Пән: МатематикаОрта мерзімді жоспар бөлімі:Бөлім 1С: Көлемдер және олардың өлшем бірліктері Күні: 16.11.2018Сынып: 1-сынып | Мектеп: Жақсыбай НОММұғалімнің аты-жөні: А.А.СагидуллинаҚатысқандар саны: 6Қатыспағандар саны: 0 |
Сабақ тақырыбы | Қосу мен азайтудың байланысы |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.2.5 20 көлеміндегі сандарды ондықтан аттамай ауызша қосу және азайту/ ондықтарды ауызша қосу және азайту амалдарын орындау.1.2.1.1 сандық өрнектерді құру. Оқу, жазу және тану. (қосындылар, айырмалар)1.5.2.2 «+», «-», «=» белгілерін пайдалану. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: есептердішығаруәдісін түсіндіреді.Көптеген оқушылар: септеудің жазбашатәсілдерін пайдаланады.Кейбір оқушылар: оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды. |
Бағалау критерийлері | математикалық өрнектер мен есептерді шешу кезінде қосу кестесін практикалық қолдана, қосудың ауыстырғыш қасиетін қолданады. есептің практикалық қызметтегі заңдылығын түсінеді. есептің заңдылықтарын зерттей, заңдылықтың жалғаса алатындығын түсінеді. |
Тілдік мақсаттар | заңдылық, тәртіп,реттілік, келесі, алдыңғы• заңдылық құру• кеңейту, жалғастыру(заңдылық)• Кейін не жүреді?Заңдылық қайталана ма?• қосылғыш, қосынды,азайғыш, азайтқыш, теңсіздік• сандық өрнектер• бір таңбалы, екі таңбалы сандар |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыстар | Музыка, қазақ тілі. |
АКТ қолдану дағдылары | Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
Ресурстар | жұпқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б |
Бастапқы білім | 20 шегінде тура және кері тәртіпте есептеу; бірінші ондық сандарының құрамын білу. Қосу мен алу компоненттерін, «үлкен», «аз», «тең» құрамдас бөоіктерін білу |
Сабақтың барысы |
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы | Жаңа жұп құруПсихологиялық ахуал қалыптастыру.«Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңберіБалалар бір-бірінің қолдарынан ұстап, жылы күлкілерін сыйлайды. Педагог күлкінің маңызына тоқтайды. Оқу құралдары арқылы (өшіргіш, қалам, қарындаш т.б.) ортаға бала санына қарай түрлі ручка, (қарындаш, өшіргіш) қойыладыәр оқушы өзіне ұнаған түсті алады түстер бір-бірін тауып, бір жұп құрайдыЖұмыс ережесін келісуСабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!Уақытты үнемдейміз!Нақты,дәл жауап береміз!Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)Тест.ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.Оқу мақсатын таныстыруКүтілетін нәтижені анықтау |
Оқушыларды жұптарға бөлуге арналған суреттер.
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары |
Сабақтың ортасы | Ширату тапсырмасы.Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Дескриптор:есептердішығаруәдісін түсіндіреді.септеудің жазбашатәсілдерін пайдаланады.оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды.ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау
|
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Белсенді оқу тапсырмалары.
|
Сабақтың соңы | Жаңа білім мен тәжірибені қолдану «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» (ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)Кері байланыс парақшасы.
|
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Оқушылардың бірін-бірі, өзін өзі бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын әділ бағалауға үйрету.
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келгенкезеңінде қолданыла алады. | Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз | Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылат ынҚауіпсіздік техникасыережелерінің тармақтары. |
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлуқажет? |