Қозғалысқа берілген есептер

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қозғалысқа берілген есептер

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Математика

СБөлім:

1 (С)-бөлім Жылдамдық. Уақыт. Арақашықтық

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:4 «В»

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Тақырыбы

Қозғалысқа берілген есептер

Оқу мақсаты

4.2.1.8**бірқалыпты түзу сызықты қозғалыстағы арақашықтық формуласын s=v•t, t=s: v, v=s:t шығарып алу және қолдану

4.5.1.2 **есептерді шығаруда жылдамдық, арақашықтық, уақыт шамаларының өзара тәуелділігін пайдалану

Сабақтың мақсаты

Оқушылар қозғалысқа берілген есептермен танысып, формулалаларды пайдаланып, шамалар арасындағы өзара тәуелділікті пайдаланып есептер шығаруды үйренеді

Құндылықтар

Әділдік және жауапкершілік: адамдардың қауіпсіздігі және оларға қамқорлық жасау


Сабақтың барысы

Саб. жосп. кезең

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

2 минут


I.Ұйымдастыру. Сәлемдесу.

Психологиялық дайындық

Топқа біріктіру


1.Мұғаліммен сәлемдеседі.


Жарайсыңдар!


2 минут




ІІ. Үй таспсырмасын тексеру

Өткен сабақтарды пысықтау

  1. Мына сандардың ішінен 2-ге бөілінетін санды тап

2378, 1259, 6587

  1. 1 дм3-та неше литр су бар?

3л, 4л, 1л

  1. 9 санының кубын ата

748, 729, 613

  1. Еуропалық одақтың бірыңғай валютасы

Теңге Доллар Еуро

  1. 257840 саны қай сандарға бөлінеді?

2, 5, 10 5, 10, 3 5, 10

  1. 1 га неше қанша м2?

1000 м2 10 000 м2 100 000 м2

  1. 4т9 кг-ды килограммен өрнекте

409кг 490 кг 4009кг

  1. Бөлінгіш 320 000 бөлгіш 80, бөлінідінің мәні

5000 4000 400

  1. 5-ке бөлінгіштік қасиеті бар сандар қандай сандармен аяқталады?

2,4,6,8,10 10, 5 10

  1. Жемістерден тұратын жиын қалай аталады?

Сандар жиыны Жемістер жиыны Көліктер жиыны

Жаңа сабақты ашу

Ойын «Автобус қанша жол жүрді?»

38, 32

Оқушылар, бұл ойын арқылы автобустың жүрген жолын таптық. Ендеше, бүгін түзу сызық бойымен қозғалатын денелердің жылдамдығын, олар жүріп өтетін арақашықтық және сол арақашықтықты жүріп өтуге кететін уақытты есептеуді үйренеміз

Есептерді шығарып келгенін айтады.

Жауаптарын салыстырады.


Ауызша мадақтау

Дескриптор:



Сабақтың ортасы

1 минут


Білу.

3 минут










3 минут








5 минут

















2 минут

















2 минут



3 минут



5 минут









4 минут







5 минут


























3 минут

ІІІ. Жаңа сабақ

Сабақ мақсатымен таныстыру

Қозғалысқа берілген есептерді шығаруды үйрену

1 есеп Жылдам есепте

Жол ережесін білеміз бе?

158 269*4 – 633 016=60 қала

30 209*9 – 271823 = 40 ауыл

2 "Миға шабуыл" әдісі.

1 сағат ішінде автокөлік қандай арақашықтықты жүріп өтеді? 4 сағат ішінде ол қанадай арақашықтықты жүріп өтеді?


50 км/сағ * 4 сағ = 200 км

Жасанды интелект

Есіңде сақта!

Жылдамдық – уақыт бірлігінде (мысалы, 1 сағатта, 1 минутта, 1 секундта) жүріп өткен арақашықтық.

Жылдамдық м/мин, км/сағ, м/сек және т.б. өлшенеді.



AutoShape 1

3 есеп Жұптық жұмыс

А) t=4 сағ

S= 320км

V=?

V=S:t

V=320км : 4сағ

V=80 км/сағ

Ә) V=65 км/сағ

t=4 сағ

S=?

S= v·t

S=65 км/сағ ·4 сағ

S=260км

Б) V=90 км/сағ

S= 360км

t=?

t= S: V

t=360км: 90 км/сағ

t=4 сағ

Сергіту сәті

4 есеп Топтық жұмыс «Біліміңді қолдан» әдісі

1-топ автобустың арақашықтықты жүріп өткен уақыты

240км:60км/сағ=4 сағ

2-топ жеңіл мәшиненің жүріп өткен арақашықтығы

82км/сағ*3сағ=246км

3-топ ұшақтың жылдамыдығы

600км:2сағ=300км/сағ

5 есеп «Өзіндік жұмыс»

«Таза тақта» әдісі арқылы

Оқушылар есептерді баған түрінде орындайды. Жауабы тақтада тұрады. Кім есептің мәнін тапса, тақтадағы жауапты алып тастайды.

1607·8=12856 6190·9=55710 1209·8=9672

4708·4=18832 3705·7=25935 6301·956709

7001·5=35005

8002·7=56014

7 есеп Практикалық жұмыс

  • Алдымен жалпы кәмпиттердің қосыныдысынан 2-ні азайтамыз.

20-2=18

  • Қалған кәмпиттерді екіге бөлеміз

18:2=9

  • Алдыңғы азайтқан екі кәмпитті шыққан жартының біріне қосамыз

9+2=11

Айнада - 11

Әлияда -9

Ұқсас есеп: Айнада – 8 Әлияда - 6

8 есеп Ұжымдық жұмыс «Кімнің ойы ұшқыр?»

Бауыржан 25 жаңғақты ағасына, ал анасына қалған жаңғақтардың жартысын бергендіктен, оның өзінде 20 жаңғақ қалды. Бұл – анасына 20 жаңғақ берді деген сөз, яғни өзінде қанша қалса, сонша. Енді Бауыржанда қанша жаңғақ болғанын есептеуге болады.

20+20+25=65 жаңғақ

Саралау тапсырмалары

Қарқынды оқушыға

  • Формулаларды сәйкестендір

Прямоугольник 1

S=v·t




Уақыт


Прямоугольник 2

V=S:t




Қашықтық

Прямоугольник 3

t= S:v





Жылдамдық


  • Шымкент қаласынан Алғабас ауылына дейін 15км/сағ жылдамдықпен велосипедші жолға шықты. Қала мен ауыл аралығы 120 км. Велосипедші қанша уақытта ауылға жетті? 3 сағат өткенде ол қаладан қандай қашықтықта болды?

120км: 15км/сағ=8 сағ

15 км/сағ · 3 сағ = 45 км


Қарқыны баяу оқушыға























Оқушылар сабақ мақсатымен танысады



Оқушылар жылдам есептейді









Оқушылар видеотүсіндір

мені тыңдайды






Оқушылар тапсырманы жұпта орындайды

















Оқушылар сергіту жаттығуын жасайды


Оқушылар топта тапсырма орындайды





















Прақтикалық жұмысты орындайды









Ұжымдық жұмысқа қатысады





Дескриптор:Бірінші өрнекті есептеп, мәнін айтады 1 б

Екінші өрнекті есептеп, мәнін айтады 1 б


Дескриптор:

1 сағ ішіндегі арақашықты айтады 1 б

4 сағ ішіндегі арақашықты айтады 1 б






Шамаларды табу формуласын қолдана алады 1 б

Есептің мәнін табады 1 б















Шамаларды табу формуласын қолдана алады 1 б

Есептің мәнін табады 1 б








Амалдарды орындайды 1 б




Кәмпиттерді бөледі 1 б

Ұқсас есеп құрастырады 1 б









Жаңғақтардың жалпы санын табады 1 б



оқулық










Слайд

та видео

түсін

дірме




Оқулық

Дәптер


















А4 қағаз



























































Сабақтың соңы

1 минут




1 минут









2минут

IV.Сабақты қорытындылау

«1 минут әдісі» (сұрақтарға жылдам жауап беру )

  • Қозғалысқа байланысты үш шаманы ата (арақашықтық, жылдамдық, уақыт)

  • Арақашықтықты табу үшін (жылдамдықты уақытқа көбейтеміз)

  • Жылдамдықты табу үшін (арақашықтықты уақытқа бөлеміз)

  • Уақытты табы үшін (арақашықтықты жылдамдыққа бөлеміз)

  • Жаяу адам сағатына 4 км жүрсе, 2 сағатта, 3 сағатта қанша жол жүреді? (8 км, 12 км)

  • Трактордың жылдамдығы 8 км/сағ, 320 км-ді қанша сағатта жүреді? (40 сағ)

  • Кеме 210 км-ді 7 сағ жүрді. Автокөлік қандай жылдамдықпен жүрді? (3 км/сағ)

  • Жансая 1 км жол жүрудің орнына, 654 м жүріп өткен. Оның қанша жүру жолы қалды? (1000-654=346)

  • 1 км-де қанша м бар? (1000 м)


Үй тапсырма

11-тапсырма.

Оқушылардың білімін бағалау

Рефлексия


Сұрақтарға жылдам жауап береді













Үй тапсырма

сын жазады



Кері байланыс жасайды

Мадақтау сөздерін айту

Дескриптор:

1.Сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады.






Балдар жиынтығын қою
















Кері байла

ныс пллака

ты





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.04.2025
172
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі