Материалдар / "Қозғалыс техникасының элементтерін үйрету
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Қозғалыс техникасының элементтерін үйрету

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқы спорт түрлерін біледі - Толық денемен бір мезгілде итеріледі және адымсыз жүреді; - Коньки жүрісі және классикалық жүрісті біледі; - Бір қапталдап және шырша әдісімен жүреді; - Шаңғы жарысының түрлерін біледі; - Берілген тапсырмаларды ретімен орындайды.
Авторы:
06 Маусым 2023
304
8 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Әл-Фараби атындағы №21 мамандырылған гимназия

Дене шынықтыру пәнінен қысқа мерзімді жоспары

Қозғалыс техникасының элементтерін үйрету.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

5 . бөлім. Шаңғы Кросс/коньки дайындығы.

Мұғалімнің аты-жөні:

Нурмаханова Жанар Тажмухановна

Күні:

18.01.2023

Сыныбы: 8 В,Д

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Қозғалыс техникасының элементтерін үйрету.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.3.1.1 Денсаулықты сақтаудың маңыздылығын білу және түсіну

8.1.4.1 Қимыл-қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын білу және анықтау.

Сабақтың мақсаты

Оқушылар денсаулықты нығайтуға арналған әртүрлі дене жаттығулар контекстінде қауіп-қатерді анықтайды;

Құндылықтарды дарыту



Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді.

Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды

Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады

Сабақтың кезеңі,уақыты


Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Басталуы

10-13 мин













Сәлемдесу.

Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау

Келмеген оқушылардың себебін анықтау.

Оқушылардың сабақтың тақырыбы

мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау.

Техника қауіпсіздігін ескерту.

Жүгіру және жалпы дамыту жаттығуларын орындауын қадағалау.



Топпен жарыса

Орындау

Арқылы

ұпаймен есептелінеді

Спортзал №2



Ысқырық

Доптар

Таяқша

белгілер

Ортасы

20-25 мин


Кедергілерді жеңуге арналған арнайы жаттығулар

Шаңғымен жүру коньки жүрісі және классикалық болып екі негізгі түрге немесе стильге бөлінеді.

Классикалық қозғалыстарға шаңғымен сырғанау әдістері жатады, онда шаңғы шаңғышының қозғалыс бағытымен (бұрылыстардан өту техникасын қоспағанда) сырғанайды.


Коньки жүрісі конькимен сырғанау спортының қозғалыстарын еске түсіреді, бірақ мұнда қосымша таяқтар қолданылады.


Шаңғы жүрістері алма-кезек және бірмезгілді бір адымды болып бөлінеді. Шаңғымен алма-кезек жүріс – алдымен бір, содан кейін екінші таяқпен серпілу. Бірмезгілді бір адымды жүріс – бір мезгілде екі таяқпен серпілу. Бұл сырғу жылдамдығын арттырады.

Сырғи адымдау – шаңғы тебу негізі. Сырғи адымдау серпілуден және сырғудан тұрады.

Екі адымды алма-кезек жүріс жазық жерде және еңкіш беткейлерде қолданылады.

Сырғу қадамдарының санына қарай бірмезгілді адымсыз, бір адымды және екі адымды жүріс болып бөлін

Шаңғышы бірмезгілді адымсыз жүрісте бір мезгілде таяқшалармен қатты серпілу арқылы жылдамдықты ұстап тұрады. Серпілген кезде аяқ қозғалмайды.

Бірмезгілді бір адымды жүріс – классикалық жүріспен қозғалудың жылдам тәсілдерінің бірі.

Шаңғымен қозғалған кезде бірмезгілді екі адымды жүріс қолданылады. Бірмезгілді екі адымды жүріс циклы екі сырғымалы адымнан, бір мезгілде қолмен серпілуден және шаңғымен еркін сырғанаудан тұрады.

Шаңғы жарыстары мен жаттығулары

орындау.

Толық денемен бір мезгілде итеріліп және адымсыз жүру.

Тапсырмаларды орындау.


Дескриптор

-Қысқы спорт түрлерін біледі


-Қауіпсіздік ережесін сақтайды


- Толық денемен бір мезгілде итеріледі және адымсыз жүреді;


- Коньки жүрісі және классикалық жүрісті біледі;


- Бір қапталдап және шырша әдісімен жүреді;


- Шаңғы жарысының түрлерін біледі;


- Берілген тапсырмаларды ретімен орындайды.

Жаттығуды орындау,сапта қозғалу










тапсырманы орындағаннан кейін мұғалім оқушыларға дескриптор арқылы өзара бағалау жүргізуді ұсынады..

Үлкен, бос

кеңістік,

ойын алаңы

әрбір

қызмет

үші.  Ысқырық

. Ойынға

арналған

нысандар.

Сабақтың соңы

5-7 мин


Сапқа тұрғызу

Сабақ барысында қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру.

 Өткен тақырып туралы талқылау үшін мұғалім мен оқушының біріккен іс-әрекеті.

 Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушы мен капитанды атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады.

Сау болыңыздар!


 Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. «Команда капитаны» рөліндегі оймен бөліседі. Мұғалім сұрағына жауап береді. Өзінің жетістігі туралы айтады.


Киінетін

бөлмеге

шығарып

салу


























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!