Материалдар / Құн өлшемі 9-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Құн өлшемі 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Құн өлшемі тақырыбнда ашық сабақ арнайы мектептер үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2023
100
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Астана қаласы әкімдігінің «№1 Арнайы мектеп-интернаты» КММ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім:

Сандар және шамалар

Педагогтің Т.А.Ә.

Османова М.Х.

Күні:

22.12.2022

Сынып: 9 «А» бөлімшесі: 1

Қатысушылар саны: 7

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Құн өлшемі (2-сағат, 2-сабақ)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.1.3.6 сатып алу үшін есептесуге ақшаларды пайдалану

Сабақтың мақсаты:

Қағаз және тиын ақшаларды пайдаланып сатып алу үшін есептесуге есептер шығарады

Бағалау критерийлері

Білім алушы:

-сатып алу үшін есептесуге берілген есептерді ақшаларды пайдаланып шығарады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті


Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин



Сабақтың ортасы: 7 минут















10 мин















2 мин




10 мин
















10 мин

























Сабақтың аяқталуы:

3 мин



Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдеседі, сабаққа қатасымды тексереді.


Оқушылардан өткен тақырыпты «Миға шабуыл»

(әдісі) арқылы пысықтайды.

1. Ақша дегеніміз не?

2. Тиын мен қағаз ақшалардың айырмашылығы неде?

3. Қандай қағаз ақшаларды білеміз?

4. Қандай тиын ақшаларды білеміз?

5. Ақшаны не үшін пайдаланымыз?

Сабақ мақсатымен таныстыру.

Қағаз ақшамен тиындарды қолдарында ұстай отырып, ақшаларды дәптеріне жазып алады, егер де оқушы жаза алмаса онда мұғалімнің көмегіне жүгінеді, мұғалім жасаңды дайын қағаз ақшаларды оқушының дәптеріне жабыстырады және де қайталап ауызша айтып шығады.


Мұғалім оқушыларды 1 тиын және 2 тиындарды беріп екі топқа бөледі.

1 тиындықтарды алған балалар оң жаққа отырады.

2 тиындықтарды алған балалар сол жаққа отырады.


Оқулықпен жұмыс.

Мұғалім жұптарға бөліп жұмыс жасатады, оқушыларды тақтаға шығарып. Барлығы бірге талдайды.

162 бет №1,2

44 бет №1


Сергіту сәті:

«Видео ролик» (сергіту сәті).



(Сатып алу ойыны) әдісі. Қосымша 1


Мұғалім бір партаға алдың ала кеңсе тауарларын бағасымен және прайс-листпен дайындап қояды. Бір оқушыны сатушы етіп дайындайды. Қалған оқушылардың қолында қолдан жасалған ақша және тиындар беріледі.

Оқушыларға кенсе тауарларын сатып алуға тапсырма беріледі.

Мұғалім тарапынан қадағалау, қолдау жүзеге асырылады.

Соңында кері байланыс жүргізеді.

  1. Қандай тауар сатып алдық?

  2. Қанша сатып алдық?

  3. Қанша қайтарым алдық?


«Біреуі қонақта, қалғандар үйде » әдісі

Мұғалім интерактивті тақтада тапсырмаларды ашып көрсетіп, түсіндіреді. Қосымша 2

Бұл тапсырманы орындау үшін телефонның көмегіне жүгінетінің айтады. Socrative инструментің телефонда ашып береді.

Әр оқушы жеке топта орындап, жұппен талқылайды. Басқа топтарға өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамыту.

Мұғалім оқушылардың шыққан жауыптарын, сұрап тексіреді.

  1. Нанның бағасы қанша және қай бағада алған тийімді?

  2. Суттің бағасы қанша және қай бағада алған тийімді?

  3. Айранның бағасы қанша және қай бағада алған тийімді?

  4. Торттың бағасы қанша және қай бағада алған тийімді?

  5. 15 000 тг жетеме?

  6. Қанша ақша үнемдедік?



Жаңа материал бойынша білімдерін тексеру.

1.Ақша және тиындарды біз бүгін сабақта қалай қолдандық?

2. Ақша және тиындарды біз өмірде қай жерде және қалай қолданамыз?


«Желпуіш» әдісі (Веер) Саймон Браунхилл бойынша әдісін пайдаланамын.

Идеялар талқыланады, жинақталады

Оқушылар мұғаліммен амандасады.



Оқушылар мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап береді. Оқушылар ақша туралы өз ойын, түсінігін барынша түсіндіріп айтады.

Қағаз ақшамен тиындарды қолдарында ұстай отырып айырмашылығын түсіндіреді және де өмірде ақшаларды қай жерлерде қолданатын туралы айтады.






1 тиындық алған және 2 тиындық алған оқушылар оң жаққа, сол жаққа бөлініп отырады.





Басқа топтарға өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамыту.





Оқушылар видео роликті көріп, қайталайды.


Оқушылар қолдарындағы қағаз ақша мен тиындарды пайдаланып, кенсе таурларын сатып алады.














Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді.

Жауаптар:

1-топ, 2- топ

  1. 3795

  2. 2785


Оқушылар Socrative инструментін пайдаланып телефонда тапсырмаларды орындайды. Әр оқушы жеке орындап, жұппен талқылайды














А-4 түрлі түсті параққа желпуіш жасалынып, әрбір бөлігіне кезекпен идеялар жазылады, кейін талқыланады.













Тамаша!

Жарайсың!

Жақсы!





















Тамаша!

Жарайсың!

Жақсы!









Тамаша!

Жарайсың!

Жақсы!













Тамаша!

Жарайсың!

Жақсы!














Тамаша!

Жарайсың!

Жақсы!






Ақша,

тиын





интернет ресурстары, интерактивті тақта, телефон, оқулық, дәптерлері









Оқулық, оқушы дәптерлері

Оқулық: Арнайы мектептердің (сыныптардың) зерде бұзылыстары бар 9- сынып оқушыларына арналған оқулық / Р. А. Сүлейменова, И. Г. Елисеева, С. И. Парканова. – Алматы: «ӘБЕО орталығы»









Ақша,

тиын және де

кеңсе тауарлары


























А-4 түрлі түсті парақ











Қосымшалар

Оқулықпен жұмыс.








Қосымша 1. прайс-лист


кеңсе тауарлары

бағасы

2 дана алсақ

1

Дәптер 12 бет

50 тг


578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!