Материалдар / Қ.Қайсенов "Жау тылындағы бала" повесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қ.Қайсенов "Жау тылындағы бала" повесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ҚМЖ 7 сыныптың қазақ әдебиеті пәні бойынша жасақталған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Наурыз 2023
145
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

X. Қ.Қайсенов. «Жау тылындағы бала» -5

Педагогтің аты-жөні:

Куракбаева К.

Күні:

28.02.2023

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Жау тылындағы бала» повесі Сұрапыл соғыс азабы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.3.1.Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау

7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу

Сабақтың мақсаты:

Кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдеріне қарай анықтайды.

Оқиға желісін дамытып жазады.Өзіндік көзқарасын білдіреді

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

2.Психологиялық жағымды ахуал туғызу

«Жылы лебіз» тренингі арқылы жағымды атмосфера қалыптастырып, топқа бөлемін.

Бір-біріне жақсы тілектер айту.


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.


Амандасады.

Бір-біріне жақсы тілектерін айтады.




Жүрекшелер

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау с ұрақтарын ұжымдық талқылау.


  • Повесть не туралы?

  • Ұлы Отан соғысы туралы не білеміз?

  • Неміс пен фашист ұғымдарының айырмашылығын білеміз бе?

  • Соғыстың зардабы қандай болды?

  • Оқиғаның кейіпкерлері кім?

  • Олардың балалық шағы қалай өтуде?

  • Адамның балалық шағы қалай өту керек?

  • Туынды не себептен жау тылындағы бала аталды?

  • Серіктің орнында болсаңдар сендер қандай әрекетке барар едіңдер?

  • «Жау тылындағы бала» повесінің тәрбиелік мәні қандай?

«Соғыс жылдарындағы балалар» бейнебаян көрсету

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Сыныптастарының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.





ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


Сабақтың ортасы




1-тапсырма

Топтық жұмыс

Берілген үзінділер арқылы кейіпкерді тауып, типтік бейнесін анықтаңдар.

І топ

Шығармадан үзінді


Кейіпкер

Кейіпкердің бейнесі, мінезі

Тұрып киініңдер де, дайын болыңдар! Шекарадан фашист армиясы өтіп кетіпті. Біздің полкте соғыс дабылы согылғалы бес минут болған екен,— деп қысқа жауап қатты да, майор Жамалы мен Серігінің беттерінен сүйіп, киімдерін апыл-ғұпыл түзей салды да, үйден жүгіріп шыға жөнелді...




ІІ топ

Шығармадан үзінді


Кейіпкер

Кейіпкердің бейнесі, мінезі

Жамал әрі ойлап, бері ойлап, Серікті атасы мен әжесінің қолынан алып келгеніне қатты өкінді. Жап-жас баласының ендігі күндері немен шектелмек? Көңілінде ешбір күдігі, ойында ешбір алаңы жоқ сәби енді жау оғынан бұқпантайлап, бас сауғалап жүрмек пе?




ІІІ топ

Шығармадан үзінді


Кейіпкер

Кейіпкердің бейнесі, мінезі

-Серік, мұның не? Жүр, мамаң өлді. Енді папаңды тауып алайық!- деді Анна Ивановна, оны мамасынан күдер үздіріп, ертіп әкетейін деген оймен. Сол арада жау самолеттері де қаптап кетті. Серік артына жалтақ-жалтақ қарап, Анна Ивановнаның соңынан еріп, бүлкектеп кете барды.




ІҮ топ

Шығармадан үзінді


Кейіпкер

Кейіпкердің бейнесі, мінезі

Тамара ұзақ тұрмады, бұрынғыдай емес, салқын ғана сөйлесіп, село орталығына қарай жүріп кетті. Анна Ивановнаның ойлаған күдігі Тамараньің залымдық әрекетінің үстінен дәл шықты.




Жауабы

Кейіпкер

Кейіпкердің бейнесі, мінезі

Майор Мергенбаев

ойланбастан жауға аттанған қайсар қазақ, жеке мүддесінен бұрын отан борышын бірінші орынға қойған азамат

Жамал

мейірбан, жанашыр, ақылды ана, баланың болашағын ойлап қамыққан қамқор жан

Анна Ивановна

жанашыр ана, қиын кезде шешім шығара білген қайсар әйел, отанын сүйетін, жаудан қаймықпаған батыл ана

Тамара

сатқын, өз отанын сатып, жауға жағынуды білетін екі жүзді әйел. өз басын қорғауды ойлайтын өзімшіл



Кейіпкерлердің іс- әрекетін бағалайды.



Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

- үзіндіні түсініп оқиды;

-үзінді арқылы кейіпкердің типін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтайды;

- кейіпкер бейнесін жан-жақты талдайды;

-өз ойын дәлелді жеткізеді.











































7-сынып, оқулығы жұмыс дәптері

























2-тапсырма Топтық жұмыс

Кейіпкерлерге берген бағаны іс-әрекеті арқылы дәлелдеп, образын ашыңыз


І топ

Кейіпкер

мінездеме

Іс-әрекеті

Жомарт

Қайсар


Тамара

Сатқын



ІІ топ

Кейіпкер

мінездеме

Іс-әрекеті

Жамал

Балажан


Анна Ивановна

Мейірімді



ІІІ топ

Кейіпкер

мінездеме

Іс-әрекеті

Серік

Тапқыр


Боря

Қырағы



578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!