Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Құқық туралы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін:
Тәрбие сағаты |
Жасөспірім, Құқықбұзушылық, Жауапкершілік. |
||||
Күні |
|
||||
Класс жетекші |
Ильясова Бақшагүл Темірханқызы |
||||
Класс: 6 «Ә» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақтың тақырыбы эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын) |
«Жас шамасына қарай жүргізілген саясатта біз жастар мен жеткіншек ұрпаққа көңіл бөлуді күшейтуге тиіспіз» Н.Ә.Назарбаев |
||||
Сабақтың мақсаты: |
Құқықтық тәрбиенің өмірілік қажеттілігін оқушыларға түсіндіру. Құқықтық тәрбиенің, жігердің қоғамда маңызы зор екендігі түсіндіріп құқықтық сауатқа тәрбиелеу, өз ойларын еркін айтуға үйрету. |
||||
Құндылықтарды дарыту: |
Мейірімділік, адамгершілік, т.б |
||||
Ресімдеу: |
Слайд |
||||
Музыкалық және бейне көркемдеу: |
Плакат |
||||
Үлестірмелі материалдар: |
Таратпа қағаздар, |
||||
Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер |
слайд,ой қозғау тапсырмалары т.б |
||||
Дайындыққа арналған әдебиет |
Жұмбақтар,дәптер, интерактивті тақта,нақыл сөздер. |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал - жабдықтары |
||
Ұйымдастыру кезеңі ( 7 минут) Миға шабуыл |
Қазақстан Республикасының Гимні орындалады. (аудиозапись қосылады)
Психологиялық
ахуал Қуанасың сен де, (көршісін көрсетеді) Қуанайық достарым, (қолдарынан ұстайды) Арайлап атқан күнге. (қолдарын көтереді)
ҚР валютасы қашан қолданысқа енді? |
Оқушылар мұғаліммен амандасады, түгенделеді, партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады. Оқушылар кезектесіп өздерінің көршілеріне жылы лебіздерін айтады. |
|
||
Сабақтың басы (13 минут) Мағынаны тану Ойланайық, пікірлесейік Дәйексөз |
«Таза тақта» әдісі Тақтада тақырыпқа сай суреттер ілінеді. Оқушылар сол суреттерді талдай отырып, сабақтың тақырыбын ашады. «Ой-қозғау стратегиясы:
«Қ.Р. - құқықтық және әлеуметтік мемлекет, оның ең қымбат қазынасы-адам және адамның өмірі, құқықтары мен бостандықтары» деген қастерлі сөздерді енгізген. Адамның шыр етіп жерге түскен сәтінен бастап оның өмірін, денсаулығын, тыныштығын қорғап отырған заң бар. Бұл заң- 1948 жылы 10-желтоқсанда қабылданған «Адам құқығының жалпыға бірдей декларациясы», сонымен қатар 1959 жылы қабылданған «Бала құқықтары декларациясы». Міне, осы декларациядан кейін 61 ел қол қойған 1989 жылы 20-қарашада «Бала құқығы туралы конвенция» қабылданды. Бүгінде бұған 91 мемлекет кіреді. Конвенция дегеніміз – арнаулы мәселелер жөніндегі келісім шарт.Осы Конвенция негізінде 2002 жылы 8 тамызда Қазақстанда «Бала құқығы туралы» Заң қабылданды. Бұл Заң 10 тарау, 53 баптан тұрады. 2002 жылы 2-қыркүйекте Қазақстан «Бала құқығы туралы конвенцияға» қол қойды.
1-тапсырма «Құқық» сөзіне ассоциация құрғызу 2-тапсырма. «Балам бол, басқа бол- бәріңе заң біреу» «Тура биде туған жоқ, туғанды биде иман жоқ.» Ж. Баласағұн. Осы сөйлемді кім қалай түсінгендерін ортаға салады. «Полиглот» мақал-мәтел сайысы деп аталады. Бұл кезеңде балалар мақал – мәтелдің жалғасын табу беріледі және сол табылған жалғастың ішіндегі сөздің екі тілде аудармасын айтады.
ІІ. Мақал-мәтелдер. (Тақырыпқа
байланысты мақал-мәтелдер айтып, мағынасын ашу) |
Фотосуреттерге қарай отырып тақырыптың мазмұнын ашады. Әр оқушының пікірінен кейін өз ойларын айтып, оқушы жауабына сараптама жасйды.
|
фотосуреттер интербелсенді тақта, слайд
|
||
Сабақтың ортасы (20 минут)
|
Сергіту сәті. «Тәртіп орнат»
1. Құқық --------------------
А - Еліміздің негізгі заңы.
|
Сурет қиындыларын құрастырып қорғайды. . |
|
||
Сабақтың соңы (5 минут) |
«Білімімді қорытамын» Балалар құқығын қорғау – егемен еліміздің асты құндылықтарының бірі. Сол үшін өскелең ұрпақтың дұрыс тәрбие алып, қоғамдағы құқықтарының сақталу жолында аянбай еңбек етуі керек. «Балалардың өмір сапасын жақсарту – ертеңгі болашақтың кепілі. Сондықтан да балалардың құқықтарын қорғау мәселесі қашан да өзекті болып қала бермек. Егер біз бәріміз заңды жақсы біліп, мүлтіксіз орындасақ- әділ де парасатты, бақытты өмір сүретін боламыз. Сіздер Ата Заңды құрметтеп, Отанға адал қызмет етер азамат болыңдар
«Блоб ағашы» әдісі арқылы балалардың білім деңгейің анықтау. Бүгінгі тақырып сізге пайдалы әрі түсінікті болса, қолымызда тұрған смартфонға жақсы сөздерді достарымызға смс хабарлама арқылы жіберейік. |
Бүгінгі сабақтан қандай ой түйді. Қандай жақсы ақпараттар бізге пайдалы болды ма? Қандай әдеттерден аулақ болу керек осы сұрақтарға жауап іздеу. |
А4 парақ, пламастер
|