Материалдар / Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалда математика 2 сыныптың "Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері" тақырыбына арналған мұғалімге арналған жаңа форматтағы қысқа мерзімді жоспар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2020
402
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Кенжебаева Әсем 31 «Б»


Пән: Математика

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

1 С бөлім –Шамалар және олардың өлшем бірліктері

Тақырып: «Бірге жұмыс жасаймыз»

Күні: 21.12.2020

Сынып: 2 «А»




Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Практикант: Кенжебаева Ә. С.

Практика жетекшісі: Ташиева Э. А.

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы




Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме


2.5.2.1 екі таңбалы сандардың графикалық моделін құру, разрядтық кестені қолдану

Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар: амалдардың орындалу тəртібін білу, екі-үш амалды жақшалы жəне жақшасыз өрнектердіңмəнін табу, қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін түсінеді.

Көптеген оқушылар: екі-үш амалды тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қолданады.

Кейбір оқушылар: үш жəне одан да көп амалдарды тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қолданады.

Бағалау критерийлері


  • -үш таңбалы сандарды оқи алады жаза алады және салыстыра алады.

  • -үш таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтай алады.

  • -разрядтық қосылғыштарға жіктей алады.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар орындай алады: ережені түсіндіру, яғни бірліктерді бірліктерге қосады, бірліктерден бірліктерді азайтады. Ондықтарды ондықтарға қосады, ондықтардан ондықтарды азайтады.

Негізгі сөздер мен тіркестер: Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттері, қосудың жазбаша тəсілдері.

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Тиімді есептеу тəсілі дегеніміз не? ...

  • Қосылғыштарды тиімді топтауға бола ма?


  • Сандарды ретімен жəне кері ретпен санай аласың ба?

  • Қай қосылғыштарды қосындысымен алмастыруға болады?

  • Амалдардың орындалу тəртібін көрсете аласың ба?

Құндылықтарды дарыту


Оқушылар тапсырмаларды орындау барысында шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; қарым- қатынас жасау қабілеті; жауапкершілік; өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарауды үйренеді.

Ойлау деңгейлері

Білу, түсіну

Пәнаралық байланыстар

Әдебиеттік оқу, дүниетану, еңбекке баулу

АКТ қолдану дағдылары

Слайд, бейнежазба

Бастапқы білім

Сөйлемдерді бір-бірімен байланыстыра біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері




Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы












(8 мин)
















Ұйымдастыру : Психологиялық  дайындық

Мақсаты: Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп, зейіндерін сабаққа аудару.

Оқушылардың сабаққа эмоционалды қатынасы.

Сабағымызды бастамас бұрын мен сендердің сабаққа қандай көңіл-күймен келгендеріңді білгім келеді. Сендердің алдыларыңда үстелдің смайликтер бар, маған көңіл-күйлеріңді сипаттайтын смайликті көрсетіңдер. (оқушылар смайликтер көрсетеді, жақсы көңіл-күймен бөліседі). Балалар, бүгін біз сендермен көптеген қызықты тапсырмаларды орындауымыз керек.

Балалар, бізде бүгін ерекше математика сабағы өтеді.

Жаңа сабақты түсіндіру.

а) Сурет бойынша жақшалы өрнектер құрастыру арқылы қосудың терімділік қасиетін пысықтау. № 1 есеп.

ә) Теңдіктерді салыстыру арқылы қосудың терімділік қасиеті сипатталады.

б) Қосудың терімділік қасиетіне сәйкес тиімді тәсілді таңдауға болатыны түсіндіріледі. Сондай-ақ екі амалды есептерді шешу кезінде де тиімді тәсілді пайдалануға болады деген қорытынды жасалады.

Рисунок 1

Рисунок 1









Ойлан және талқыла.

Shape2

Азайту амалының қасиеттерімен таныстыру.

Мысалдарды тиімді тәсілмен ауызша есепте.




Смайликтер































































































Сабақтың ортасы





5 мин











2 мин



















3 мин















1 мин














4 мин













Оқулықпен жұмыс

1 – тапсырма:

Есепте. Досыңмен дәптеріңді алмастыр. Бір-біріңнің есептеріңді тексеріңдер. Қатесі болса, дұрыс жауапты түсіндір.

Shape3

2 – тапсырма: Үлгі бойынша орында.

Shape4

3-тапсырма: Қысқаша жазылуы бойынша есептер құрастыр. Берілгенге кері есептер құрастыр.

Shape5




4 – тапсырма:

Есептеуді түсіндір.

Shape6

Сергіту сәті: «Көңілді күн»

Picture 1































Оқулықпен жұмыс








«Бас барма» әдісі арқылы бағалау






770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!