“Қозғалыс” тақырыбында ашық сабақ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

“Қозғалыс” тақырыбында ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
-Қатты денелердің, сұйықтықтар мен газдардың қысымын ажыратады -Қатты денелердің, сұйықтықтар мен газдардың қысымын өлшеуді үйренеді, өмірде маңыздылығын түсінеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім:

Энергия және қозғалыс

Педагогтің аты-жөні:

Козыбакова А.С.

Күні:

05.03.2025ж.

Сыныбы:

6 «Ж»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қозғалыс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.5.2.2 қатты денелер ,сұйықтар мен газдардың қысымдарын айыра білу

Сабақтың мақсаты:

Қатты денелердің, сұйықтықтар мен газдардың қысымын ажырата білуге үйренеді

Бағалау критерийі

-Қатты денелердің, сұйықтықтар мен газдардың қысымын ажыратады

-Қатты денелердің, сұйықтықтар мен газдардың қысымын өлшеуді үйренеді, өмірде маңыздылығын түсінеді.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

2-мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу. Қысым, Күш, Аудан тірек сөздерімен топқа бөліну.Топ ережесін еске түсіру.


Топтың ережесі:

  1. ТҚЕ сақтау.

  2. Топ басшысына бағыну.

  3. Белсенді болу.

  4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

  5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.

I – топ Қысым

II – топ Күш

III – топ Аудан

Топ басшыларына бағалау парағы таратылады.

Бағалау парағы

Жаңа сабаққа кіріспе

5-мин.






«Менің қаламсабым» (My pen) әдісі арқылы өткен тақырыпты кез – келген білім алушының қаламсабын алып,үй жұмысын пысықтап,сұраққа жауап алу. Жаңа сабаққа ой қозғау. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтыра алады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға жаңа сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Сұрақтар топтамасы:

1.Қозғалыстың қатыстылығы дегеніміз не?

2. Орын ауыстыру дегеніміз не?

3. Траектория дегеніміз не?

4. Жол дегеніміз не?

5.Қозғалыстың қатыстылығы неге тәуелді?

6. Траекторияның адам өміріңдегі маңызы?

7.Жүріп өткен жол қандай шамамен өлшенеді?Шаманы атаңыз?

8.Жанды табиғат үшін қозғалыстың маңызы?


Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» «Тамаша», «Жеткілікті», «Талпын» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Медальдар арқылы бағалау

Алтын түстес жарайсың, тамаша

Қола түстес жақсы

Темір түстес талпынамыз

Әрбір дұрыс жауап – 1 балл

ФБ


Сұрақтар тізбегі, ДК экраны






Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

23 мин.

Жаңа тақырып бойынша бейнекөрініс көрсетіліп, мұғалім түсіндіреді. Оқушыларға оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

«Эксперимент алаңы» әдісі арқылы Тәжірбие жүргізіліп, мәтінді талқылап топ параграф мәнін ашады.Таныстырылым жасайды

































































2-тапсырма: Жұптық жұмыс

«Логикалық есеп» Жұптық жұмыс арқылы ақылдасып дұрыс нұсқасын айтады. Дұрыс нүсқадағы санды көтереді. Таңдаған жауапты дәлелдейді.

Оқулықты оқып танысып шығады.(Топтық жұмыс)

І топ – Сұйықтықтағы қысым. Өзіннің еденге түсіретін қысымды өлшеу.

ІІ топ – Атмосфералық қысым (сынып бөлмесіндегі ауаның қысымын өлшеу)

ІІІ топ – Артериялық қысым (топ ішіндегі білім алушының қысымын өлшеу)































































Дескриптор: 1топ

  • Еденге түсіретін қысымды өлшеуді үйренеді

  • Таныстырылым жасайды

Дескриптор: 2топ

  • Ауаның қысымын өлшеуді үйренеді

  • Таныстырылым жасайды

Дескриптор: 3топ

  • Артериялық қысымды өлшеуді үйренеді

  • Таныстырылым жасайды

Әрбір пікір мен қорғауға шыққан білім алушыларға 3ұпайдан Жалпы - 3 ұпай

ФБ

Бірін бірі өзара бағалау

Медальдар арқылы бағалау

Алтын түстес жарайсың, тамаша

Қола түстес жақсы

Темір түстес талпынамыз







Дескриптор:

-Дұрыс жауабын айтады 1ұпай





Жалпы 1ұпай


Тақырып бойынша бейнекөрініс көру.

https://www.youtube.com/watch?v=q55cqpEqhWs



Оқулық мәтіні,

А3қағазы, түрлі түсті қаламдар.





Сабақты бекіту Жеке жұмыс

5 - минут

ЖЖ. Жеке жұмыс

«Дұрыс,бұрыс» әдісі:

Берілген ережелердің дұрыс немесе бұрыстығын дәптерге белгілеп жазу


  1. Барометрлер сұйықтықтың қысымын өлшеу үшін қолданылады (қате)

  2. Адамдар бір аяғымен тұрғанда, олардың жерге тигізетін қысымы төмендейді.(қате)

  3. Сұйықтықтар қысымды барлық бағытта бірдей күшпен таратады.(дұрыс)

  4. Тереңдеген сайын су қысымы артады. (дұрыс)

  5. Қалыпты атмосфералық қысым 780мм сынап бағанасы.(қате)

Дескриптор:

1.Берілген сөйлемдердің дұрыс/қате екенін анықтайды

1 ұпай

Жалпы – 5балл

Медальдар арқылы бағалау

Алтын түстес жарайсың, тамаша

Қола түстес жақсы

Темір түстес талпынамыз



Слайд, ДК экраны.Жұмыс дәптері



Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.

Үйге тапсырма:

«Өз үйіңде қысымның қандай мысалдары бар екенің жазып келу»

«Падлет тақтасы»

арқылы кері байланыс жазу

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын оқиды.

QR код арқылы ашып пікір қалдырады.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


«Бағалау парағы» арқылы

оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

«Бағалау парағы»





























Дескриптор: 1топ

-Еденге түсіретін қысымды және сұйықтықтағы қысымды өлшеуді үйренеді

-Таныстырылым жасайды









Дескриптор: 2топ

-Ауаның қысымын

өлшеуді үйренеді

-Таныстырылым жасайды









Дескриптор: 3топ

-Артериялық қысымды өлшеуді үйренеді

- Таныстырылым жасайды









































1














1










1









2


















2








2









3


















3












3















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.05.2025
168
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі