Материалдар / Қозғалыс материяның ажырамас қасиеті. Векторлар және оларға амалдар қолдану.

Қозғалыс материяның ажырамас қасиеті. Векторлар және оларға амалдар қолдану.

Материал туралы қысқаша түсінік
қстазға қажет материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
317
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:Қозғалыс материяның ажырамас қасиеті. Векторлар және оларға амалдар қолдану.Мектеп:
Күні:Мұғалім:
Сынып:Қатысқан:Қатыпағандар:
Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттарЖаңа білімді түсінеді, оқулықтағы тапсырмаларды орындайды.


Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар білуге тиісті:Жаңа тақырып мазмұны туралы біледі.


Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Тақырып мазмұнын түінуі тиіс


Кейбір оқушылар білуге тиіс:Есеп шығара алуды.
Бұрыннан бар білімдеріСұрақтарға жауап бере алады.
Жоспар
ЖоспарланғануақыттарЖоспарланған уақыт (жаттығулар)Ресурстар
БасталуыҰйымдастыру кезеңіЕсте қалған қызықты оқиғаТоп дөңгеленіп отырып, қатысушыларға доп беріледі. Допты бір-біріне кезектесіп беріп, есте қалған қызықты оқиғаларды айтады.Қызығушылықты оятуТоптастыру













Таныстырылым.




Ортасы

Жаңа сабақҚозғалыс материяның ажырамас қасиеті. Векторлар және оларға амалдар қолдану.Тақырып бойынша дайындалған ресурстар.
Сергіту сәті«Кел, танысайық» ойыны.Жүргізуші алақанын соғады, қатысушылар бір - бірінің қолын қысады.Жүргізуші қоңырау соғады, қатысушылар бір - бірінің арқаларын сипайды.Жүргізушілер сылдырмақты сылдырлатады, қатысушылар мұрындарымен амандасады.Сергіту жаттығуы жазылған парақша
Аяқталуы Кестені толтырады

Кестені толтырады. Қорғайды.
Үйге тапсырма: мазмұндау.
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдаукөрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманықалайша түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайшажоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс –Денсаулық пен қауіпсіздіктітексеру, АКТ
РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріанық па?Бүгін оқушылар неүйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?



Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?





Дифференциялаужоспарым жүзегеасты ма?Тапсырмаларысәйкес болды ма?Уақыт дәлдігі қалайболды? Жоспарымақандай өзгерістеренгіздім?«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.2: Рефлексия.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ