Сабақтың
басы
3 мин
Сабақтың ортасы: 7
минут
10
мин
2 мин
10
мин
10
мин
Сабақтың
аяқталуы:
3 мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен сәлемдеседі, сабаққа қатасымды
тексереді.
Оқушылардан өткен
тақырыпты «Миға
шабуыл»
(әдісі) арқылы
пысықтайды.
1.
Ақша дегеніміз
не?
2. Тиын мен қағаз ақшалардың
айырмашылығы неде?
3. Қандай қағаз ақшаларды
білеміз?
4. Қандай тиын ақшаларды
білеміз?
5. Ақшаны не үшін
пайдаланымыз?
Сабақ мақсатымен
таныстыру.
Қағаз ақшамен тиындарды қолдарында ұстай
отырып, ақшаларды дәптеріне жазып
алады, егер де оқушы жаза алмаса онда мұғалімнің көмегіне жүгінеді,
мұғалім жасаңды дайын қағаз ақшаларды оқушының дәптеріне
жабыстырады және де қайталап ауызша айтып
шығады.
Мұғалім оқушыларды 1 тиын және 2 тиындарды
беріп екі топқа бөледі.
1 тиындықтарды алған балалар оң жаққа
отырады.
2 тиындықтарды алған балалар сол жаққа
отырады.
Оқулықпен
жұмыс.
Мұғалім жұптарға бөліп жұмыс
жасатады, оқушыларды тақтаға шығарып. Барлығы бірге
талдайды.
162 бет
№1,2
44 бет
№1
Сергіту
сәті:
«Видео ролик» (сергіту
сәті).
(Сатып алу ойыны) әдісі.
Қосымша 1
Мұғалім бір партаға алдың
ала кеңсе тауарларын бағасымен
және прайс-листпен дайындап қояды.
Бір оқушыны сатушы етіп
дайындайды. Қалған оқушылардың қолында қолдан жасалған ақша және
тиындар беріледі.
Оқушыларға кенсе тауарларын
сатып алуға тапсырма беріледі.
Мұғалім тарапынан
қадағалау, қолдау жүзеге асырылады.
Соңында кері байланыс
жүргізеді.
-
Қандай тауар сатып
алдық?
-
Қанша сатып
алдық?
-
Қанша қайтарым
алдық?
«Біреуі қонақта, қалғандар
үйде » әдісі
Мұғалім интерактивті тақтада тапсырмаларды
ашып көрсетіп, түсіндіреді.
Қосымша
2
Бұл тапсырманы орындау үшін телефонның
көмегіне жүгінетінің айтады. Socrative инструментің телефонда ашып
береді.
Әр оқушы жеке топта
орындап, жұппен талқылайды. Басқа топтарға өкілдерді
жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу,
ынтымақтастықты дамыту.
Мұғалім оқушылардың шыққан
жауыптарын, сұрап тексіреді.
-
Нанның бағасы қанша және
қай бағада алған тийімді?
-
Суттің бағасы қанша және
қай бағада алған тийімді?
-
Айранның бағасы қанша және
қай бағада алған тийімді?
-
Торттың бағасы қанша және
қай бағада алған тийімді?
-
15 000 тг
жетеме?
-
Қанша ақша
үнемдедік?
Жаңа материал бойынша
білімдерін тексеру.
1.Ақша және тиындарды біз
бүгін сабақта қалай қолдандық?
2.
Ақша және тиындарды біз өмірде
қай жерде және қалай қолданамыз?
«Желпуіш» әдісі
(Веер) Саймон Браунхилл
бойынша әдісін
пайдаланамын.
Идеялар талқыланады,
жинақталады
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады.
Оқушылар мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап
береді. Оқушылар ақша туралы өз ойын, түсінігін
барынша түсіндіріп айтады.
Қағаз ақшамен тиындарды қолдарында ұстай
отырып айырмашылығын түсіндіреді және де өмірде ақшаларды қай
жерлерде қолданатын туралы айтады.
1 тиындық алған және 2 тиындық алған оқушылар
оң жаққа, сол жаққа бөлініп
отырады.
Басқа топтарға өкілдерді
жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу,
ынтымақтастықты дамыту.
Оқушылар видео роликті көріп,
қайталайды.
Оқушылар қолдарындағы қағаз
ақша мен тиындарды пайдаланып, кенсе таурларын сатып
алады.
Оқушылар қойылған сұрақтарға
жауап береді.
Жауаптар:
1-топ, 2-
топ
-
3795
-
2785
Оқушылар
Socrative инструментін пайдаланып телефонда
тапсырмаларды орындайды.
Әр оқушы жеке орындап,
жұппен талқылайды
А-4 түрлі түсті параққа
желпуіш жасалынып, әрбір бөлігіне кезекпен идеялар жазылады, кейін
талқыланады.
|
Тамаша!
Жарайсың!
Жақсы!
Тамаша!
Жарайсың!
Жақсы!
Тамаша!
Жарайсың!
Жақсы!
Тамаша!
Жарайсың!
Жақсы!
Тамаша!
Жарайсың!
Жақсы!
|
Ақша,
тиын
интернет
ресурстары, интерактивті тақта,
телефон, оқулық,
дәптерлері
Оқулық, оқушы
дәптерлері
Оқулық: Арнайы мектептердің
(сыныптардың) зерде бұзылыстары бар 9- сынып оқушыларына арналған
оқулық / Р. А. Сүлейменова, И. Г. Елисеева, С. И. Парканова. –
Алматы: «ӘБЕО орталығы»
Ақша,
тиын және
де
кеңсе
тауарлары
А-4 түрлі түсті
парақ
|