Материалдар / Қоян және оның сиқырлы таяқшасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қоян және оның сиқырлы таяқшасы

Материал туралы қысқаша түсінік
қуыршақ театрының жетекшілеріне көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2019
558
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқушылар шығармашылық үйі

















Ашық сабақ

Тақырыбы: "Қоян және оның сиқырлы таяқшасы" ертегісі





















«Жұлдыз» аула клубының

«Қуыршақ театры» үйірмесінің

қ.б.б.п: Джусибалиева Б.Л.





















Жаңаөзен



20.01.2018 ж

Оқушылар шығармашылық үйі «Жұлдыз» аула клубының «Қуыршақ театры» үйірмесінің ашық сабақ жоспары


Тақырыбы: «Қоян және оның сиқырлы жұлдызшасы туралы» ертегісі

Мақсаты:

Білімділік:балаларға сахналық кеңістікті құруға, ширманың артында тұрып кеңістікті бағдарлап, өз орнын анықтай білуге, ширманың ортасы мен оның шекараларын анықтауға үйрету. Балаларды өз рөлін дұрыс сомдауға, кейіпкердің көңіл-күйі мен сезімін интонациямен көрсетуге жаттықтыру.

Дамытушылық: Балалардың ой-өрісін, тілін, қиялын дамыту. Ертегі кейіпкерлеріне деген қызығушылығын арттыру.

Тәрбиелік: балаларды кейіпкерлерінің іс-қимылдарын сәйкестендіріп, қуыршақтардың сөздерімен өз рөлін дұрыс орындауға тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже: рөлдерді мәнерлеп оқып, балалардың өз рөлін дұрыс сомдап, кейіпкерлердің көңіл-күйі мен сезімін интонациямен көрсете білуі.

Әдіс- тәсілдер: пазлдар құрастыру, әңгімелеу, сұрақ-жауап, мақтау, мадақтау, қорытындылау.

Керекті құралдар: сиқырлы қобдиша, пазлдар, ширма, қуыршақтар, тілек ағаштары.

Кезеңдер

Педагогтің іс - әрекеті

Балалардың іс - әрекеттері

Ұйымдастыру кезеңі

-Балалар, бүгін бізге көптеген қонақтар келген екен, қане шаттық шеңберін құрып, келген қонақтармен амандасайық.



Балаларды ертегі кейіпкерлері бойынша топқа бөлу, орындарына отырғызу

Балалар шаттық шеңберін құрып, келген қонақтармен амандасады.

Шаттық шеңбері.

Балалар келесі баланың аты бойынша сын есіммен атайды.

Негізгі кезең

Педагог:

-Балалар, өткен тақырыпты есімізге түсіріп өту үшін сендердің алдарыңда қиындылардан суреттер құрастыру керек, не құрастырғанын сұрау. Сурет бойынша әңгімелеу.





-Жарайсыңдар, балалар.

Балалардан қандай ертегі екенін сұрау.

-Дұрыс айтасыңдар, ертегі


«Қоян және оның сиқырлы жұлдызшасы» деп аталады.

Жаңа тақырыпты ашу барысында балаларға ертегіні бөліп оқып, балаларға жалғастырту.

Олай болса, бүгін біз осы дайындаған ертегімізді ширмамен сахналаймыз.



Балалар қиындылардан суреттер құрастырады, не құрастырғанын айтады.

-қоян, кірпі, түлкі.

-саңырауқұлақ, тиін, жұлдызша.

Сурет бойынша әңгімелеу.

-«Қоян және оның сиқырлы жұлдызшасы туралы» ертегісі.





Балалар ертегіні жалғастырады.




Тақырыпты пысықтау


Балаларға ертегіні сахналастыру.


Балалар ертегіні сахналайды.


Сергіту сәті.



Музыкамен билету.


Қорытынды

ВЕНН диаграммасы арқылы түлкі мен қоян ды салыстырып, сабақты қорытындылау.

Балалар түлкі мен қоянды салыстырып, оларға тән ерекшелік-терді атайды.

Релаксация

Тілек ағашы арқылы балалар бүгінгі сабақтың өздеріне ұнаған немесе ұнамағанын жазып стикерді жапсырады.

Балалар стикерге өздеріне бүгінгі сабақтың өздеріне ұнаған немесе ұнамағанын жазып стикерді жапсырады және айтады.

Оқушылар қатысы туралы мадақтау

Сабақ барысындағы жақсы қатысқан балаларды мадақтау.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!