Материалдар / Құлагер поэмасындағы Ақан бейнесі

Құлагер поэмасындағы Ақан бейнесі

Материал туралы қысқаша түсінік
9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау; 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу Өз ойын қорытындылай отырып, жаңашылдығына баға бере алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қаңтар 2023
499
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бекітілді:


Бөлім:

«Адам жанының құпиясы» бөлімі

Педагогтің Т.А.Ә.

Жұмағалиева А.М

Күні:17. 01. 2023

Пәні: қазақ әдебиеті

Сынып: 9 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Құлагер» поэмасындағы Ақан бейнесі І.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

Сабақтың мақсаты

Өз ойын қорытындылай отырып, жаңашылдығына баға бере алады.

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» құныдылығы

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу

Оқушылардың назарын сабаққа аудару

Үй тапсырмасын тексеру

Үй тапсырмасын айтады

Ауызша мадақтау



Сабақтың ортасы

1-тапсырма.

Жеке жұмыс. "Әдебиет лотосы"әдісі арқылы кейіпкерлер жүйесін анықтап мінездеме беру, себебін түсіндіру,кестені толтыру.

Шығарма атауы

Авторы

Кейіпкері

 

 

 

 Қандай жағымды қасиеттері ұнайды?

 Кейіпкерге ұқсағың келе ме?

 Себебін түсіндір.

2-тапсырма.

«Үш түрлі күнделік» әдісі арқылы «Құлагер» поэмасынан берілген үзінділерден кейіпкерлер образын талдап, қорытындылау.

Үзінді

Кейіпкер

Қорытынды

1.Қайырып қыстай баптап Құлагерді,Осы астың дақпыртына Ақан келді

Атбегі Ақан

 

2. Көзімнің көбеймесе бүгін ағы,Есімнен жаңылтпаса сайтан тағы.Егер де шын жылқыны мен танысам.Хақ мұның қырып ,жойып бәйге алмағы!

Нағыз атбегі, сыншы Күреңбай

 

3. Жайраңдап жайсаң Ақан қаймыққан жоқ,Жүрегін жолбарыстан айнытқан жоқ."Жат елде жалғыз жүрмін" деп именіп,Болар деп түбі қалай қайғыртқан жоқ

Ешкімге бас имейтін асқақ Ақан

 

4. Бұл кәпір жылқы ма екен,немене екен? Осы аста алдымен -ақ келе ме екен?Алдында ат салмаған Көктұйғынға.Бір пәле Көкшетаудан келер ме екен!

Іші тар,қауіпті,өз басының қамын ойлайтын адам Батыраш

 

5. Ақ отау топырлады Ақан түскен,Қалың жұрт кетті керіп сырттан,іштен.Шығады Ақан даусы әнге толып,Безелген ғашық жармен,қыран құспен.

Еліне сыйлы,өнері көпке ортақ,елдің еркесі. Ақан

 

6. Жүрегі жаралған ер жүйрікпенен,Сері Ақан сұрауына илікпеген.Сонан соң кегін сақтап кеткен Батыраш.Үкілеп Көктұйғынын жүйрік деген.

Кекшіл,өзімшіл,қыз-ғаншақ. Батыраш

 

  3- тапсырма.

Поэманың идеясы мен кейіпкерлерін қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, ойын тұжырымдау.

  "Попс формуласы"

 Бірінші сөйлем:

 "Менің ойымша..."

 Екінші сөйлем:

"Себебі,мен оны былай түсіндіремін..."

Үшінші сөйлем:

"Мен оны мына үзінділермен дәлелдеймін..."

Соңғы сөйлем:"

Соған байланысты мен мынадай қорытынды шемімге келдім..."




Кейіпкерлердің адамгершілік қасиетін анықтап мінездеме береді, себебін түсіндіреді,кестені толтырады .

 






Үзінді арқылы автор бейнесін анықтайды









үзінділерден кейіпкерлер образын талдап, қорытындылау.









Дескриптор:

 -адамгершілік қасиетін анықтайды,

 -мінездеме береді;

-себебін түсіндіреді;

 -кестеге жазады.

 


















Дескриптор:

 -образдар жүйесін ашады;

- берілген үзінділерге қорытынды жасайды;

-кестеге жазады.





Дескриптор:

-нақты дәлелдер келтіреді;

 -себебін анықтайды;

 - қазіргі өмірмен байланыстырады;

 -ойын тұжырымдайды.




Талдау

тапсырмалары

Сабақтың соңы



«Жетістік баспалдағы» әдісі арқылы бүгінгі сабақтан түсінген, түсінбеген тұстарын жазу.

 


Кері байланыс береді

1-10 балл аралығында бағалау





     













32.Бекітілді:


Бөлім:

Көркем әдебиет және эпикалық сарын

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Ермекова Гулназира Кенжесовна

Күні: 11 11 2022

Пәні: қазақ әдебиеті

Сынып:8 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мұрат Мөңкеұлы«Үш қиян» өлеңі 2

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану;

8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу

Сабақтың мақсаты

көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады;

шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазады

Құндылықтарға баулу

Қазақстандық патриотизм


      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Оқушылармен амандасу

Назырн сабаққа аудару

Үй тапсырмасын тексеру



Үй тапсырмасын айтады

Дескриптор:

-жатқа айтады;

-интонацияны қолданады;


Сабақтың ортасы

1-тапсырма


«Дұрыс-бұрыс» кестесін толтырыңыз.

Сөйлемдер

дұрыс

770 ₸ - Сатып алу

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!