Білім беру ұйымының
атауы
|
№ 47 орта мектеп
МКМ
|
Пәні:
|
Қазақстан
тарихы
|
Бөлім:
|
Кеңестік Қазақстанның
мәдениеті: білім мен ғылым
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Дауренбаева
А.У
|
Күні:
|
|
Сынып:
8
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Қ.Сәтбаев – жан-жақты
ғалым
Зерттеу
сұрағы: Қаныш Сәтбаевтың феномені
неде?
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
8.2.3.4 Қаныш Сәтбаевтың
Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға
беру.
|
Сабақтың
мақсаты
|
Қ.И.Сәтбаевтың зерттеген кен
орындарын анықтап картаға орналастыру; Қ.И.Сәтбаевтың жан-жақты
ғалым екенін талдап, ерекшеліктерін
сипаттау;
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі//уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
-
Ұйымдастыру
кезеңі
Сыныппен амандасу. Сыныпты
түгендеу
Топқа бөлу 1.
Байланыстырушылар
-
Зерттеушілер
-
қорытындылаушылар
Қызығушылықты
ояту
Оқушылардың тақырыпқа
қызығушылығын ояту үшін бастапқы ынталандырушы материал ретінде «»
жайлы бейнефильм көрсетіп, төмендегі сұрақтар бойынша талдау
жасату
Нені
көрдіңдер?
Нені
түсіндіңдер?
Қандай сезімде
болдыңдар?
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
ҚБ
«Мадақтау»
Жарайсың
Тамаша
Керемет
1-10
балл
Бағалау парағы
таратылады
|
8-сынып Қазақстан тарихы,
көрнекілік материалдары
Топқа
бөлу
https://www.youtube.com/watch?v=Wg0AgYPVDKM
Қаныш Сәтбаев.
«Қазақтың Қанышы». «Тарих. Тағдыр.
Тұлға»
|
Сабақтың
ортасы
Топтық
жұмыс
|
Мәтінмен
жұмыс
1
топ
Ғалымның ұрпақтар жадындағы
алар орны қандай екенін
анықтаңыздар
2
топ
«Қаныш Сәтбаев
еңбектері» тақырыбына, ПТМС формуласын
қолданып, эссе жазыңыз.
3
топ
Қ.И.Сәтбаев жан-жақты ғалым
болғанын дәлелдейді
|
Тапсырманы
орындайды
|
Дескриптор
1
топ
-Ғалымның ұрпақтар жадындағы
алар орнын анықтайды 1б
-Кемінде 1 дәлел келтіреді
1б
- Қорытынды ой тұжырымдайды
2б
2
топ
Позиция «Қаныш Сәтбаве-қазақ металлург
атасы деп санауға болады/болмайды?»
1б
Түсіндіру(себебі...)
1б
Мысал 1б
Салдар(қорытынды )
1б
3
топ
-Қ.И.Сәтбаев жан-жақты ғалым
болғанын дәлелдейді 1б
-Қ.И.Сәтбаев ғалым болғанын
анықтайды 1б
- Қорытынды ой тұжырымдайды
2б
ЕБҚ
оқушыға тапсырманың шешу жолының бастапқы бөлігін
ұсыныңыз
|
8-сынып Қазақстан
тарихы оқулығы
Оқулықпен
жұмыс
|
Жұптық
жұмыс
|
«Жанды карта»
әдісі: кескін картада оқушылар
Қ.И.Сәтбаевтың зерттеген кен
орындарының аумағын
белгілейді
Тапсырма
шарты:
Қ.И.Сәтбаевтың кемінде 3
зерттеген кен орындарының аумағын картаға белгілеу және атауын
жазу;

|
Кескін картамен
жұмыс
|
Дескриптор:
Кен орнының аумағын белгілейді
және атауын жазады; 1б
Кен орнының аумағын белгілейді
және атауын жазады; 1б
Кен орнының аумағын белгілейді
және атауын жазады; 1б
ЕБҚ
оқушыға тапсырманың шешу жолының бастапқы бөлігін
ұсыныңыз
|
Ақпараттық
карточка
Кескін
карта
|
Сабақтың
соңы
Жеке
жұмыс
|
Төмендегі берілген
ақпараттардың ақиқат не жалғандығын
анықтаңыз

|
Берілген ақпараттардың ақиқат
не жалғандығын анықтайды
|
Дескриптор:
ақиқат не жалғандығын
анықтайды
- 5-7 сұраққа дұрыс жауап
берсе 3б
- 3-4 сұраққа дұрыс жауап
берсе 2б
- 1-2 сұраққа дұрыс жауап
берсе 1б
ЕБҚ
оқушыға тапсырманың шешу жолының бастапқы бөлігін
ұсыныңыз
|
Оқулық
|
Рефлексия
|
Кері байланыс «3Қ»
әдісі
Қиын
Құнды
Қызық
|
Рефлексия
Бағалау критерийлері бойынша
рефлексия береді
|
1 Дескриптор бойынша
бағалайды
|
|
Үйге
тапсырма
|
Қ.И.Сәтбаевтың зерттеген
өнеркәсіп салалары мен ғылыми зерттеулері бойынша эссе
жазу
|
|
250
сөз
|
|