Құмырсқаның қанағаты

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Құмырсқаның қанағаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы


Пән: Әдебиеттік оқу

Мектеп: Мектеп: Мектеп:Ақмола облысы,Целиноград ауданы,Қараөткел ауылы №2 мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Абилханова Алимкуль

Сынып: 3

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім

Жанды табиғат

5-сабақтың тақырыбы

Құмырсқаның қанағаты

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.2.4.1 – өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтау;

3.2.6.1 – кейіпкерлердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті, мінез- құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып бағалау;

3.1.2.1 – шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау.

Күтілетін нәтиже

Барлық оқушылар: сұрақтарға дұрыс жауап береді.

Көптеген оқушылар: мысалдың басты белгілерін біледі, түсінеді, кейіпкердің іс-әрекетіне баға береді.

Кейбір оқушылар: шығарманы сахналайды.

Құндылық

Еңбектену арқылы мақсатына жету

Пәнаралық

байланыс

Дүниетану. Жаратылыстану. Өзін-өзі тану

АКТ-ны қолдану

дағдылары

Интербелсенді тақта, шығарылған суреттер

Алдыңғы білім

Иван Крылов. «Шегіртке мен құмырсқа»

Жоспар

Уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Сыныпты қалыпқа келтіру.

Үй жұмысын сұрау. Топ ішінде тексеру. Неліктен сол мақалды таңдағанын түсіндіреді.


Сабақтың ортасы



























Ойқозғау.

1-тапсырма. Талап, еңбек, терең ой, қанағат, рақым. Осы сөздер қай шығарманы есіңе түсіреді? Әрқайсысы туралы өз ойыңды білдір.

Мағынаны ажырату.

Оқылым. 2-тапсырма. «Құмырсқаның қанағаты»

5-тапсырма. Ертегілердің қандай түрлері болатынын есіңе түсір. Берілген ертегі қай топқа жататынын айт. Мағынасы ертегідегі оқиғаға сай келетін мақал-мәтелдер ойластыр.

Бағалау критерийімен таныстыру.

Бағалау критерийі


Адасқан сөздер


Критерий

Тап- сыр-

ма

Дескриптор

Балл


Өз ойын

білдіру

1

Берілген сөздер

туралы ойын білдіреді.

1

Ертегі түрін

ажырату

2

Берілген ертегінің

түрін біледі.

1

Кейіпкердің мінез-құлқын сипаттау

3

Мәтін түрін табады.

1

Құмырсқаның сипатын

жазады.

1

Кестені толтыру

4

Өз бойында қандай

сипаттардың бар- жоғын анықтайды.

1

Кестені толтырады.

1

Қажетті сөздерді табу

5

Ертегіге қатысты сөздерді табады.

1













































Тапқан сөздерін тізбектеп жазады.

1



Жоспар құру

6

Суретке қарап, мәтінге

жоспар құрады.

1




Құрастырған жоспар

бойынша толық немесе жартылай мәтінді мазмұндайды.

1


Жұптық жұмыс. ҚБ ретінде: дәптердегі 2-тапсырма.


ғ с қ е а д а м қ ұ м ы р с қ а т л л л д т а ф а ы у а е ә н б п л т г м н а ы қ ы і в г а ғ р ы қ л б и д а й р л с а у ы т г


Мысалы: сабыр, ертегі, ғұлама, құмырсқа, тапқыр, тіл, сауыт, ұлылық, қанағат, бидай, адам.

Бағалау парағы

3-тапсырма. Оқыған мәтініңе сүйеніп, құмырсқаны сипаттап жаз.


Суреттер Кесте


Интербелсенді тақта


Бағалау критерийі. Мәтіндерге сүйеніп, құмырсқаны сипаттай алады.

Бағалау. БК бойынша бағалайды.

Сергіту сәті. Құмырсқаның қимылдарын көрсету.

Жұптық жұмыс.

Сенің бойыңда осы аталған сипаттар бар ма? Бір-біріңмен


пікірлес.


Аталған сипаттар Иә Жоқ Не қосар

едің?


Кесте


Бағалау. Қол соғу арқылы бағаланады.

Ойтолғау. Жеке жұмыс.

ҚБ ретінде: дәптердегі 1-тапсырма. Ертегіні оқып, сұрақтарға жауап бер.

1. «Құмырсқаның қанағаты» ертегінің қай түріне жатады?


Сызба Интербелсенді тақта


Неліктен?

2. Мәтінде құмырсқаның қандай қасиеттері сипатталған?


Мәтіннің аты

Мәтіннің

түрі

Құмырсқаның

сипаты

И. Крылов.

«Шегіртке мен құмырсқа»



«Құмырсқаның

қанағаты»

































































































31



6-тапсырма. Оқулықта берілген суретке қарап, ертегіні әңгімеле. Жоспар құр.



Дәптер

Сабақтың соңы

Үй тапсырмасы. Ертегіні оқып, сұрақтарға жауап бер.

Кері байланыс. Ауызша.

Рефлексия.

Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:

Алдымен біз былай деп ойладық ... .

Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық ... . Проблеманы шешу үшін ... жасадық.

Бұдан біз ... көрдік.

Демек, бұл мынаны білдіреді ...

Сонымен, біз ... деген шешімге келдік.

Күнделік

Қосымша мағлұматтар



Дифференциация –

Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты

меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс

Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ

бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты): 1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.03.2019
702
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі