
орындауды
|
Бұрыннан бар
білімдері
|
Өткен сабаққа
байланысты сұрақтарға жауап
береді.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыттар
|
Жоспарланған
уақыт (жаттығулар)
|
Ресурстар
|
Басталуы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
«Кездесу»
ойыны
Жай әуенмен екі шеңбер болып
қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап,
баланың қасиетін айтады.
Қызығушылықты
ояту
«Ғажайып алаң»
ойыны
|
Таныстыры
лым,
суреттер.
|
Ортасы
|
Жаңа
сабақ
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындау.
Түсіндіру.
Топтық, жеке жұмыс
жүргізу.
Дәптермен
жұмыс.
Сарамандық
жұмыс
Ою-өрнек туралы
түсінік. «Қошқармүйіз» өрнегін сызу, жасалу реті, қию, түрлендіру,
бұйым бетіне салу тәсілдерін
орындау
|
Оқулық, дәптер,
үлестірмелі парақшалар,
флипчарт.
|
Сергіту
сәті
|
Орманның бiз
емшiсiмiз
Тоқ, тоқ, тоқ (Партаны үш рет
ұрады)
Құрт бiткендi жоқ
етемiз
Жоқ, жоқ, жоқ, (Қимыл
көрсетедi)
Тоқ, тоқ, тоқ,
Жоқ, жоқ, жоқ.
|
Сергіту жаттығуы
жазылған парақша
|
Аяқталуы
|
Топтарға
тапсырма
1-топ: Тақырып бойынша
сурет салу
2-топ: Тақырып бойына
коллаж
3-топ: Тақырып
аясында мысалдар жазу
|
Тапсырмаларды
қорғау.
|
Үйге тапсырма:
Ою-өрнек туралы түсінік. «Қошқармүйіз» өрнегін сызу, жасалу реті,
қию, түрлендіру, бұйым бетіне салу тәсілдерін
орындау
|
Дифференциациялау оқушыларға
мейлінше қолдау
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға
тапсырманы
қалайша
түрлендіресіз?
|
Бағалау – оқушы
білімін
тексеруді
қалайша
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс
–
Денсаулық пен
қауіпсіздікті
тексеру,
АКТ
|
Рефлексия
Сабақтың
мақсаты
мен оқу
міндеттері
анық
па?
Бүгін оқушылар
не
үйренді?
Сабақ қалай
өтті,
қандай
деңгейде
өтті?
|
Бүгінгі сабақ кызықты болды
ма?
|
Дифференциялау
жоспарым
жүзеге
асты
ма?
Тапсырмалары
сәйкес болды
ма?
Уақыт дәлдігі
қалай
болды?
Жоспарыма
қандай
өзгерістер
енгіздім?
|
Екі түрлі
түсініктеме күнделігі.
Оқушылардан
дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль
сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында
олар:
Бөліктің оң
жағына
|
Сол
жағына
|
Мәтіндегі қатты әсер еткен
тұстарды, үзінділерді
жазады.
|
Сол әсер еткен
үзінділер жайлы пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары
қандай, қандай сұрақ бар
т.б.)
|
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды
(оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1: Оқушыларды сабақтың әр
кезеңінде бағалау.
2: Дарынды және үлгерімі төмен
оқушылардың ерекшелігіне көңіл
бөлу.
Қандай екі нәрсе сабақты
жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1: Сабақтың нәтижесіне көңіл
бөлу.
2:
Рефлексия.
Сабақ барысында мен сынып
немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге
көмектесетін не білдім
?
|