Материалдар / Құжаттармен бірлесіп жұмыс жасау

Құжаттармен бірлесіп жұмыс жасау

Материал туралы қысқаша түсінік
Құжаттармен бірлесіп жұмыс жасау. ҚМЖ 9-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қырқүйек 2024
32
0 рет жүктелген
630 ₸ 700 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

_________________________________________

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Құжаттармен бірлесіп жұмыс жасау

(сабақтың тақырыбы)

Бөлім

Ақпаратпен жұмыс жасау

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 9А,Ә

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Құжаттармен бірлесіп жұмыс жасау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


9.1.3.1 бұлтты технологияларды
қолданатын құжаттармен
бірлескен жұмысты жүзеге асыру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Бұлттық технология ұғымы мен түрлерін анықтау.

Көптеген оқушылар:

Бұлттық технологияның артықшылығы мен кемшілігін салыстыру.

Кейбір оқушылар:

Бұлттық технологияны қолданудың маңыздылығын түсіндіріп,

тұжырым жаса


Сабақтың барысы:


Сабақ кезеңі/Уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі (2 мин)

Оқушылармен амандасып, сабаққа дайындығын тексереді. Позитивті атмосфера жасайды.

Мұғалімдермен амандасып, қажетті материалдар дайындалады.

Бақылау

-

Білімді пысықтау (5 мин)

Құжат түсінігі, оны жасау және өңдеу әдістеріне байланысты сұрақтар қояды. Құжаттар бойынша бірлесіп жұмыс істеу қажеттілігін ұсынады.

Сұрақтарға жауап беріп, өз болжамдарын айтады.

Ауызша сауалнама

-

Сабақтың мақсатын қою (2 мин)

Сабақтың мақсатын тұжырымдайды: бұлттық технологияларды пайдалана отырып, құжаттармен бірлесіп жұмыс істеуге үйрету.

Сабақтың мақсатын дәптеріңе жазып ал.

-

Алматыкітап

Жаңа материалды меңгерту (15 мин)

«Бұлтты технологиялар» түсінігін түсіндіреді, бұлттық қызметтерге мысалдар келтіреді (Google Docs, Microsoft Teams). Таңдалған қызметтің негізгі функцияларын көрсетеді (құжат жасау, бірлесіп өңдеу, түсініктемелер).

Түсіндірмелерді тыңдап, сұрақтар қояды.

Бақылау

Компьютер, проектор, бұлттық қызмет

Практикалық жұмыс (15 мин)

Сыныпты топқа бөледі. Тапсырма береді: бірлескен құжат құру (мысалы, сүйікті қала туралы презентация)

1. Бірлескен жобаны құру

  • 1-тапсырма: Таңдалған тақырып бойынша виртуалды көрме әзірлеу (тарих, әдебиет, ғылым). Топтағы әрбір оқушы әртүрлі мультимедиялық элементтерді пайдалана отырып, өз бөлімін жасайды.

  • 2-тапсырма Сүйікті пәніңіз бойынша электронды кітап жасаңыз.

2. Істің шешімі

Оқушылар бұлттық технологияны пайдалана отырып, нақты әлемдегі мәселені шешуге шақырыңыз. Мысалы, мектептегі іс-шараны жоспарлау үшін бірлескен құжат жасаңыз, стартаптың бизнес-жоспарын жасаңыз немесе эксперимент туралы есеп жазыңыз.

3. Интерактивті материалдарды құру

3-тапсырма: Белгілі бір тақырып бойынша интерактивті оқулық құрастыру. Тесттер мен сауалнамалар жасау үшін Google Forms, иллюстрациялар жасау үшін Google Drawings сияқты құралдарды пайдалану .

4-тапсырма: Тарихи сайтқа виртуалды саяхат сияқты интерактивті презентация жасаңыз .

4. Онлайн конференция өткізу

  • Таңдалған тақырып бойынша онлайн конференция ұйымдастыру. Оқушылар презентация дайындайды, сөйлейді және сұрақтарға жауап береді.

5. Топтар арасындағы жарыс

  • Үздік бірлескен жобаны құру конкурсын өткізу.

Олар бұлттық қызметті пайдаланып топпен жұмыс істейді.

1-тапсырма


Әр оқушы тарау жазып, оны жалпы стильге сәйкес пішімдейді.


Мұғалім нұсқаулығы бойынша дискрипторге сай тапсырмаларды компьютеерде орындайды.

Бақылау, өзара бағалау

Бағалау

  • Бағалау критерийлері:

    • Тапсырманың орындалу сапасы (мазмұн, дизайн)

    • Топтағы ынтымақтастық деңгейі

    • Әртүрлі бұлттық технология құралдарын пайдалану

    • Идеяның түпнұсқалығы

  • Бағалау формалары:

    • Өзін-өзі бағалау

    • Өзара бағалау

    • Мұғалім рейтингі

  • идеяның түпнұсқалығы, дизайн сапасы, бұлтты технологияларды пайдалану тиімділігі.


Компьютерлер, бұлттық қызмет

Қажетті ресурстар

  • Интернетке кіру мүмкіндігі бар компьютерлер

  • Проектор

  • Интерактивті тақта немесе тақта

  • Бұлттық қызметтердегі тіркелгілер (Google Workspace, Microsoft 365, т.б. )

  • Гугл-диск

  • Канва


Рефлексия (3 мин)

Пікірталас ұйымдастырады: қандай қиындықтар туындады, қандай жаңа нәрселер үйренді.

Олар алған әсерлерімен бөлісіп, мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.

Ауызша сауалнама

-

Үйге тапсырма (2 мин)

Үй тапсырмасын береді: бірлескен құжатпен жұмысты жалғастыру, бұлттық қызметтің басқа функцияларын зерттеу.

Үй тапсырмасын жазып алу.

-

Басқарма




Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!