Материалдар / Қосудың шаршы түрдегі кестесі.

Қосудың шаршы түрдегі кестесі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары 1-сыныптың математика пәніне арналған. Бастауыш сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Желтоқсан 2020
359
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі:

Пән: математика Мектеп:Маралды орта мектебі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Менің отбасым

Күні: 13.11.19 Мұғалімнің аты-жөні:ҚожақоваБ.А

Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы: 1.1Қосудың шаршы түрдегі кестесі.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу

мақсаттары (оқу бағдарламасына

сілтеме)


1.1.2.4 біртаңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құру, білу жəне қолдану

1.5.2.2 ** «+», «-», «=» белгілерін пайдалану

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Қосудың шаршы түріндегі кестесін құрастыру жолын біледі;
қосу кестені қолданып,қосу нәтижесін анықтауды меңгереді.

Көптеген оқушылар: кестенің құрылу жолын түсіндіріп бере алады;
«баған», «қатар» немесе «жол» түсініктері арқылы кестедегі санның орнын анықтай алады.

Кейбір оқушылар: ауызша жылдам қосуды біледі.

Бағалау критерийлері

Білім алушы

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология : баған, жол , қатар;

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік ел» құндылықты басшылыққа ала отырып, ынтымақтастыққа , бірін- бірі бағалауға,өз елін құрметтеуге тәрбиелеу

Пәнаралық байланыстар

АКТ қолдану дағдылары


Бастапқы білім

Қосу кестесі туралы түсінік қалыптасқан және қосу кестесін құрастыра алады

Сабақ барысы:

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы











Психологиялық ахуал.

Терең ғылым сананың,

Тегі деп ой саламын.

Маңыз беріп оқимыз

Математика сабағын.

-(Өлең жолдарын оқу арқылы қолғаптар арқылы жұппен отырғызу)

Сабақ кезіндегі ережені еске түсіру.

Кезекші сыныпты түгендеп, күн, айы, аптасын атайды).

Өткенге шолу

«Кубик лақтыру» әдісі.

Сұрақтары:

-Көлемнің өлшем бірлігін ата

-ұзындықтың өлшем бірлігін ата

-массаның өлшем бірлігін ата

-жазық фигураларды ата

-кеңістік фигураларды ата

-заттардың қандай айырмашылықтары бар?

-қосу амалдарының компаненттерін ата

-азайту амалдарының компаненттерін ата.

- қосу кестесі неден тұрады?(бағандар мен (жол ) қатарлардан)

Мадақтау. Әр баланың жауабын ескеру. жарайсыңдар, балалар. Білмеген балалардың қатесін жөндеу







Қолғап,


алтын ереже, күнтізбе



слайд

Сабақтың ортасы








Тілдік құзыреттілікті қалып-тастыру(Тірек сөздерді үш тілде айтып жаттығу) қосу, плюс, plus плас


(Ө) «Үндемес» ойын

Ауызша есептеп,тек жауабын жаз

2+4; 6+3; 8+2; 2+8; 5+3. Дескриптор:1.1минут ішінде қосындылардың мәнін табадыҚб:алғашқы біткен үш оқушыға ұшақ(1мин жетпей бітірген),кейінгілерге машина(1.30мин),соңындағы оқушылар велосипед(2мин) беремін

Шаршыны көрсетемін.

-Шаршы дегеніміз не?-Төрт қабырғасы өзара тең.

Шаршы қандай фигураға жатады? -Жазық фигура.

Сипаттап береді.

Балалар,демек бүгін немен танысамыз?

Алдымызға қандай мақсат қоямыз.

(балалар өз ойларын айтады)

Мақсат:қосудың шаршы түріндегі кестені пайдаланып үйренеміз.

Жаңа сабақтың тақырыбын және мақсатын хабарлау

-Бүгін біз қосудың шаршы түріндегі кестесімен танысамыз.

Шаршы түріндегі қосу кестесін таратып беру және кестеден керекті баған мен қатарды (жолды) анықтау әрекетінің ретін түсіндіру.

Жұптық тапсырма: «Суреттерді сөйлетейік»

Жеке жұмыс «Орындап көр»

Дескриптор :

1.Қосу кестесінде бірінші қосылғышты табады

2.Қосу кестесінде екінші қосылғышты табады

3.Қосу кестесінде сандардың қиылысқан жерін тауып,қосындының мәнін табады. (Қб).

Бағалаған соң мұғалім тексеріп жүріп бағалайды.

Сергіту сәті



Таңба




Шаршы плефчат











Сабақтың аяғы




















Топтық жұмыс «Тез табайық»

Дескриптор:

1.Қосу кестесінде бірінші қосылғышты табады

2.Қосу кестесінде екінші қосылғышты табады

3.Қосу кестесінде сандардың қиылысқан жерін тауып,қосындының мәнін табады.(Қб)

Мұғалім тексеру. Топтар жұмыстарын бағалайды


Сабақты қорытындалау сұрағын қоямын:1.Бүгінгі сабақта нені білдік?

2.Қосу кестесін пайдалана аламыз ба?

3.Қосу кестесімен мысалдар орындай аламыз ба?

4.Қосу кестесімен жұмыс жасаған ұнады ма?

Ендеше, балалар сабақ алған мақсатымызға жеттік пе?

Кері байланыс

Сабақ соңында оқушылар кері байланыс жүргізеді. Не үшін қойылғанын сұрау

Екі топқа таратпа таратылады үй




















Үкі арқылы






Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!