Материалдар / Құқықтың негізгі белгілері мен функциясы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Құқықтың негізгі белгілері мен функциясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Құқықтың негізгі белгілері мен функциясы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қырқүйек 2024
200
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді сабақ жоспары

ӘБ жетекшісінің АЖТ _____________(қолы) _______


Пән: Құқық негіздері

Мұғалімнің аты-жөні:


Дата:

Класс: 10

Оқушы саны:


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі

Мемлекет және құқық



Сабақтың тақырыбы

Құқықтың негізгі белгілері мен функциясы


Бастапқы білім

Мектеп бағдарламасы көлемінде гуманитарлық пәндер бойынша алған білімдері мен күнделікті өмірдегі әлеуметтік тәжірибелерін,сондай-ақ БАҚ көздерінен берілетін ақпараттарды қолданады. Сонымен қатар Қазақстандағы қазіргі кездегі құқықтық және саяси-әлеуметтік оқиғалардан хабардар болуы керек.


Оқыту мақсаттары

10.1.1.1 құқық белгілерін қорытындылай отырып, ұғымын түсіндіру

10.1.1.2 құқықтың функционалдық маңызын нақты мысалдар арқылы ашу


Сабақтың мақсаттары

  • Құқық белгілерін қорытындылау, ұғымын түсіндіру.

  • Құқықтың функционалдық маңызын нақты мысалдар арқылы ашу


Бағалау

критерийлері

  • Құқық белгілерін анықтайды, нақты мысалдармен дәлелдейді.

  • Құқықтың мəнін талдайды.

  • Қағидаттарды жағдаяттармен түсіндіреді.



Тілдік мақсаттар


Оқушылар:

  • Құқықтық нормалар жүйесінде құқықтың ұғымы мен ролін түсіндіреді (оқылым және айтылым дағдылары).

  • мораль

  • әлеуметтік норма

  • құқықтық норма

  • заң

құқықтық мәдениетҚұқық дегеніміз...

Мен...деп ойлаймын

Құқықтық норманың моральдық нормалардан айырмашылығы/ұқсастығы Құқықтық мәдениетті қалыптастыру маңызды, себебі...


Құндылықтарды

дарыту

Адалдық, серіктестік, толеранттылық, үштілділік, денсаулық, құрмет, жауапкершілік және үздіксіз оқу.

Құндылықтарды дарыту серіктестік, адалдық топтық жұмыс арқылы жүзеге асады (іс-әрекетті немесе/және тақырытың мазмұнын сипаттау).

Жаһандық азаматтық

Жаһандық азамат қауіпсіздігі.


Пәнаралық

байланыстар

Пән


Пәнаралық

байланыстар

Дифференциация

Дүниежүзі тарихы

Кезең


Әр топқа берілген тапсырма арқылы оқушы деңгейі анықталады.

1-топ. Постер қорғау

2-топ. Жоба /макет/ жасау


3-топ. Рөлдік ойын .

Қызығушылықты ояту кезеңінде білімдерін пайдалана отырып сабаққа кіріспе жасауда тарихтан мысалдар келтіру.


Сабақтың барысы



Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Сабақтың басы

5 мин

Қызығушылықты ояту кезеңі.

Оқушыларға тақырыпқа қатысты суреттерді тақтадан көрсетіп, пікірлерін білеміз. Проблемалық сұрақтар қоя отырып, тақырыппен байланысын сұраймыз.

Сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері түсіндіріледі.

Ресурстар

1-4 слайд




Сабақтың ортасы







7 мин






































8 мин



























15 мин/


Мағынаны тану кезеңі.

Топтастыру. «Құқық дегеніміз?» Сұраққа топтастыру жасаймыз.

Құқықтың ұғымы мен белгілері.

  • Құқық дегеніміз – мемлекет шығарған немесе ресми түрде бекіткен, мемлекеттің күшімен қамтамасыз етілетін, адам бостандығы өлшемін білдіретін, жалпыға бірдей міндетті, формальды анықталған заң нормаларының (ережелерінің) жүйесі.

  • Құқықтың белгілері:

  1. еріктілік сипаты;

  2. жалпыға міндеттілігі;

  3. нормативтілігі;

  4. мемлекетпен қамтамасыз етілуі;

  5. формальды анықталғандығы;

  6. жүйелілігі;

  7. өзгермелілігі.

Топтық жұмыс. ТАЛДАУ

ҚР-сы Конституциясында бекітілген (Конституциясының 14-16 бабы):

14-бап

      1. Заң мен сот алдында жұрттың бәрі тең.

      2. Тегіне, әлеуметтік, лауазымдық және мүліктік жағдайына, жынысына, нәсіліне, ұлтына, тіліне, дінге көзқарасына, нанымына, тұрғылықты жеріне байланысты немесе кез келген өзге жағдаяттар бойынша ешкімді ешқандай кемсітуге болмайды.

15-бап

      1. Әркімнің өмір сүруге құқығы бар.

16-бап

      1. Әркім өзінің жеке басының бостандығына құқығы бар.

Cұрақ: Құқықтың қандай белгілері көрініс табады? Деген сұрақ топтарға қойылады.

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС/ 8 мин беріледі


1-ТОП. Постер қорғау

Тапсырма-1 /Құқық белгілерін талдап, ҚР конституциясынан нақты мысал келтіріңіз

  1. Құқықтың еріктік сипаты

  2. Құқықтың жалпыға бірдей міндеттілігі

  3. Құқықтың мемлекетпен тығыз байланыста болуы

  4. Құқықтың нормативтілігі

  5. Құқықтың жүйелілігі

  6. Құқықтың формальді анықтылығы


2-ТОП. Жоба /макет/ жасау

Тапсырма-2 / Құқықтың мəнін талдап, нақты мысал келтіріңіз / берілген құралдарды пайдаланып, макет арқылы түсіндіру

  1. Құқықтың таптық мəні

  2. Құқықтың əлеуметтік мəні

  3. Құқықтың діни, ұлттық мəні.

3-ТОП. Рөлдік ойын

Тапсырма-3 /Қағидаттарды талдап, нақты мысал келтіріңіз

  1. əділеттілік қағидасы

  2. ізгілік қағидасы

  3. заңдылық қағидасы

  4. демократизм қағидасы

  5. азаматтардың заң мен сот алдындағы теңдігі қағидасы

  6. құқықтар мен міндеттердің бірлігі қағидасы

құқықтағы сендіру мен мəжбүрлеудің үйлесімдігі қағидасы


Әр топ өздеріне берілген жұмыстарын қорғайды. /әр топқа 5 мин


5-6 слайд




























8 слайд


























9-12 слайд


Сабақтың соңы

5 мин

Б Оқушылар елдердің қандай озық тәжірибесін Қазақстанға енгізуге болатыны туралы екі ұсыныс жасайды.



ББҮ кестесін толтырып бітіреді.

Білемін

Білгім келеді

Үйрендім












Рефлексия

Positive

Negative Offers










Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар

болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Бұл сабақтан мен келесі сабағыма әсер ететін, сынып туралы немесе оқушылар жайында нені білдім?














































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!