Қозғалыс кезінде допты алып жүру әдісі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қозғалыс кезінде допты алып жүру әдісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспарымен бөлісу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітілді:


Мектеп: Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия

Бөлім: Спорттық ойын

Күні: 06.04.2023ж

Мұғалімнің есімі: Махамбаев Ж.Т.


Сынып: 5 В

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы:


Қозғалыс кезінде допты алып жүру әдісі

Оқу бағдарламасына

сәйкес оқыту мақсаттары

Қимыл-қозғалыс дағдыларын және әдістерін білу

Сабақ мақсаттары:

Оқушылар қимыл-қозғалыс дағдыларын және әдістерін біледі

Құндылықтарды дарыту

Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді.

Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды

Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады

Жоспар


Жоспарланған уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Ресурстар

Басталуы


Сәлемдесу. Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Техника қауіпсіздігін ескерту. Жүгіру және жалпы дамыту жаттығуларын орындауын қадағалау.

Білу: Қозғалыс кезінде допты алып жүру әдісін біледі


Қолдану: Көрсетілген әдіс-тәсілдерді қолданады

Конус,доптар,

ысқырғыш,

уақыт өлшегіш













Ортасы


Қозғалыс кезінде допты алып жүру әдісі

Допты оң және сол қолмен жүргізу;



Допты жоғарыдан және еденге соғып беру;



Допты бастан жоғары және белден төмен беру;


Допты жоғарыдан және төменнен қағып алу әдісі;



Допты себетке екі қолмен лақтыру әдісі;

5x5 баскетбол ойыны


Дескриптор білім алушы:

- допты оң және сол қолмен жүргізуді біледі;

- допты жоғарыдан және еденге соғып беру әдісін біледі;

- берілген тапсырмаларды толық орындайды;

Аяқталуы

Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру. Тақырыпты меңгеру деңгейін анықтау.

Сипаттама: Оқушылар өз беттерінше сабақтың басында қойылған сұраққа жауап береді. Өткен тақырып туралы кері байланыс беру үшін мұғалім сұрақ қояды, оқушылар ауызша жауап береді.

Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Сабақ басында қойылған сұрағына әр оқушыдан жауап сұрайды. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушылар мен үздіктерді атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады.

Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Үздік нәтиже көрсету үшін өзіндік ойлармен бөліседі. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап береді.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.06.2023
401
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі