|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|
|
Пәні: |
География |
|
|
Бөлім: |
4.1 Геоэкономика негіздері |
|
|
Педагогтің аты – жөні: |
Шарденова Гаухар |
|
|
Күні: |
31.01.2025 |
|
|
Сынып: 11 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қосылған құны жоғары тауарлар мен қызметтер өндірісі |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
11.4.1.5 – Қазақстан Республикасының аймақтарында қосымша құны жоғары өнімдер мен қызметтерді өндіру жөнінде бизнес-идеяларды ұсыну (өз аймағы негізінде). |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар өз аймағының экономикалық ерекшеліктерін ескере отырып, қосылған құны жоғары өнімдер мен қызметтерді анықтайды, олардың маңыздылығын түсіндіреді және тиімді бизнес-идеялар ұсынады. |
|
|
Құндылықты дарыту |
Заң және тәртіп Заң мен құқықтық актілерді дұрыс түсіндіре алуы және түсіне білу Құқықтық білімді нақты өмірде, нақты практикалық жағдайларды шешуде өз бетінше қолдана білу Қоғамдағы тәртіп пен қауіпсіздікті сақтау үшін құқықтық нормалар мен ережелерге сәйкес әрекет ете алу Жағдаяттарды заңдылық пен этика тұрғысынан бағалау және негізделген шешімдерді қабылдау |
|
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
«Экспресс сұрақтар» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау
1. Оқушыларға сабақ тақырыбы мен мақсаттарын түсіндіреді. 2. «Қосылған құны жоғары өнім» ұғымын түсіндіріп, оның маңызын мысалдар арқылы көрсетеді. 3. Аймақтық ерекшеліктерге байланысты қандай тауарлар мен қызметтер жоғары құнға ие болатыны туралы сұрақ қояды. |
1. Тақырып пен оқу мақсаттарымен танысады. 2. Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді, өз ойларын ұсынады. |
Бағалау
критерийлері: |
Карта, слайд-презентация, статистикалық мәліметтер |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Топтық тапсырма: Топтарға берілетін нақты тапсырма: ? 1-қадам: Аймақтық ерекшеліктерді зерттеу (10 минут)
? 2-қадам: Бизнес-идея әзірлеу (15 минут)
? 3-қадам: Жобаны дайындау және ұсыну (10 минут)
|
оп мүшелері аймақтың экономикасы туралы мәліметтерді жинақтайды. ✅ Аймақтағы негізгі салалар (ауыл шаруашылығы, өнеркәсіп, IT, туризм және т.б.) бойынша деректерді талдайды. ✅ Нарықтағы сұранысты зерттеп, қандай өнімдер мен қызметтер жоғары табыс әкелуі мүмкін екенін анықтайды. ✅ Қай салада қосылған құны жоғары өнім немесе қызмет өндіруге болатынын талқылайды.
? 2-қадам: Бизнес-идея әзірлеу (15 минут) ✅ Әр топ өз зерттеулері негізінде нақты 1 бизнес-идея таңдайды. ✅ Бизнес-идеяның негізгі аспектілерін талқылайды:
Нарықтағы сұраныс – өнім немесе қызмет кімге қажет? Өндірістік мүмкіндіктер – жүзеге асыру үшін қандай ресурстар қажет? Инновация деңгейі – бұл идея қаншалықты жаңашыл? Аймақтық ерекшеліктер – идея аймақтың табиғи және экономикалық жағдайына сай келе ме? ✅ Бизнес-идеяны дәлелдей отырып, тиімділігін негіздейді. ✅ Қысқаша бизнес-жоспар немесе презентация дайындайды. |
Дескрипторлар:
|
Аймақтық экономика туралы мәліметтер, инфографика, интернет дереккөздері, бизнес-жоспар үлгілері |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Сіздің аймағыңызда қосылған құны жоғары қандай өнімдер мен қызмет түрлерін дамытуға болады? Бұл идеяның тиімділігін қалай дәлелдей аласыз? Рефлексия
2
жұлдыз – Сабақ барысында өздеріне
ерекше ұнаған екі нәрсені атап өтеді (мысалы, қызықты
бизнес-идеялар, топтық жұмыс, презентация
жасау). Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу. Сұрақтар мен тапсырмаларды орындау. |
1. Әр топ өз бизнес-идеясын қорғайды. 2. Бір-бірінің жобаларына сұрақ қойып, пікір білдіреді. 3. Сабақтың негізгі тұжырымдарын түйіндейді. |
Мұғалімнің комментарийі, рефлексия («Үш жұлдыз, бір тілек») |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қосылған құны жоғары тауарлар мен қызметтер өндірісі ҚМЖ 11 сынып
Қосылған құны жоғары тауарлар мен қызметтер өндірісі ҚМЖ 11 сынып
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|
|
Пәні: |
География |
|
|
Бөлім: |
4.1 Геоэкономика негіздері |
|
|
Педагогтің аты – жөні: |
Шарденова Гаухар |
|
|
Күні: |
31.01.2025 |
|
|
Сынып: 11 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қосылған құны жоғары тауарлар мен қызметтер өндірісі |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
11.4.1.5 – Қазақстан Республикасының аймақтарында қосымша құны жоғары өнімдер мен қызметтерді өндіру жөнінде бизнес-идеяларды ұсыну (өз аймағы негізінде). |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушылар өз аймағының экономикалық ерекшеліктерін ескере отырып, қосылған құны жоғары өнімдер мен қызметтерді анықтайды, олардың маңыздылығын түсіндіреді және тиімді бизнес-идеялар ұсынады. |
|
|
Құндылықты дарыту |
Заң және тәртіп Заң мен құқықтық актілерді дұрыс түсіндіре алуы және түсіне білу Құқықтық білімді нақты өмірде, нақты практикалық жағдайларды шешуде өз бетінше қолдана білу Қоғамдағы тәртіп пен қауіпсіздікті сақтау үшін құқықтық нормалар мен ережелерге сәйкес әрекет ете алу Жағдаяттарды заңдылық пен этика тұрғысынан бағалау және негізделген шешімдерді қабылдау |
|
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
«Экспресс сұрақтар» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау
1. Оқушыларға сабақ тақырыбы мен мақсаттарын түсіндіреді. 2. «Қосылған құны жоғары өнім» ұғымын түсіндіріп, оның маңызын мысалдар арқылы көрсетеді. 3. Аймақтық ерекшеліктерге байланысты қандай тауарлар мен қызметтер жоғары құнға ие болатыны туралы сұрақ қояды. |
1. Тақырып пен оқу мақсаттарымен танысады. 2. Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді, өз ойларын ұсынады. |
Бағалау
критерийлері: |
Карта, слайд-презентация, статистикалық мәліметтер |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Топтық тапсырма: Топтарға берілетін нақты тапсырма: ? 1-қадам: Аймақтық ерекшеліктерді зерттеу (10 минут)
? 2-қадам: Бизнес-идея әзірлеу (15 минут)
? 3-қадам: Жобаны дайындау және ұсыну (10 минут)
|
оп мүшелері аймақтың экономикасы туралы мәліметтерді жинақтайды. ✅ Аймақтағы негізгі салалар (ауыл шаруашылығы, өнеркәсіп, IT, туризм және т.б.) бойынша деректерді талдайды. ✅ Нарықтағы сұранысты зерттеп, қандай өнімдер мен қызметтер жоғары табыс әкелуі мүмкін екенін анықтайды. ✅ Қай салада қосылған құны жоғары өнім немесе қызмет өндіруге болатынын талқылайды.
? 2-қадам: Бизнес-идея әзірлеу (15 минут) ✅ Әр топ өз зерттеулері негізінде нақты 1 бизнес-идея таңдайды. ✅ Бизнес-идеяның негізгі аспектілерін талқылайды:
Нарықтағы сұраныс – өнім немесе қызмет кімге қажет? Өндірістік мүмкіндіктер – жүзеге асыру үшін қандай ресурстар қажет? Инновация деңгейі – бұл идея қаншалықты жаңашыл? Аймақтық ерекшеліктер – идея аймақтың табиғи және экономикалық жағдайына сай келе ме? ✅ Бизнес-идеяны дәлелдей отырып, тиімділігін негіздейді. ✅ Қысқаша бизнес-жоспар немесе презентация дайындайды. |
Дескрипторлар:
|
Аймақтық экономика туралы мәліметтер, инфографика, интернет дереккөздері, бизнес-жоспар үлгілері |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Сіздің аймағыңызда қосылған құны жоғары қандай өнімдер мен қызмет түрлерін дамытуға болады? Бұл идеяның тиімділігін қалай дәлелдей аласыз? Рефлексия
2
жұлдыз – Сабақ барысында өздеріне
ерекше ұнаған екі нәрсені атап өтеді (мысалы, қызықты
бизнес-идеялар, топтық жұмыс, презентация
жасау). Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу. Сұрақтар мен тапсырмаларды орындау. |
1. Әр топ өз бизнес-идеясын қорғайды. 2. Бір-бірінің жобаларына сұрақ қойып, пікір білдіреді. 3. Сабақтың негізгі тұжырымдарын түйіндейді. |
Мұғалімнің комментарийі, рефлексия («Үш жұлдыз, бір тілек») |
|
шағым қалдыра аласыз













