Қозғалыс

Тақырып бойынша 24 материал табылды

Қозғалыс

Материал туралы қысқаша түсінік
6.5,2.1 Қозғалыстың салыстырмалылығына мысалдар келтіру және түсіндіру Қоршаған ортада кездесетін механикалық қозғалыстарға мысалдар келтіру Қозғалыстың барлық түріндегі ортақ қасиеттерін білу. Механикалық қозғалыстың салыстырмалығын көрсететін мысалдар келтіру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

6.3 Энергия және қозғалыс

.Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қозғалыс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.5,2.1 Қозғалыстың салыстырмалылығына мысалдар келтіру және түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Қоршаған ортада кездесетін механикалық қозғалыстарға мысалдар келтіру

Қозғалыстың барлық түріндегі ортақ қасиеттерін білу.

Механикалық қозғалыстың салыстырмалығын көрсететін мысалдар келтіру.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту


І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Көңіл күй» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- бірінен көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал туғызады.

ә) «Class tools» платформасында топқа бірігуге нұсқау береді.



Оқушылар ұстазымен амандасады, көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал жасайды;




«Class tools» платформасында оқушылар топтарға бірігеді.


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.





ІІ Үй тапсырмасы

Оқушылардан «Баскетбол» әдісі арқылы өткен тақырып бойынша жауап алады


Оқушылар

«Баскетбол» әдісі

арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.


Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»

«Талпын»

Экран

Жаңа сабаққа кіріспе

Мағынаны білу


ІІІ. «Кинометафора» тәсілі арқылы бейнеролик көрсетеді, сұрақтарға жауап ала отырып, жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды




«Кинометафора» әдісі Оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту.Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды.Бір мәселе бойынша бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін білуге болады







https://youtu.be/jCRMZPx-7Vk?si=NUd-pDUqQ_dCI8ms


Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


презентация




Сабақтың ортасы мағынаны түсіну



ІV Оқулықпен жұмыс

Білімді толықтыру үшін оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма береді.

(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды;)

. Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады

Оқулық




Сабақтың ортасы

Мағынаны қолдану




V Топтық жұмыс.

Мұғалім жаңа тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді, топтық жұмыс ұйымдастырады

1-топ: Заттардың кеңістіктегі орныжәне санақ денесі.

2-топ: Салыстырмалы қозғалыс.

3-топ: Механикалық қозғалыс


Оқушылар топтарда мұғалімнің бағыт берумен берілген тақырыпты талдап, жаттығу жұмыстарын орындайды

1-топ: Заттардың кеңістіктегі орныжәне санақ денесі.

2-топ: Салыстырмалы қозғалыс.

3-топ: Механикалық қозғалыс

Оқушылар жұмыс барысында оқулықпен қатар әлеуметтік желі ресурстарын қолдана алады.

Суреттер мен кестелерді, пайдалана отырып тұжырымдамалық карта, тірек сызба түрінде қорғайды.



Кері байланыс:

« Ойды аяқта» әдісі арқылы беріледі

Әр топ оқушылары қалған топ оқушыларына кері байланыс береді.

А4, А3 форматтар, компьютер, ғаламтор желісі, стикерлер, түрлі түсті қағаздармаркерлер


Сабақтың ортасы мағынаны талдау



Тапсырмалар айдарындағы

1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-тапсырма

Самолет әдісі арқылы тапсырмаларды орындайды.

https://wordwall.net/resource/52991899

(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)

Дескриптор:


1.Тапсырманы сипаттайды. Сұрақтарға жауап береді – 2 балл;

Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы мағынаны жинақтау






Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады, бақыла









2-тапсырма

WORTWALL плотформасында тапсырмалар орындау

1 жұп тапсырмасы

https://wordwall.net/ru/resource/28665103

2 жұп тапсырмасы

https://wordwall.net/resource/52991899



Дескриптор:

WORTWALL плотформасында тапсырмалар орындайды. Тапсырмадағы сұрақтарға жауап береді

Жалпы балл-2

Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы мағынаны бағалау





















Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін бағалау тапсырмасы беріледі. Әр орындаған оқушы бағаланады.


Тапсырмалар айдарындағы 3-тапсырманы орындатады, бақылайды









Есептер шығару
























Жаңа сабақты бекіту тапсырмасын орындау.

«Бонкамат» әдісі


3-тапсырма

«Жаратылыстану диктантты» әдісі;

1.Материялық дуниеде болатын кез келген өзгерісті, материялық денелердың кез келген өзара әрекетін ...... деп аталады. 2.Материяның ең қарапайым қозғалыс формасы - .... ...... деп аталады. 3. .... ..... деп дененың басқаденелермен салыстырғандағы орын ауыстыыруын атайды. 4.Қозғалыстағы дененың қолдырған ізі ......... 5.Механикалық қозғалыс- ........ ұғымы


4- тапсырма

1.Велосипедшінің жылдамдығы 10 м/с, ал қарсы соққан желдің жылдамдығы 6 м/с. Велосипедшіге қатысы желдің жылдамдығын анықтаңдар

Бер: u=10 м/с велосипедшінің жерге қатысты жылдамдығы. u2=6м/с желдің жерге қатысты жылдамдығы. u1=? Желдің велосипедшіге қатысты жылдамдығы.

Шешуі: u=u1+u2 осыдан u1=u-u2=4м/с 2.Жолаушы 5 минутта 0,3 км қашықтықты жүріп өтті. Жолаушының жылдамдығын табыңыз (м/с).

Берілгені:

ХБЖ

Шешуі: t=5 мин 300c v=s/t s=0,3 км 300 м v=300м/300с=1м/с т/к: v-? Жауабы: 1м/с. Оқушылар берілген тапсырманы орындайды және соңында өзін- өзі бағалайды.


Оқушылар«Бонкамат» әдісі арқылы тапсырмаларды орындайды.


Дескриптор:

Бос орындарға керекті сөздерді жазады. Тапсырманы орандайды.

Жалпы балл-2










Дескриптор:

қозғалыстың салыстырмалылығын анықтай алады; қозғалыстағы денелердің қозғалысын сипаттап түсіндіре алады; берілген шамаларды анықтап, есепті дұрыс есептей алады.

Жалы балл-2

Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері



Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Кері байланыс


Кері байланыс« Киіз үй» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.









Үйге тапсырма беру

160 беттегі сұрақтар мен тапсырмаларды орындау.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


«Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,

«Менің сұрағым бар».






Мұғалім оқушыларды «Домбыра бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни».











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.06.2025
164
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі