Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Құн өлшемі 9-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Астана қаласы әкімдігінің «№1 Арнайы мектеп-интернаты» КММ
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Бөлім: |
Сандар және шамалар |
||||
Педагогтің Т.А.Ә. |
Османова М.Х. |
||||
Күні: |
22.12.2022 |
||||
Сынып: 9 «А» бөлімшесі: 1 |
Қатысушылар саны: 7 |
Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақтың тақырыбы: |
Құн өлшемі (2-сағат, 2-сабақ) |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.1.3.6 сатып алу үшін есептесуге ақшаларды пайдалану |
||||
Сабақтың мақсаты: |
Қағаз және тиын ақшаларды пайдаланып сатып алу үшін есептесуге есептер шығарады |
||||
Бағалау критерийлері |
Білім алушы: -сатып алу үшін есептесуге берілген есептерді ақшаларды пайдаланып шығарады |
||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 3 мин Сабақтың ортасы: 7 минут 10 мин 2 мин 10 мин 10 мин Сабақтың аяқталуы: 3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдеседі, сабаққа қатасымды тексереді. Оқушылардан өткен тақырыпты «Миға шабуыл» (әдісі) арқылы пысықтайды. 1. Ақша дегеніміз не? 2. Тиын мен қағаз ақшалардың айырмашылығы неде? 3. Қандай қағаз ақшаларды білеміз? 4. Қандай тиын ақшаларды білеміз? 5. Ақшаны не үшін пайдаланымыз? Сабақ мақсатымен таныстыру. Қағаз ақшамен тиындарды қолдарында ұстай отырып, ақшаларды дәптеріне жазып алады, егер де оқушы жаза алмаса онда мұғалімнің көмегіне жүгінеді, мұғалім жасаңды дайын қағаз ақшаларды оқушының дәптеріне жабыстырады және де қайталап ауызша айтып шығады. Мұғалім оқушыларды 1 тиын және 2 тиындарды беріп екі топқа бөледі. 1 тиындықтарды алған балалар оң жаққа отырады. 2 тиындықтарды алған балалар сол жаққа отырады. Оқулықпен жұмыс. Мұғалім жұптарға бөліп жұмыс жасатады, оқушыларды тақтаға шығарып. Барлығы бірге талдайды. 162 бет №1,2 44 бет №1 Сергіту сәті: «Видео ролик» (сергіту сәті). (Сатып алу ойыны) әдісі. Қосымша 1 Мұғалім бір партаға алдың ала кеңсе тауарларын бағасымен және прайс-листпен дайындап қояды. Бір оқушыны сатушы етіп дайындайды. Қалған оқушылардың қолында қолдан жасалған ақша және тиындар беріледі. Оқушыларға кенсе тауарларын сатып алуға тапсырма беріледі. Мұғалім тарапынан қадағалау, қолдау жүзеге асырылады. Соңында кері байланыс жүргізеді.
«Біреуі қонақта, қалғандар үйде » әдісі Мұғалім интерактивті тақтада тапсырмаларды ашып көрсетіп, түсіндіреді. Қосымша 2 Бұл тапсырманы орындау үшін телефонның көмегіне жүгінетінің айтады. Socrative инструментің телефонда ашып береді. Әр оқушы жеке топта орындап, жұппен талқылайды. Басқа топтарға өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамыту. Мұғалім оқушылардың шыққан жауыптарын, сұрап тексіреді.
Жаңа материал бойынша білімдерін тексеру. 1.Ақша және тиындарды біз бүгін сабақта қалай қолдандық? 2. Ақша және тиындарды біз өмірде қай жерде және қалай қолданамыз? «Желпуіш» әдісі (Веер) Саймон Браунхилл бойынша әдісін пайдаланамын. Идеялар талқыланады, жинақталады |
Оқушылар мұғаліммен амандасады. Оқушылар мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап береді. Оқушылар ақша туралы өз ойын, түсінігін барынша түсіндіріп айтады. Қағаз ақшамен тиындарды қолдарында ұстай отырып айырмашылығын түсіндіреді және де өмірде ақшаларды қай жерлерде қолданатын туралы айтады. 1 тиындық алған және 2 тиындық алған оқушылар оң жаққа, сол жаққа бөлініп отырады. Басқа топтарға өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамыту. Оқушылар видео роликті көріп, қайталайды. Оқушылар қолдарындағы қағаз ақша мен тиындарды пайдаланып, кенсе таурларын сатып алады. Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді. Жауаптар: 1-топ, 2- топ
Оқушылар Socrative инструментін пайдаланып телефонда тапсырмаларды орындайды. Әр оқушы жеке орындап, жұппен талқылайды А-4 түрлі түсті параққа желпуіш жасалынып, әрбір бөлігіне кезекпен идеялар жазылады, кейін талқыланады. |
Тамаша! Жарайсың! Жақсы! Тамаша! Жарайсың! Жақсы! Тамаша! Жарайсың! Жақсы! Тамаша! Жарайсың! Жақсы! Тамаша! Жарайсың! Жақсы! |
Ақша, тиын интернет ресурстары, интерактивті тақта, телефон, оқулық, дәптерлері
Оқулық, оқушы дәптерлері Оқулық: Арнайы мектептердің (сыныптардың) зерде бұзылыстары бар 9- сынып оқушыларына арналған оқулық / Р. А. Сүлейменова, И. Г. Елисеева, С. И. Парканова. – Алматы: «ӘБЕО орталығы» Ақша, тиын және де кеңсе тауарлары
А-4 түрлі түсті парақ |
Қосымшалар
Оқулықпен жұмыс.
Қосымша 1. прайс-лист
№ |
кеңсе тауарлары |
бағасы |
2 дана алсақ |
1 |
Дәптер 12 бет |
50 тг |
|
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |