|
мақсаттарына қол жеткізуде оқушылардың қажеттіліктерін, қабілет
деңгейлері мен қызығушылығын ескере отырып топтастыру
жоспарланды.
Тиімділігі: топтық жұмыста – бір-бірімен ой бөлісіп,
пікірлесуге, өз ойын ортаға салуға; жұптық жұмыста – ақылдасып,
келісімге келуге, өзгенің пікірін тыңдап, құрметтеуге; жеке жұмыста
– өзіндік пікір қалыптастырып, сын тұрғысынан ойлануына мүмкіндік
болады.
Саралау: оқытудың қажеттілігіне қарай топ құруда
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
қолданылады.
|
(МК, Ұ) Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі.
|
Мұғалім төмендегі сұрақтарды оқушыларға қойып, суреттерді
интерактивті тақтадан көрсетеді. Оқушылар ұжымдық үлгіде
білгендері
бойынша өз ойларын айтып, жауап береді.
|
Ойыңды ортаға сал.
|
Қалыптастырушы бағалау
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «От
шашу» әдісі арқылы бағалайды.
Мақсаты: алдыңғы білім мен жаңа білімді ұштастыру үшін
жетелеуші және түрткі сұрақтарды талқылау.
Тиімділігі: оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы
ой-өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Пікірлерінің еркін
айтылуы, ешқандай сынға ұшырамауы керек, қағазға түсіруге де,
ауызша талқылау жұмысын жүргізуге де болады. Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін, мұғалім
интерактивті тақтадан сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау
критерийлерімен таныстырады.
|
Жаңа сабаққа дайындық.
|
ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін)
Оқулықпен жұмыс істеу: «DEAL» әдісі
D – Describe – баяндау, суреттеу (оқығанды, көргенді
сипаттау, сынау, өлшеу); E – Explain – түсіндіру
(құбылыс немесе оқиға бойынша не білетіндерін, түсінгендерін
суреттеу);
A – Anallуse – талдау (ақпаратты талдау, қорытынды жасау,
себептерін атау); L – Links – байланыс (болжамдар немесе
қорытынды жасау, өзінде бар біліммен байланыстыру).
|
Сабақтың ортасы
(26 мин)

|
Топтық жұмыс «Бірлескен жұмыс дағдысын
қалыптастыру» әдісі
Сыныптастарды бағалау
оқушылардан бірлесе жұмыс істеуді талап етеді.
Әрине, ОҮБ-ның өзі бірлескен
жұмысты білдіреді, сондықтан бірлескен жұмыс дағдысын айқын және
анық
қалыптастыру қажет. Ол үшін топпен бірлесе төмендегі тапсырманы
орындау тапсырылады.
|
1- тапсырма
«Еңбекқор кірпі» ойын
жобасындағы алма кейіпкерлерінің скриптілеріне талдау жасаңдар.
-
4, 5,
6-суреттегі алмалардың
скриптілеріндегі
айырмашылықтарды табыңдар.
-
Алмалардың скриптісіндегі мұндай айырмашылықтардың себебін
түсіндіріңдер.
Дескриптор
|
Қалыптастырушы бағалау
Топтағы оқушылар тапсырманы орындау деңгейіне қарай бірбірін «От
шашу» әдісі арқылы бағалайды.
|
Интерактивті
тақта
Оқулық
Жұмыс
дәптерлері
|