Ұстаздық етен жалықпас,
Үйретуден балаға
Абай Құнанбайұлы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Бекітілді: ________________
|
Мектеп |
Ж.Жабаев атындағы № 4 мектеп -гимназиясы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні |
Серикберген К. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
17.11.21ж. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қозғалыс сыры |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.2.3.3 – бұлшық еттің қозғалыс кезіндегі жиырылуының рөлін түсіндіру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезең уақыт Сабақтың басы 5 мин |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Ғажайып жылулық шынжыры» жылулық шеңбері.Балалар бір-біріне жмиып күлу арқылы ,жылы күлкілерін сыйлайды.Педагог күлкінің маңызына тоқтайды.
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) «Жедел жауап» әдісі Оқу материалын жариялау: Жасырынған сөзді табу.
Ширату тапсырмасы.
Дескриптор:
Тұжырым: Біздің ағзамыздағы негізгі мүшелердің бірі – бұлшық еттер. Бұлшық ет - денені қозғалысқа келтіретін мүше. Оның негізін бұлшық ет талшықтары құрайды. Адам денесінде 400-ден астам бұлшық ет бар, олар дене салмағының 40%-дан астамын құрайды. Бұлшық ет пішініне, атқаратын қызметіне, орналасқан жеріне байланысты алуан түрлі, олар ұзын, қысқа, жалпақ болып келеді. Көбіне, ұзын бұлшық ет қол мен аяқта, қысқа бұлшық ет омыртқа бағанасы бойында, жалпақ бұлшық ет іште, кеудеде орналасқан. Бұлшық еттер жұп болып жұмыс істейді. Біреуі жиырылғанда, екіншісі босайды. Шаршамай ұзақ жұмыс істеу үшін бұлшық еттерге кезекпен күш түсіру керек. Сен білесің бе?
Бір қызығы, жүрек пен жалпы бұлшық етке пайдалы өнім ащы шоколад екен Тәжірибе
Тапсырма Топпен жұмыс.Бос орындарды толтыр. Бізге дене қимылдарын жасауға ______көмектеседі. Олар ______________ бекітілген. Бұлшық еттеріміз жұмыс істегенді_______________. Олар _________ және жуан болады. Денемізді бос ұстағанда бұлшық еттер _______ және жіңішке болады. Осылайша олар адам денесін ___________көмектеседі. Дескриптор:
Жұппен жұмыс.
Дескриптор:
Жеке жұмыс. «Бүгінгі тақырып » қорапшасы Тақырыпқа қатысты сөздерді тап Дескриптор:
|
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. Тақырып атауын табады. Сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. Адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін айтады. Ақпартпен танысады.
Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру.
Тақырыпты меңгергенін анықтау
Адамның қалай қозғалатынын түсіндірді Адамның қалай қозғалатынын түсіндірді
Тақырыпқа қатысты сөздерді анықтайды |
ҚБ бағалау. Бұлшық ет туралы біледі, зерттейді. ҚБ 1-10 б.жүйе ҚБ 1-10 б.жүйе ҚБ 1-10 б.жүйе |
Презен тация Алма презентация Парақпен жұмыс Парақпен жұмыс Парақпен жұмыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
«Ақиқат,жалған» ойыны
Бекіту Бұлшық ет туралы не білесің? Дұрыс жауаптарды белгіле (+).
|
Сұрақтарға нақты жауап береді Тақырыпты меңгергенін анықтау
|
ҚБ |
Перзента ция |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
«Рефлексия» кері байланыс.
|
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұстаздық етен
жалықпас,
Үйретуден
балаға
Абай
Құнанбайұлы
Қысқа мерзімді сабақ
жоспары Бекітілді: ________________
Мектеп Ж.Жабаев атындағы № 4 мектеп
-гимназиясы Педагогтің
аты-жөні Серикберген
К. Күні: 17.11.21ж. Сынып: Қатысушылар саны: Қатыспағандар
саны: Сабақтың тақырыбы Қозғалыс
сыры Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 2.2.3.3 – бұлшық еттің қозғалыс кезіндегі
жиырылуының рөлін түсіндіру Сабақтың
барысы.
Бұлшық ет туралы
білу. Адамның қалай қозғалатынын
түсіндіру
Сабақтың
кезең
уақыт
Сабақтың
басы 5
мин Педагогтің
әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Психологиялық ахуал
қалыптастыру. «Ғажайып жылулық шынжыры»
жылулық шеңбері.Балалар бір-біріне жмиып күлу арқылы ,жылы
күлкілерін сыйлайды.Педагог күлкінің маңызына
тоқтайды.
Сабақта
бір-бірімізді сыйлаймыз,
тыңдаймыз!
Уақытты
үнемдейміз!
Нақты,дәл жауап
береміз!
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
Сабаққа белсене
қатысып, жақсы баға аламыз!
Алдыңғы білімді
еске түсіру (ұжымда)
«Жедел жауап»
әдісі
Оқу материалын
жариялау:
Жасырынған сөзді
табу.
Қандай сөз шықты
?
Бұлшық еттер не үшін
керек ?
Ендеше ,бүгінгі
сабақта өтетін тақырыбымыз қалай
аталады?
Ширату
тапсырмасы.
Дескриптор:
бұлшық еттердің
орналасуын айтады
тірек-қимылдың
маңызын анықтайды
Тұжырым:
Біздің ағзамыздағы
негізгі мүшелердің бірі – бұлшық еттер. Бұлшық ет - денені
қозғалысқа келтіретін мүше. Оның негізін бұлшық ет талшықтары
құрайды. Адам денесінде 400-ден астам бұлшық ет бар, олар дене
салмағының 40%-дан астамын құрайды. Бұлшық ет пішініне, атқаратын
қызметіне, орналасқан жеріне байланысты алуан түрлі, олар ұзын,
қысқа, жалпақ болып келеді. Көбіне, ұзын бұлшық ет қол мен аяқта,
қысқа бұлшық ет омыртқа бағанасы бойында, жалпақ бұлшық ет іште,
кеудеде орналасқан.
Бұлшық еттер жұп
болып жұмыс істейді. Біреуі жиырылғанда, екіншісі босайды. Шаршамай
ұзақ жұмыс істеу үшін бұлшық еттерге кезекпен күш түсіру
керек.
Сен білесің
бе?
Адам ағзасында барлығы 640-тан бастап 850-ге
дейін бұлшық ет бар.
Адам жай
жүргеннің өзінде 200 бұлшық ет
қимылдайды.
Адамның ең төзімді бұлшық еті – жүрек, ең
қысқасы – үзеңгі (ол құлақтағы дабыл жарғағын
қатайтады).
Бір қызығы, жүрек пен жалпы бұлшық етке
пайдалы өнім ащы шоколад
екен Тәжірибе
Тапсырма
Топпен жұмыс.Бос
орындарды толтыр.
Бізге
дене қимылдарын жасауға
______көмектеседі.
Олар
______________ бекітілген.
Бұлшық
еттеріміз жұмыс
істегенді_______________.
Олар
_________ және жуан болады.
Денемізді бос ұстағанда бұлшық еттер _______ және жіңішке
болады.
Осылайша
олар адам денесін ___________көмектеседі.
Дескриптор:
бос орындарға тиісті
сөздерді қояды
Жұппен
жұмыс.
Дескриптор:
сөздерді суреттермен
сәйкестендіреді
Жеке
жұмыс. «Бүгінгі тақырып »
қорапшасы
Тақырыпқа қатысты
сөздерді тап
Дескриптор:
бүгінгі тақырыпқа
сай сөздерді табады
Психологиялық
ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және
жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа
жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
Тақырып атауын
табады. Сұрақтарға жауап
береді.
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
Психологиялық
ахуал. Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары. Сабақтың
ортасы
Берілген сұраққа
жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Адамның тірек-қимыл
жүйесінің қызметін айтады.
Ақпартпен
танысады. Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы
меңгеру. Тақырыпты меңгергенін
анықтау
Бұлшық ет туралы
білді. Адамның қалай қозғалатынын
түсіндірді Адамның қалай қозғалатынын
түсіндірді Тақырыпқа қатысты сөздерді
анықтайды
ҚБ
бағалау.
Бұлшық ет туралы
біледі, зерттейді.
ҚБ 1-10
б.жүйе
ҚБ 1-10
б.жүйе
ҚБ 1-10
б.жүйе
Презен
тация
Алма
презентация
Парақпен
жұмыс
Парақпен
жұмыс Парақпен
жұмыс Сабақтың
соңы «Ақиқат,жалған»
ойыны
Бекіту
Бұлшық ет туралы
не білесің? Дұрыс жауаптарды белгіле
(+).
Бұлшық
ет - денені қозғалысқа келтіретін мүше.
+
Олардың көмегімен
біз түрлі қимыл-қозғалыс жасаймыз.
+
Бұлшық еттер тек
жиырылады.
Ең кішкентай бұлшық
ет құлақтың ішінде емес, сыртында
болады.
Сұрақтарға нақты
жауап береді Тақырыпты меңгергенін
анықтау
Бұлшық ет туралы
білді.
Адамның қалай
қозғалатынын түсіндірді. ҚБ
Перзента ция Кері
байланыс
«Рефлексия» кері
байланыс. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||



















