Б
екітілді
|
Тәрбие сағаты |
||||||
|
Класс жетекші: Сактаганова А.К |
||||||
|
Күні: 21.01.2025 |
||||||
|
Сынып: 11 Б |
Қатысушылар саны:34 |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
||||||
|
Оқу бағдарламаларына сәйкес оқыту мақсаттары: |
Құқықтық тәрбиенің өмірілік қажеттілігін оқушыларға түсіндіру. Құқықтық тәрбиенің, жігердің қоғамда маңызы зор екендігі түсіндіріп құқықтық сауатқа тәрбиелеу, өз ойларын еркін айтуға үйрету |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Құқық бұзушылық туралы біледі Құқықбұзушылықтың алдын алу туралы біледі |
|||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Түсіну, қолдану |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Заң және тәртіп Қоғамдағы тәртіп пен қауіпсіздікті саұтау үшін құқықтық нормалар мен ержелерге сәйкес әрекет ету |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы (10-12 мин) Сабақтың ортасы (20-25 мин) |
І.Ұйымдастыру
кезеңі.
І. Ұйымдастыру кезеңі:
ІІ. Мақал-мәтелдер. (Тақырыпқа байланысты мақал-мәтелдер айтып, мағынасын ашу)
1.«Ісін
өндіре алмаған қырсыз бала ,қырсығын әкесінен іздейді.» ІІІ. Сұрақ-жауап. (Мұғалім оқушыларға
слайд тапсырмалары борйынша сұрақ қояды, оқушылар жауап береді.
Мұғалім толықтырады) |
Мұғаліммен амандасады, зейіндерін сабаққа аударып , тыңдайды . |
Ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
|
Слайд, Интерактивті тақта |
||
|
Сабақтың соңы (5 мин) |
IV. Ойлан тап. (Интербелсенді тақтаның көмегімен дұрыс
жауабын табу.) Құқықтық тәрбие мен құқықтық жігерлі сана алдымен отбасынан басталады. Бүгінгі қоғамды дамыту үшін әрқайсысымыз құқықтық заңға құрметпен қарап, өз бойымызда құқықтық сана мен жігерді шыңдауымыз керектігін өмір көрсетіп отыр. Аталған қылмыс түрлерін болдырмау, оның алдын алу үшін құқықтық насихатты күшейтіп, құқықтық тәрбиені одан әрі жетілдіру қажет. |
Видеороликті қарап өз ойларын ашық жеткізеді Бүгіңгі сабақ бойынша өз ойларын айтады. |
«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
|
Слайд, Видеоролик |
||
1. Құқық -----------------------А – Еліміздің негізгі заңы.
2. Конституция ---------------Б – Мемлекет
басшысы
3. Мемлекет ------------------В – Негізгі саяси қоғамдық
ұйым
4. Азамат ---------------------- Г –
Тәуелсіздік
5. Құқық бұзушылық --------Д – Заңдар
жүйесі
6. Президент -------------------Е – Заң шығарушы
орган
7. Парламент -------------------Ж – Заң жүйесін
бұзу
8. Егемендік --------------------З – Құқығы бар ел
тұрғыны
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Құқық бұзушылық және жауапкершілік
Құқық бұзушылық және жауапкершілік
Б
екітілді
|
Тәрбие сағаты |
||||||
|
Класс жетекші: Сактаганова А.К |
||||||
|
Күні: 21.01.2025 |
||||||
|
Сынып: 11 Б |
Қатысушылар саны:34 |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
||||||
|
Оқу бағдарламаларына сәйкес оқыту мақсаттары: |
Құқықтық тәрбиенің өмірілік қажеттілігін оқушыларға түсіндіру. Құқықтық тәрбиенің, жігердің қоғамда маңызы зор екендігі түсіндіріп құқықтық сауатқа тәрбиелеу, өз ойларын еркін айтуға үйрету |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Құқық бұзушылық туралы біледі Құқықбұзушылықтың алдын алу туралы біледі |
|||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Түсіну, қолдану |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Заң және тәртіп Қоғамдағы тәртіп пен қауіпсіздікті саұтау үшін құқықтық нормалар мен ержелерге сәйкес әрекет ету |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы (10-12 мин) Сабақтың ортасы (20-25 мин) |
І.Ұйымдастыру
кезеңі.
І. Ұйымдастыру кезеңі:
ІІ. Мақал-мәтелдер. (Тақырыпқа байланысты мақал-мәтелдер айтып, мағынасын ашу)
1.«Ісін
өндіре алмаған қырсыз бала ,қырсығын әкесінен іздейді.» ІІІ. Сұрақ-жауап. (Мұғалім оқушыларға
слайд тапсырмалары борйынша сұрақ қояды, оқушылар жауап береді.
Мұғалім толықтырады) |
Мұғаліммен амандасады, зейіндерін сабаққа аударып , тыңдайды . |
Ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
|
Слайд, Интерактивті тақта |
||
|
Сабақтың соңы (5 мин) |
IV. Ойлан тап. (Интербелсенді тақтаның көмегімен дұрыс
жауабын табу.) Құқықтық тәрбие мен құқықтық жігерлі сана алдымен отбасынан басталады. Бүгінгі қоғамды дамыту үшін әрқайсысымыз құқықтық заңға құрметпен қарап, өз бойымызда құқықтық сана мен жігерді шыңдауымыз керектігін өмір көрсетіп отыр. Аталған қылмыс түрлерін болдырмау, оның алдын алу үшін құқықтық насихатты күшейтіп, құқықтық тәрбиені одан әрі жетілдіру қажет. |
Видеороликті қарап өз ойларын ашық жеткізеді Бүгіңгі сабақ бойынша өз ойларын айтады. |
«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
|
Слайд, Видеоролик |
||
1. Құқық -----------------------А – Еліміздің негізгі заңы.
2. Конституция ---------------Б – Мемлекет
басшысы
3. Мемлекет ------------------В – Негізгі саяси қоғамдық
ұйым
4. Азамат ---------------------- Г –
Тәуелсіздік
5. Құқық бұзушылық --------Д – Заңдар
жүйесі
6. Президент -------------------Е – Заң шығарушы
орган
7. Парламент -------------------Ж – Заң жүйесін
бұзу
8. Егемендік --------------------З – Құқығы бар ел
тұрғыны
шағым қалдыра аласыз













