Материалдар / Қосымша тапсырмалар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қосымша тапсырмалар

Материал туралы қысқаша түсінік
5- сыныпқа арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2019
902
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Фонетикалық талдаудың сызбасы (схема фонетического разбора)
1. Айтылу,жасалу,жазылу жолдарына қарай (по способу образования)
а) жуан (твердый)
б) жіңішке (мягкий)
в) аралас (смешанный) буынды сөздер.
2. Буын (слог): 
а) ашық буын (открытый слог)
б) тұйық буын (прикрытый слог) 
в) бітеу буын (закрытый слог)
3. Тасымал (перенос)
4 Екпін (ударение)
5. Буын үндестігі (слоговой сингармонизм) 
6. Дыбыс үндестігі (звуковой сингармонизм): 
а) ілгерінді ықпал (прогрессивная ассимиляция) 
б) кейінді ықпал (регрессивная ассимиляция) 
в) тоғыспалы ықпал (прогрессивно-регрессивная ассимиляция)
Мысалы: Батырлар
1.жуан буынды сөз. 
2. үш буын, бір ашық буын, екі бітеу буын.
3.сөзді буын жігіне сәйкес тасымалдауға болады.(ба-тыр-лар)
4.екпін –лар- буынына түседі.
5.буын үндестігі бар. тыр+лар – жуан буынға жуан қосымша.
6.дыбыс үндестігі бар: батыр – лар –ілгерінді ықпал.
Өйткені –р-үнді дыбыс, -л-үнді дыбысты талап етеді.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!