Материалдар / Қосу формулалары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қосу формулалары

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сыныпқа арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2019
628
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

9-сынып алгебра

Күні: 01.03.2017

Сабақтың тақырыбы: Қосу формулаларына есептер шығару

Мақсаты:

  • білімділік: «Қосу формулалары» тақырыбы бойынша алған білімдерін қайталау, жалпылау, салыстырмалы талдау жүргізуге, қорытынды жасай білуге үйрету;

  • дамытушылық: теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысының қалыптасуы; оқушының танымдық белсенділігін, сабаққа қызығушылығын арттыру, шығармашылығын қалыптастыруға мүмкіндік беру ;

  • тәрбиелік: өз ойын анық жеткізу, ынтымақтастыққа, ұжымдық ауызбіршілікте жұмыс істеуге тәрбиелеу.

Сабақтың типі: бекіту және жалпылау сабағы.

Құралдары:сабақтың мультимедиялық презентациясы, жұмыс дәптері, бақылау парақтары, үлестірмелі материалдар, түрлі түсті стикерлер, көңіл-күй парағы.

Сабақтың барысы

Ұйымдастыру кезеңі

Мұғалім сөзі: Амандасу, сабақ жоспарымен таңыстыру. Сабақтың тақырыбын және мақсатын айқындап алу.

Оқушылар, сіздердің алдарыңызда бағалау парақтары жатыр. Сабақтың әрбір бөлімінде өздеріңізді 5 баллдық жүйемен бағалап отыруларыңызды сұраймын.

Ал, енді сабағымызды бастамастан бұрын өзімізді жақсы көңіл кү йге бағыттайық. Бәріміз бірге «Мен білемін! Мен істей аламын! Мен шығарамын!» деп айтайық.

Үй тапсырмасын тексеру:

350 (ә,в)

353 (ә,в)

1. Теориялық білімді тексеру.

Сабағымыздың мақсатына жету үшін бізге өткен тақырыптарды қайталап шығу керек. Ол үшін біз келесі сұрақтарға жауап беріп көрелік.

1.Қандай тригонометриялық функцияларды білесіздер?

2. Жұп және тақ функцияларды атап шығыңыздар?

3. радианмен өрнектеңіздер.

4. градустық өлшемдерін радианға ауыстырыңыздар.

5. бұрышының қай ширекте орналасқанын анықтаңыздар:

А)

Б)

В)

Г)

6. Қосу формулаларын аяқта:

А)

Б)

В)



Г)



Д)



Е)

Сабағымыздың теориялық бөлігмен сіздер жақсы жұмыс жасап шықтыңыздар. Өз жұмыстарыңызды 5 баллдық жүйемен бағалап шығыңыздар.

2. Кестемен жұмыс

Тригонометрия тарауын оқи отырып, біз тригонометриялық функциялардың кестелік мәндерін пайдаланамыз. Ендеше соларды еске түсірейік.








































0




1


1




0


0


1


-


-


1


0



Бұл кезеңдегі жұмыстарыңызды 5 баллдық жүйемен бағалаңыздар.



3. Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді білу бойынша тапсырма










Енді негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді қалай жақсы білетіңдеріңізді тексерейік. Ол үшін өрнектің оң және сол жағын тепе-теңдікті орнату керек. Әркім жеке жұмыс жасайды.

1


A


2


B


3


C


4


D


5


E


6


H


7

-ны арқылы өрнекте

K


8


L


9

-ны және арқылы өрнекте

M

1

10

-ны және арқылы өрнекте

N




Жауаптары:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

M

L

N

E

B

C

A

K

H

D



Осы кезеңдегі жұмыстарыңызды келесі критерийлерді пайдаланып 5 баллдық жүйемен бағалаңыздар:

10 дұрыс жауап – «5»

8-9 дұрыс жауап – «4»

5-7 дұрыс жауап – «3»

1-4 дұрыс жауап – «2»





Келесі тапсырмаларды орындап сәйкес әріптермен алмастыру керек.

Ал, енді топпен жұмыс жасаймыз. Алдарыңызда жатқан стикерлерге қарап топқа бөлінеміз. Кімде жасыл стикер 1 топ, сары стикер 2 топ, алқызыл стикер болса 3 топ құрайсыздар. Сіздердің міндеттеріңіз тапсырмаларды орындай отырып сәйкес әріптермен алмастыру керек. Егерде дұрыс шешетін болсаңыздар, тригонометрия ұғымы алғаш рет сол кісінің кітабында кездесетін математиктің атын аласыздар. Жұмыстарыңыздың нәтижесін 5 баллдық жүйемен бағалайсыздар.

1.

2.Егер есептеңіз.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

И

С

Т

П

К

У

1



3


0



Жауабы:

1

2

3

4

5

6

7

8

П

И

Т

И

С

К

У

С



Тарихи мәлімет:

Тригонометрияның шығу тарихы .

«Тригонометрия» сөзі алғаш рет1505 жылы неміс математигі Питискустың еңбегінде алғашқы рет кездеседі. Грек тілінен алынған тригон – үшбұрыш, метрео — өлшеуіш. Яғни үшбұрыштарды өлшеу жөніндегі ғылым. «Синус» латынның  (қисықтық) деген сөзімен алмастырылған. «Косинус» сөзі латынның «толықтауыш синус» деген сөз тіркесі, «Тангенсті» Х ғасырда араб математигі Абу – Л – Вафо енгізген. Латынның «жанасу» деген сөзінен шыққан.

Тригонометрияны әл-Баттани (9–10 ғасырлар), Әбу-л-Вефа (10 ғасыр), Бхаскара (10 ғасыр) және ат-Туси (13 ғасыр), т.б. одан әрі дамытты. Оларға синустар теоремасы белгілі болған. Тангенстер теоремасын Региомонтан (15 ғасыр) тапқан. Одан кейін Тригонометрияны дамытуға Н.Коперник (16 ғасырдың 1-жартысы), Т.Браге (16 ғасырдың 2-жартысы), Ф.Виет (16 ғасыр), И.Кеплер (16–17 ғасырлар), т.б. үлес қосты. Қазіргі түріндегі Т. Л.Эйлердің еңбектерінде баяндалды.

5. Релаксация (шексіздік белгісі)

6. Топпен жұмыс

Бұл кезеңде біз сіздермен оқулықпен жұмыс жасаймыз. Оқулықтарыңыздан №354 есепті топпен орындап, бір-бірімізге түсіндіріп отырамыз. Бұл кезеңдегі жұмыстарыңызды 5 баллдық жүйемен бағалайсыздар.

354

7. Жеке жұмыс

Бұл кезеңде біз сіздермен 5 тапсырмадан тұратын тест жұмысын орындаймыз.

Тест тапсырмалары:

1. және екені белгілі, табыңыз.

А)

В)

С)

Д) 4

Е)

2. Өрнекті ықшамдаңыз:

А)

В) С)

Д)

Е)

3. Өрнектің мәнін табыңыз:

А) 1

В) С)

Д)

Е)

4. Ықшамдаңыз:

А) -1

В) С)

Д) 1

Е)

5.Ықшамдаңыз:

А) 1

В) С)

Д)

Е)

Жауаптары:

1

2

3

4

5

Е

Д

В

Д

А



Бағалау критерийлері:

5 дұрыс жауап – «5»

4 дұрыс жауап – «4»

3 дұрыс жауап – «3»

1-2 дұрыс жауап – «2»

8.Үйге тапсырма: №358 есеп және формулаларды қайталау.

9. Қорытындылау.

Бүгінгі сабағымыздың қорытындысын шығарайық. Сабақ бойы сіздер өздеріңізді бағалап отырдыңыздар. Ендеше сол бойынша қорытынды бағаларымызды шығарайық.

10. Рефлексия. Көңіл-күй парағы







5


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!