Қосылған құны жоғары тауарлар мен қызметтер өндірісі ҚМЖ 11 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қосылған құны жоғары тауарлар мен қызметтер өндірісі ҚМЖ 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қосылған құны жоғары тауарлар мен қызметтер өндірісі 11 сынып география
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

География

Бөлім:

4.1 Геоэкономика негіздері

Педагогтің аты – жөні:

Шарденова Гаухар

Күні:

31.01.2025

Сынып: 11

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қосылған құны жоғары тауарлар мен қызметтер өндірісі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

11.4.1.5 – Қазақстан Республикасының аймақтарында қосымша құны жоғары өнімдер мен қызметтерді өндіру жөнінде бизнес-идеяларды ұсыну (өз аймағы негізінде).

Сабақтың мақсаты

Оқушылар өз аймағының экономикалық ерекшеліктерін ескере отырып, қосылған құны жоғары өнімдер мен қызметтерді анықтайды, олардың маңыздылығын түсіндіреді және тиімді бизнес-идеялар ұсынады.

Құндылықты дарыту

Заң және тәртіп

Заң мен құқықтық актілерді дұрыс түсіндіре алуы және түсіне білу

Құқықтық білімді нақты өмірде, нақты практикалық жағдайларды шешуде өз бетінше қолдана білу

Қоғамдағы тәртіп пен қауіпсіздікті сақтау үшін құқықтық нормалар мен ережелерге сәйкес әрекет ете алу

Жағдаяттарды заңдылық пен этика тұрғысынан бағалау және негізделген шешімдерді қабылдау


Сабақ кезеңдері

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

  • Сәлемдесу

  • Оқушыларды түгендеу

  • Сабаққа дайындығын бақылау


«Экспресс сұрақтар» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау


1. Оқушыларға сабақ тақырыбы мен мақсаттарын түсіндіреді.

2. «Қосылған құны жоғары өнім» ұғымын түсіндіріп, оның маңызын мысалдар арқылы көрсетеді.

3. Аймақтық ерекшеліктерге байланысты қандай тауарлар мен қызметтер жоғары құнға ие болатыны туралы сұрақ қояды.

1. Тақырып пен оқу мақсаттарымен танысады. 2. Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді, өз ойларын ұсынады.

Бағалау критерийлері:
Аймақтық ерекшеліктерді ескере отырып, қосымша құны жоғары өнімдер мен қызметтерді анықтайды.
Аймаққа сәйкес келетін бизнес-идея ұсынады және оның тиімділігін негіздейді.
Бизнес-идеяның экономикалық, экологиялық және әлеуметтік әсерлерін сипаттайды.

Карта, слайд-презентация, статистикалық мәліметтер

Сабақтың ортасы

Топтық тапсырма:

Топтарға берілетін нақты тапсырма:

? 1-қадам: Аймақтық ерекшеліктерді зерттеу (10 минут)

  • Топ өз аймағының экономикалық ерекшеліктерін анықтайды.

  • Аймақта қандай салалар жақсы дамығанын (ауыл шаруашылығы, туризм, өнеркәсіп, IT және т.б.) зерттейді.

  • Нарықтағы сұранысты бағалап, қандай өнімдер мен қызметтер жоғары табыс әкелуі мүмкін екенін анықтайды.

  • Мысалы, аграрлық өңірлерде органикалық азық-түлік өндірісі, индустриялық аймақтарда өңдеу өнеркәсібі, қалалық жерлерде IT немесе туризм салалары дамуы мүмкін.

? 2-қадам: Бизнес-идея әзірлеу (15 минут)

  • Топ мүшелері аймақтағы негізгі салаларға сәйкес келетін 1 бизнес-идеяны таңдайды.

  • Таңдалған өнім немесе қызметтің ерекшеліктерін сипаттайды.

  • Бизнес-идеяны келесі критерийлер бойынша бағалайды:
    Нарықтағы сұраныс – бұл өнім немесе қызмет кімге қажет?
    Өндірістік мүмкіндіктер – бұл идеяны жүзеге асыру үшін қандай ресурстар қажет?
    Инновация деңгейі – бизнес-идея қаншалықты жаңашыл?
    Аймақтық ерекшеліктер – идея аймақтың табиғи, экономикалық жағдайына сай келе ме?

? 3-қадам: Жобаны дайындау және ұсыну (10 минут)

  • Әр топ өз идеяларын постер немесе слайд-презентация түрінде дайындайды.

  • 3 минут ішінде өз бизнес-идеясын сынып алдында қорғайды.


оп мүшелері аймақтың экономикасы туралы мәліметтерді жинақтайды.

Аймақтағы негізгі салалар (ауыл шаруашылығы, өнеркәсіп, IT, туризм және т.б.) бойынша деректерді талдайды.

Нарықтағы сұранысты зерттеп, қандай өнімдер мен қызметтер жоғары табыс әкелуі мүмкін екенін анықтайды.

Қай салада қосылған құны жоғары өнім немесе қызмет өндіруге болатынын талқылайды.


? 2-қадам: Бизнес-идея әзірлеу (15 минут)

Әр топ өз зерттеулері негізінде нақты 1 бизнес-идея таңдайды.

Бизнес-идеяның негізгі аспектілерін талқылайды:


Нарықтағы сұраныс – өнім немесе қызмет кімге қажет?

Өндірістік мүмкіндіктер – жүзеге асыру үшін қандай ресурстар қажет?

Инновация деңгейі – бұл идея қаншалықты жаңашыл?

Аймақтық ерекшеліктер – идея аймақтың табиғи және экономикалық жағдайына сай келе ме?

Бизнес-идеяны дәлелдей отырып, тиімділігін негіздейді.

Қысқаша бизнес-жоспар немесе презентация дайындайды.

Дескрипторлар:

Критерий

Дескриптор

1

Аймақтық ерекшеліктерді анықтайды

Аймақтағы негізгі экономикалық салаларды зерттеп, сипаттайды

2

Нарық сұранысын талдайды

Қосылған құны жоғары өнім немесе қызметке сұраныс бар екенін дәлелдейді

3

Өндірістік мүмкіндіктерді бағалайды

Өнімді немесе қызметті өндіруге қажетті ресурстарды анықтайды

4

Инновациялық аспектіні сипаттайды

Бизнес-идеяның ерекшелігін және жаңашылдығын көрсетеді

5

Аймақтық ерекшеліктермен байланыстырады

Идеяны аймақтың табиғи және экономикалық ерекшеліктеріне сәйкестендіреді

6

Презентация жасайды және қорғайды

Жоба құрылымы логикалық, түсінікті және дәлелді ұсынылған


Аймақтық экономика туралы мәліметтер, инфографика, интернет дереккөздері, бизнес-жоспар үлгілері

Сабақтың соңы

Сіздің аймағыңызда қосылған құны жоғары қандай өнімдер мен қызмет түрлерін дамытуға болады? Бұл идеяның тиімділігін қалай дәлелдей аласыз?

Рефлексия

2 жұлдыз – Сабақ барысында өздеріне ерекше ұнаған екі нәрсені атап өтеді (мысалы, қызықты бизнес-идеялар, топтық жұмыс, презентация жасау).
1 тілек – Сабақты жақсарту үшін бір ұсыныс немесе келесі қадамда нені дамытқысы келетінін жазады (мысалы, көбірек дереккөз қолдану, бизнес-жоспарды тереңірек зерттеу).

Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу. Сұрақтар мен тапсырмаларды орындау.

1. Әр топ өз бизнес-идеясын қорғайды. 2. Бір-бірінің жобаларына сұрақ қойып, пікір білдіреді. 3. Сабақтың негізгі тұжырымдарын түйіндейді.

Мұғалімнің комментарийі, рефлексия («Үш жұлдыз, бір тілек»)




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.02.2025
307
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі