|
Қысқа мерзімді жоспар Ахмер орта мектебі КММ |
||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 8-бөлім:Қызым – жағадағы құндызым,Ұлым – аспандағы жұлдызым «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жыры (үзінді). |
|||||
|
Күні : 11,02,2025 ж |
Педагогтің аты-жөні:Матаева А.Ж. |
|||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқан оқушылар: 19 Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: Қозы Көрпеш – Баян сұлу – махаббаттың символы |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
8.1.4.1. орта көлемді прозалық, драмалық және поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау 8.4.3.1 .жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: орта көлемді прозалық, драмалық және поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдайды, тақырыбы мен идеясын талдай алады; жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жаза алады. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Шеңбер бойындағы доп» ойыны.Мақсаты; шыдамсыз,импульсивті балаларды өзін –өзі устауға үйрету. Педагогтың белгісі бойынша балалар допты шеңбер бойынша бір –біріне береді. «Тоқта»деген белгі берілген кезде тоқтатылады.Допты түсіріп алған немесе уақытында тоқтай алмаған балалар ойыннан шығарылады. Үй жұмысын тексеру «Стикердегі диалог» Қызығушылықты ояту «Көңілді доп». Оқушылар шеңбер бойымен отырады. Мұғалім қолына доп алып, оқушыларға сұрақ қойып лақтырады. Допты қолына алған оқушы сұрақтарға жауап береді. Сурет арқылы тақырыпқа шығу. (оқушылардың жауаптары) |
«Смайликтер» |
Слайд Үлестірмелі топтамалар Интербелсенді тақта |
|||
|
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Ойтүрткі Айтылым Қосымша тапсырма Оқылым Айтылым 1-тапсырма Жеке жұмыс Жазылым 2- тапсырма Оқылым Айтылым 3-тапсырма Топтық жұмыс 4-тапсырма 6 тапсырма Жеке жұмыс 7-тапсырма 8-тапсырма Жеке жұмыс 9 тапсырма |
Тыңдалым,айтылым. Тіл алу-слушаться Сездіру-дать почувствовать Атастырылу-сосватать Бағындыру-подчинить,принудить Айтылым Бейнетаспа арқылы жаңа сабаққа көңіл бөлу: Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында «Қозы Көрпеш ,Баян сұлу» тақырыбы бойынша «Дара диаграммасы» арқылы «Шынайы сезім» сөзіне ассоциация жасаңыз Айтайық Мақал-мәтелді оқы. Мағынасын түсіндіріп айт. • Адалдық — ардың ісі. • Көңіл — сөздің сандығы. • Теңін тапса, тегін бер. • Сұлу — сұлу емес, сүйген — сұлу.• Ат — ер қанаты. Жазылым Суретке қара. 15 сәуір — қандай күн? Ол туралы не білесің?Шағын мәтін құра. Айтып бер.
Айтылым Үш топта «ДЖИГСО» әдісі арқылы мәтінмен жұмыс жасайды. Берілген үзіндіні топта талқылап, түсінгендерінді топта жинақтап, постер жасаңыз. Топта спикер тағайындап оны қорғаңыз. Жазылым ғана, -ақ, -ау, -міс, тек демеулік шылауларын пайдаланып,сөйлем құра Жазылым. Мәтінді тыңда. Мазмұнын айт. Айтылым Пікірталас Айтылым «Қар кесегі» тәсілі Айтылым «Салыстыру кестесі» Жазылым Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаларды қойып жазу. Оқылым.Айтылым «ПОПС» әдісі арқылы өмірмен байланыстырып орындайды. П – «Менің ойымша....» О – «Себебі, мен оны былай түсінемін ....» П – «Оны мына мысалмен дәлелдеймін ...» С – «Осыған байланысты мынадай шешімге келдім ...» . |
«Шапалақ» Дескриптор
-Сипаттайды -Әңгімелейді. «Түрлі түсті стикерлер» Дескриптор 3 балл -сұрақтарға жауап береді -Өз ойын айтады «Қоқыс жәшігі» Дескриптор 4 балл -Түсіндіреді -Талқылайды -Жарысады «Екі жұлдыз, бір тілек» Дескриптор 3 балл -Толықтырады -Сұхбат құрады «Бас бармақ» |
Оқулық сөздік слайд АКТ,портрет, суреттер, тірек сызбалар Слайд Оқулық Оқулық,қағаздар, түрлі-түсті маркерлер. Оқулық слайд Кесте Таратпалар |
||
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасын беру : 45 бет 4 тапсырма |
|
||||
|
Кері байланыс |
Өз деңгейлерін анықтайды. «Табыс сатысы» |
|
||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қозы-Көрпеш Баян сұлу-махаббат символы
Қозы-Көрпеш Баян сұлу-махаббат символы
|
Қысқа мерзімді жоспар Ахмер орта мектебі КММ |
||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 8-бөлім:Қызым – жағадағы құндызым,Ұлым – аспандағы жұлдызым «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жыры (үзінді). |
|||||
|
Күні : 11,02,2025 ж |
Педагогтің аты-жөні:Матаева А.Ж. |
|||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқан оқушылар: 19 Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: Қозы Көрпеш – Баян сұлу – махаббаттың символы |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
8.1.4.1. орта көлемді прозалық, драмалық және поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау 8.4.3.1 .жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жазу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: орта көлемді прозалық, драмалық және поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдайды, тақырыбы мен идеясын талдай алады; жазба жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып жаза алады. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Шеңбер бойындағы доп» ойыны.Мақсаты; шыдамсыз,импульсивті балаларды өзін –өзі устауға үйрету. Педагогтың белгісі бойынша балалар допты шеңбер бойынша бір –біріне береді. «Тоқта»деген белгі берілген кезде тоқтатылады.Допты түсіріп алған немесе уақытында тоқтай алмаған балалар ойыннан шығарылады. Үй жұмысын тексеру «Стикердегі диалог» Қызығушылықты ояту «Көңілді доп». Оқушылар шеңбер бойымен отырады. Мұғалім қолына доп алып, оқушыларға сұрақ қойып лақтырады. Допты қолына алған оқушы сұрақтарға жауап береді. Сурет арқылы тақырыпқа шығу. (оқушылардың жауаптары) |
«Смайликтер» |
Слайд Үлестірмелі топтамалар Интербелсенді тақта |
|||
|
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Ойтүрткі Айтылым Қосымша тапсырма Оқылым Айтылым 1-тапсырма Жеке жұмыс Жазылым 2- тапсырма Оқылым Айтылым 3-тапсырма Топтық жұмыс 4-тапсырма 6 тапсырма Жеке жұмыс 7-тапсырма 8-тапсырма Жеке жұмыс 9 тапсырма |
Тыңдалым,айтылым. Тіл алу-слушаться Сездіру-дать почувствовать Атастырылу-сосватать Бағындыру-подчинить,принудить Айтылым Бейнетаспа арқылы жаңа сабаққа көңіл бөлу: Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында «Қозы Көрпеш ,Баян сұлу» тақырыбы бойынша «Дара диаграммасы» арқылы «Шынайы сезім» сөзіне ассоциация жасаңыз Айтайық Мақал-мәтелді оқы. Мағынасын түсіндіріп айт. • Адалдық — ардың ісі. • Көңіл — сөздің сандығы. • Теңін тапса, тегін бер. • Сұлу — сұлу емес, сүйген — сұлу.• Ат — ер қанаты. Жазылым Суретке қара. 15 сәуір — қандай күн? Ол туралы не білесің?Шағын мәтін құра. Айтып бер.
Айтылым Үш топта «ДЖИГСО» әдісі арқылы мәтінмен жұмыс жасайды. Берілген үзіндіні топта талқылап, түсінгендерінді топта жинақтап, постер жасаңыз. Топта спикер тағайындап оны қорғаңыз. Жазылым ғана, -ақ, -ау, -міс, тек демеулік шылауларын пайдаланып,сөйлем құра Жазылым. Мәтінді тыңда. Мазмұнын айт. Айтылым Пікірталас Айтылым «Қар кесегі» тәсілі Айтылым «Салыстыру кестесі» Жазылым Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаларды қойып жазу. Оқылым.Айтылым «ПОПС» әдісі арқылы өмірмен байланыстырып орындайды. П – «Менің ойымша....» О – «Себебі, мен оны былай түсінемін ....» П – «Оны мына мысалмен дәлелдеймін ...» С – «Осыған байланысты мынадай шешімге келдім ...» . |
«Шапалақ» Дескриптор
-Сипаттайды -Әңгімелейді. «Түрлі түсті стикерлер» Дескриптор 3 балл -сұрақтарға жауап береді -Өз ойын айтады «Қоқыс жәшігі» Дескриптор 4 балл -Түсіндіреді -Талқылайды -Жарысады «Екі жұлдыз, бір тілек» Дескриптор 3 балл -Толықтырады -Сұхбат құрады «Бас бармақ» |
Оқулық сөздік слайд АКТ,портрет, суреттер, тірек сызбалар Слайд Оқулық Оқулық,қағаздар, түрлі-түсті маркерлер. Оқулық слайд Кесте Таратпалар |
||
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасын беру : 45 бет 4 тапсырма |
|
||||
|
Кері байланыс |
Өз деңгейлерін анықтайды. «Табыс сатысы» |
|
||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. |
|||||
шағым қалдыра аласыз














