Мектепалды даярлық «Көгершін» тобына арналған
Ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі №5
Өткізу күні: 28.09.2021 жыл
Тәрбиеші: Дюмбаева А.В.
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: Жаратылыстану
Өтпелі тақырып: «Мейірімділік деген не»
Тақырыбы:Құмның құрамы мен қолдануы
Мақсаты: Құмның шығу туралы түсінік беру. Құмды жерлерде тіршілік ететін ағзалармен және олардың осы жағдайда бейімделімен таныстыру. Балалардың іс-тәжірибе өткізу барысында қызығушылықтарын ояту, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Экологиялық тәрбие беру.
Ресурстармен қамтамасыз ету: презентация, іс-тәжірибе құралдары
Билингвальді компонент: құм-песок, өлі табиғат-неживая природа
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:
1. Ұйымдастырушылық
кезеңі:
Табиғат ол
анамыз,
Табиғатқа баламыз
Құшағында ойнаймыз
Шаттық әнге саламыз.
2. Негізгі бөлімі:
Балалар табиғат дегеніміз не?
Табиғат екіге бөлінеді. Жанды жансыз табиғатқа.
Қалай ойлайсыңдар тірі табиғатқа не жатады?
-Дұрыс адамдар,құстар,жануарлар.өсімдіктер,ағаштар
Яғни,көбиетін,қоректенетін,өсетін жандар жанды табиғатқа жатады. Ал жансыз табиғатқа не жатады?
Жұмбақ жасыру:
Жер бетінде жатады
Онымен ойнайсың
Әр түрлі мүсін жасайсың.
Балалар бүгін сендермен ғалымдар боламыз. Ал ғалымдар деген кім?
Дұрыс,бүгін сендермен құмның қассиетін зерттеуге барамыз.
Қазақстан еліміз шөлді далал бар екен.
Ол жерде шөлгетөзімді жануарлар ғана мекндейді.мысалы: түйе. кесіртке,құрт т.б
Ал өсімдіктерден сексеул деген шөп өседі.
Балалар қарандаршы құмдар төбешіктер болып жатыр.
Құммен жұмыс жасамай тұрып қауіпсіз ережесін еске түсірейк.
Ол неге солай болады?
Тәжірибе№1
Ыдыстағы құмды тутікше арқылы үрлейміз. желдің әсерімен жылжып төбешіктерге айналады ия.
Енді ылғалды құмды байқайық,құмды үрлеп көрейік үрленбейді.
Тәжірибе №2
Жақын көрсететін шынымен қарап құмның пішіндерін анықтайық.
Енді ылғалды құмды байқайық олар бір-біріне жабысып пішіндер көрінбейді. құмның түсі қандай? Сары, ақшыл, ал ылғалды құм қаратүсті.
Сергету сәті:
Күн болып жанайық
Мөлдір судай ағайық
Гүл болып жайнайық
Терең-терең домалап
Жүргіріп-жүгіріп алайық.
Балалар магнитке не жабысады? Темір
Енді құмға магнит салып байқап көрейік әсер етеді өйткені құмда темір құрамы бар екен.Енді стакандағы суға «воронка» қасықпен құм салайық, не байқадық тесіктен өтіп кетті су сияқты ия. Яғни құм сусымалы және ол суға батып кетті ,ол ауыр екенін байқадық. Ал құмды не үшін пайдалануға болады? Құрылыста,ыдыс жасағанда , шыны , айна. балалар сендер ғалымдар болдындар енді суретші боламыз, өз еркіндерімен сурет саласыңдар. Сендерге сабақ ұнадыма? Өз-өзін бағалау әдісімен қортындылау.
3. Қорытынды:
Ыдыста тағы бір құпия, бар кане ашып көріндерші не бар? Астында күн көзі. Күн сияқты жайнап,жадырап жүріңдер.
Біз ақылды баламыз
Айткан тілді аламыз
Бүгін келген апайларға
Сау болыныз деп айтамыз.
Сабаққа белсене қатысқан балаларды мадақтау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Құмның құрамы мен қолдануы"
"Құмның құрамы мен қолдануы"
Мектепалды даярлық «Көгершін» тобына арналған
Ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі №5
Өткізу күні: 28.09.2021 жыл
Тәрбиеші: Дюмбаева А.В.
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: Жаратылыстану
Өтпелі тақырып: «Мейірімділік деген не»
Тақырыбы:Құмның құрамы мен қолдануы
Мақсаты: Құмның шығу туралы түсінік беру. Құмды жерлерде тіршілік ететін ағзалармен және олардың осы жағдайда бейімделімен таныстыру. Балалардың іс-тәжірибе өткізу барысында қызығушылықтарын ояту, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Экологиялық тәрбие беру.
Ресурстармен қамтамасыз ету: презентация, іс-тәжірибе құралдары
Билингвальді компонент: құм-песок, өлі табиғат-неживая природа
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:
1. Ұйымдастырушылық
кезеңі:
Табиғат ол
анамыз,
Табиғатқа баламыз
Құшағында ойнаймыз
Шаттық әнге саламыз.
2. Негізгі бөлімі:
Балалар табиғат дегеніміз не?
Табиғат екіге бөлінеді. Жанды жансыз табиғатқа.
Қалай ойлайсыңдар тірі табиғатқа не жатады?
-Дұрыс адамдар,құстар,жануарлар.өсімдіктер,ағаштар
Яғни,көбиетін,қоректенетін,өсетін жандар жанды табиғатқа жатады. Ал жансыз табиғатқа не жатады?
Жұмбақ жасыру:
Жер бетінде жатады
Онымен ойнайсың
Әр түрлі мүсін жасайсың.
Балалар бүгін сендермен ғалымдар боламыз. Ал ғалымдар деген кім?
Дұрыс,бүгін сендермен құмның қассиетін зерттеуге барамыз.
Қазақстан еліміз шөлді далал бар екен.
Ол жерде шөлгетөзімді жануарлар ғана мекндейді.мысалы: түйе. кесіртке,құрт т.б
Ал өсімдіктерден сексеул деген шөп өседі.
Балалар қарандаршы құмдар төбешіктер болып жатыр.
Құммен жұмыс жасамай тұрып қауіпсіз ережесін еске түсірейк.
Ол неге солай болады?
Тәжірибе№1
Ыдыстағы құмды тутікше арқылы үрлейміз. желдің әсерімен жылжып төбешіктерге айналады ия.
Енді ылғалды құмды байқайық,құмды үрлеп көрейік үрленбейді.
Тәжірибе №2
Жақын көрсететін шынымен қарап құмның пішіндерін анықтайық.
Енді ылғалды құмды байқайық олар бір-біріне жабысып пішіндер көрінбейді. құмның түсі қандай? Сары, ақшыл, ал ылғалды құм қаратүсті.
Сергету сәті:
Күн болып жанайық
Мөлдір судай ағайық
Гүл болып жайнайық
Терең-терең домалап
Жүргіріп-жүгіріп алайық.
Балалар магнитке не жабысады? Темір
Енді құмға магнит салып байқап көрейік әсер етеді өйткені құмда темір құрамы бар екен.Енді стакандағы суға «воронка» қасықпен құм салайық, не байқадық тесіктен өтіп кетті су сияқты ия. Яғни құм сусымалы және ол суға батып кетті ,ол ауыр екенін байқадық. Ал құмды не үшін пайдалануға болады? Құрылыста,ыдыс жасағанда , шыны , айна. балалар сендер ғалымдар болдындар енді суретші боламыз, өз еркіндерімен сурет саласыңдар. Сендерге сабақ ұнадыма? Өз-өзін бағалау әдісімен қортындылау.
3. Қорытынды:
Ыдыста тағы бір құпия, бар кане ашып көріндерші не бар? Астында күн көзі. Күн сияқты жайнап,жадырап жүріңдер.
Біз ақылды баламыз
Айткан тілді аламыз
Бүгін келген апайларға
Сау болыныз деп айтамыз.
Сабаққа белсене қатысқан балаларды мадақтау.
шағым қалдыра аласыз













