Күні: 6.09.2018
Сыныбы: 9
Пәні: физика
|
Сабақтың аты |
Қозғалыс материяның ажырамас бөлігі |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сілтеме |
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі идеялар |
Қозғалыс табиғатта кез-келген өзгерісті білдіреді. Денелердің қозғалысын физиканың негізгі бөлімі – механика зерттейді. Механика кинематика және динамика деген бөлімдерден тұрады. Кинематика – механиканың қозғалыстарды сипаттайтын шамалар арасындағы байланысты қарастыратын бөлімі. Кинематикада денелердің қозғалысын анықтайтын себептер қарастырылмайды, оларды динамика қарастырады. Дене кейбір дегене қатысты тыныштықта болғанымен, басқа бір денеге қатысты қозғалыста болады, сондықтан денелердің тыныштығы салыстырмалы болып табылады. Материяның негізгі қасиеттерінің бірі –қозғалыс. Материясыз қозғалыс, қозғалыссыз – материя болмайды. Материяның қасиеттерін, оның өзгерістерін зерттеу барысында көптеген физикалық шамалар енгізіледі. Бұл шамларадың арасындағы ең маңызды байланыстар ашылады да, олар математикалық қатынастар арқылы өрнектеледі. Сөйтіп, материя қасиеттерін сипаттайтын заңдар тағайындалады. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
Топтық жұмыс «Жигсо» |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
Жеке жұмыс «Тест тапсырманы орындау» |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады) І.Ұйымдастыру (2 минут)
1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандарына байланысты 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)
ІҮ. Топтық жұмыс «Жигсо» (15 минут) Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді: Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады. Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут) (Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы) Берілген сөздерге шағын эссе жазады
Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру V. сергіту сәті (3 минут) (видео)
VІ. Жеке жұмыс «тест жұмысын орындау» (10 минут) .Механикалық қозғалыс дегеніміз не? а) Санақ денесімен байланысқан координат жүйесі ; б) Өлшемі мен пішінін ескермеуге болатын дене ; в) Басқа денелерге қатысты кеңестіктегі орын ауыстыруы; г) Орын ауыстырудың жолға қатынасы; 2.Ұзындық бірлігі. а) Дж;. б) Метр; в) секунд; г) Вт 3.Орын ауыстырудың формуласы а) s=v t; б) v=s/t E) s=u0t+at r) s=u0t + at0 4.Серпінді дегеніміз не? а) Орын ауйыстырудың жолға қатынасы; б) Бірдей уақыт аралығындағы жылдамдық; в) Жұмыстын жолға көбейтіндісі; г) Жүкті алып тастағаннан кейінгі деформация; 5.Еркін түсу үдеуінің сандық мәні ? а)10,1 Дж; б) 8,7 Вт, в) 9,8 м/с , г)9,7м/с 6.Бұрыштық ығысуы қандай әріппен белгіленеді ? а) U ; б) S ; в) T ; г) φ 7. « Динамика» қандай мағына береді? а) Суреттеу; б)Күш; в) Ғалым; г) Жазамын. 8. Исаак Ньютон қай жердің ғалымы? а) грек ; б)француз; в)ағылшын; г)қытай. 9.Жылдамдықты өлшеуге арналған прибор а) термометр; б) барометр; в) амперметр; г) спидометр. 10.Төмендегі ғалымдардың қайысысы дене еркін түскенде бір қалыпты үдемелі қозғалыста болатынын ж/е үдеуі барлық денелер үшін бірдей екенінін тапқан? а) Архимед; б)Галлилей; в) Ньютон; г) Гьюгенс; д) Гук.
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау. ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейінгі тапсырмалар |
Күнделікті өмірде тапсырмаға байланысты өзің байқаған құбылыстар жайлы шағын эссе жазу. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейінгі оқу |
§1 Қозғалыс материяның ажырамас бөлігі |
||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қозғалыс материяның ажырамас бөлігі
Қозғалыс материяның ажырамас бөлігі
Күні: 6.09.2018
Сыныбы: 9
Пәні: физика
|
Сабақтың аты |
Қозғалыс материяның ажырамас бөлігі |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сілтеме |
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі идеялар |
Қозғалыс табиғатта кез-келген өзгерісті білдіреді. Денелердің қозғалысын физиканың негізгі бөлімі – механика зерттейді. Механика кинематика және динамика деген бөлімдерден тұрады. Кинематика – механиканың қозғалыстарды сипаттайтын шамалар арасындағы байланысты қарастыратын бөлімі. Кинематикада денелердің қозғалысын анықтайтын себептер қарастырылмайды, оларды динамика қарастырады. Дене кейбір дегене қатысты тыныштықта болғанымен, басқа бір денеге қатысты қозғалыста болады, сондықтан денелердің тыныштығы салыстырмалы болып табылады. Материяның негізгі қасиеттерінің бірі –қозғалыс. Материясыз қозғалыс, қозғалыссыз – материя болмайды. Материяның қасиеттерін, оның өзгерістерін зерттеу барысында көптеген физикалық шамалар енгізіледі. Бұл шамларадың арасындағы ең маңызды байланыстар ашылады да, олар математикалық қатынастар арқылы өрнектеледі. Сөйтіп, материя қасиеттерін сипаттайтын заңдар тағайындалады. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
Топтық жұмыс «Жигсо» |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
Жеке жұмыс «Тест тапсырманы орындау» |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады) І.Ұйымдастыру (2 минут)
1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандарына байланысты 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)
ІҮ. Топтық жұмыс «Жигсо» (15 минут) Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді: Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады. Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут) (Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы) Берілген сөздерге шағын эссе жазады
Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру V. сергіту сәті (3 минут) (видео)
VІ. Жеке жұмыс «тест жұмысын орындау» (10 минут) .Механикалық қозғалыс дегеніміз не? а) Санақ денесімен байланысқан координат жүйесі ; б) Өлшемі мен пішінін ескермеуге болатын дене ; в) Басқа денелерге қатысты кеңестіктегі орын ауыстыруы; г) Орын ауыстырудың жолға қатынасы; 2.Ұзындық бірлігі. а) Дж;. б) Метр; в) секунд; г) Вт 3.Орын ауыстырудың формуласы а) s=v t; б) v=s/t E) s=u0t+at r) s=u0t + at0 4.Серпінді дегеніміз не? а) Орын ауйыстырудың жолға қатынасы; б) Бірдей уақыт аралығындағы жылдамдық; в) Жұмыстын жолға көбейтіндісі; г) Жүкті алып тастағаннан кейінгі деформация; 5.Еркін түсу үдеуінің сандық мәні ? а)10,1 Дж; б) 8,7 Вт, в) 9,8 м/с , г)9,7м/с 6.Бұрыштық ығысуы қандай әріппен белгіленеді ? а) U ; б) S ; в) T ; г) φ 7. « Динамика» қандай мағына береді? а) Суреттеу; б)Күш; в) Ғалым; г) Жазамын. 8. Исаак Ньютон қай жердің ғалымы? а) грек ; б)француз; в)ағылшын; г)қытай. 9.Жылдамдықты өлшеуге арналған прибор а) термометр; б) барометр; в) амперметр; г) спидометр. 10.Төмендегі ғалымдардың қайысысы дене еркін түскенде бір қалыпты үдемелі қозғалыста болатынын ж/е үдеуі барлық денелер үшін бірдей екенінін тапқан? а) Архимед; б)Галлилей; в) Ньютон; г) Гьюгенс; д) Гук.
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау. ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейінгі тапсырмалар |
Күнделікті өмірде тапсырмаға байланысты өзің байқаған құбылыстар жайлы шағын эссе жазу. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейінгі оқу |
§1 Қозғалыс материяның ажырамас бөлігі |
||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













