Пән:
Математика
Орта мерзімді жоспар
бөлімі:
Бөлім 1С: Көлемдер
және олардың өлшем бірліктері
Күні:
13.11.2018
Сынып:
1-сынып
|
Мектеп: Жақсыбай
НОМ
Мұғалімнің аты-жөні:
А.А.Сагидуллина
Қатысқандар саны:
6
Қатыспағандар саны:
0
|
Сабақ
тақырыбы
|
Қосу
кестесі
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
(оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.1.2.4 бір таңбалы сандарды
ондықтан аттамай қосу кестесін құру, білу және
қолдану
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: есептерді шығару әдісін
түсіндіреді.
Көптеген
оқушылар: септеудің жазбаша тәсілдерін
пайдаланады.
Кейбір
оқушылар: оқулықта берілген
тапсырмаларды өз бетінше
орындайды.
|
Бағалау
критерийлері
|
математикалық
өрнектер мен есептерді шешу кезінде қосу кестесін практикалық
қолдана, қосудың ауыстырғыш қасиетін
қолданады. есептің
практикалық қызметтегі заңдылығын түсінеді. есептің
заңдылықтарын зерттей, заңдылықтың жалғаса алатындығын
түсінеді.
|
Тілдік
мақсаттар
|
заңдылық, тәртіп,реттілік,
келесі, алдыңғы
• заңдылық
құру
• кеңейту,
жалғастыру
(заңдылық)
• Кейін не жүреді?Заңдылық
қайталана ма?
• қосылғыш,
қосынды,
азайғыш, азайтқыш,
теңсіздік
• сандық
өрнектер
• бір таңбалы, екі таңбалы
сандар
|
Құндылықтарды дарыту
|
Оқушыларды бір-біріне
деген
құрмет
көрсетуіне тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Музыка, қазақ
тілі.
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Интернет-ресурстар,
дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты
іздеу;
|
Ресурстар
|
жұпқа
бөлуге
арналған
парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс
дәптері, қалам
мен
түрлі
түсті
қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері
байланыс
парағы
т.б
|
Бастапқы
білім
|
20 шегінде тура және кері
тәртіпте есептеу; бірінші ондық сандарының құрамын білу. Қосу мен
алу компоненттерін, «үлкен», «аз», «тең» құрамдас бөоіктерін
білу
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Жаңа жұп
құру
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Достық шеңбері» жылулық
шеңбері
Балалар шеңберге жиналады.
Педагог ортаға орындық қойып, кез келген балаға отыруды ұсынады
(ұялшақ, өзіне сенімсіз, жасқаншақ баланы шақырғаны жөн).Педагог
«Күлгін көзілдірікті» киіп «күн сәулесін қорғайтын әйнегі күлгін
түсті көзілдірік жарайды), ол арқылы адамның ең жақсы қасиеттерін
көруге болатынын айтады да, ортада отырған баланың жақсы
қасиеттерін айтады. Балалар қалаулары бойынша көзілдірікті кезекпен
киіп, ортадағы баланы мадақтайды. «Жалаулар» арқылы жұпқа бөлінеді.
Оқушыларды қалаған жалауларын алып, 1,2,3 жұптарға бөлініп
отырады.
1-жұп «Бақыт
жалаулары»
2-жұп «Арман
жалаулары»
3-жұп «Қуаныш
жалаулары»
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене қатысып, жақсы
баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске
түсіру (ұжымда)
Тест.
ҚБ: Отшашу арқылы
бір-бірін
бағалау.
Оқу мақсатын
таныстыру
Күтілетін нәтижені
анықтау
|
Оқушыларды жұптарға бөлуге
арналған суреттер.
Сұраққа жауап берген оқушыны
мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
Алдыңғы білімді еске түсіру
тапсырмалары
|
Сабақтың
ортасы
|
Ширату
тапсырмасы.
Белсенді оқу
тапсырмалары
Дескриптор:
-
есептерді шығару әдісін
түсіндіреді.
-
септеудің жазбаша тәсілдерін
пайдаланады.
-
оқулықта берілген
тапсырмаларды өз бетінше
орындайды.
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын
орындау
|
Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
Белсенді оқу
тапсырмала
ры.
|
Сабақтың
соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір
тілек” әдісі.
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
«Көңіл-күй» кері
байланысы.
|
Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,
толықтыру жасау, тиімді кері
байланыс орнату.
Оқушылар
дың бірін-бірі, өзін өзі
бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын
әділ бағалауға үйрету.
|
Саралау –оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді
жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай міндет қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
|
Саралау іріктелген
тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес
қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке
қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият
теориясы) түрінде болуы
мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды
пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез
келген
кезеңінде қолданыла
алады.
|
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ
барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді
жазасыз
|
Денсаулық сақтау технологиял
ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет
түрлері.
Осы сабақта қолданылат
ын
Қауіпсіздік
техникасы
ережелерінің
тармақтары.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары /оқу
мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді
ме? Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс
жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ
жоспарынан қандай ауытқулар болды,
неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз
пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ
бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы өткен екі
аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал
ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы
да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы
немесе жекелеген оқушылардың
жетістік/қиындықтары туралы
нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл
бөлу
қажет?
|