|
Тәрбие сағатының тақырыбы: «Құқықтық сауаттылық» |
Мектеп: №26 Жамбыл атындағы
мектеп-гимназиясы
КММ |
|||
|
Күні: 25.01.2024 ж |
Тәрбиешінің аты-жөні: Өмірзақ О.Т. |
|||
|
Сынып: 8 «А» |
|
|||
|
Осы тәрбие сағатында жүзеге асатын мақсаттары: |
|
|||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Құқықтық сауаттылық туралы оқушылардың барлығы біледі. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||
|
Көрнекіліктер |
ойын,презентация, суреттер,рефлексия. |
|||
|
Сабақ барысы: |
||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған тәрбие сағаты |
Ресурстар |
||
|
Тәрбие сағаттың басы |
Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу,түгелдеу
,құрал-жабдықтарын реттеу, топтарға
бөлу. Топқа бөлемін : «Құпия стикер» әдісі бойынша. 1.топ «Министрлер» 2.топ «Үкімет» 3.топ «Заңгерлер» тобы деп 3 топқа бөлініп отырады |
«Құпия стикер» әдісі арқылы топтарға бөлу. |
||
|
Тәрбие сағатының ортасы |
Жаңа тақырыпты түсіндіру кезеңі: Бала өмір сүруге, есім және азаматтық алуға құқылы. Білім және медициналық көмек алуға құқылы.Өз ойын еркін жеткізуге және еркін жүріп тұруға құқылы. Ата-аналар тәрбиесіне және өзін қорғауға құқылы.Жан-жақты дамуға, адам беделін құрметтеуге құқылы. |
Тақырыпқа байланысты суреттер, бейнебаян. |
||
|
|
Міндеттері: Әрбір бала ҚР Конститутциясының заңдарын сақтауға, басқа адамдардық құқықтарын, бостандықтарын, ар-ождандары мен қадір-қасиетін,республиканың мемлекеттік нышандарын құрметтеуге міндетті.
Қазақстан
Республикасының Конститутциясы. Екінші рет ҚР Конститутциясы 1995 жылы 30 тамыз күні жалпыхалықтық референдум негізінде қабылданды және 5 қыркүйек күні өз күшіне енді.
Конститутция 9
тараудан, 98 баптан тұрады. 1-тапсырма. «Кластер құру»
Үш топқа 3 тірек
сөзі беріледі. Берілген тірек сөздерге Кластер
құрайды. 2-тапсырма. Интеллектуалды сұрақ-жауап ойыны.
Әр топқа 2 сұрақтан
беріледі. Сұрақтар 2 варианттан тұрады. Топ мүшелері ақылдасып,
берілген варианттардан біреуін таңдайды. Сұрақтар интерактивті
тақтада көрсетіледі. 1.ҚР Конститутциясы ең алғаш қай жылы қабылданды? 2.Кәмелет жасына толмаған бала қылмыс жасаса оның орнына кімдер заң алдында жауап береді?
«Үкімет» тобы 2.ҚР Конститутциясы қанша тараудан тұрады? «Заңгерлер» тобы 1.Мемлекеттің ең басты байлығы… 2.ҚР Конститутциясы қанша баптан тұрады? 3-тапсырма. “Сәттілік Дөңгелегі” Оқушылардың жаңа сабақты меңгеруін анықтау мақсатында интерактивті тақтада оқушылардың аты-жөні жазылған дөңгелекті айналдырып, аты-жөндері түскен 2 оқушыға бір-бірлеріне сұрақ қойдырамыз. |
«Джигсо»(өзінің алған білімін басқаларға түсіндіру) Жаңа сабақты талқылау. Тақырып бойынша түйген білімдерін қолданады. |
||
|
Тәрбие сағатының соңы Рефлексия: |
Балалар сабағымызда
аяқталуға жақын қалды. Бүгінгі өткен сабағымыз пайдалы болды деген
ойдамыз. Жалпы өз құқығын білген адам әрқашан да өз-өзін қорғай
алады. Құқықтық сауаттылық – заман талабы екеніне көздерің жетті
деген ойдамыз. Сабаққа белсене атсалысқандарың үшін үлкен
рахмет!
|
Арнайы карталар |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Құқықтық сауаттылық ҚМЖ
Құқықтық сауаттылық ҚМЖ
|
Тәрбие сағатының тақырыбы: «Құқықтық сауаттылық» |
Мектеп: №26 Жамбыл атындағы
мектеп-гимназиясы
КММ |
|||
|
Күні: 25.01.2024 ж |
Тәрбиешінің аты-жөні: Өмірзақ О.Т. |
|||
|
Сынып: 8 «А» |
|
|||
|
Осы тәрбие сағатында жүзеге асатын мақсаттары: |
|
|||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Құқықтық сауаттылық туралы оқушылардың барлығы біледі. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||
|
Көрнекіліктер |
ойын,презентация, суреттер,рефлексия. |
|||
|
Сабақ барысы: |
||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған тәрбие сағаты |
Ресурстар |
||
|
Тәрбие сағаттың басы |
Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу,түгелдеу
,құрал-жабдықтарын реттеу, топтарға
бөлу. Топқа бөлемін : «Құпия стикер» әдісі бойынша. 1.топ «Министрлер» 2.топ «Үкімет» 3.топ «Заңгерлер» тобы деп 3 топқа бөлініп отырады |
«Құпия стикер» әдісі арқылы топтарға бөлу. |
||
|
Тәрбие сағатының ортасы |
Жаңа тақырыпты түсіндіру кезеңі: Бала өмір сүруге, есім және азаматтық алуға құқылы. Білім және медициналық көмек алуға құқылы.Өз ойын еркін жеткізуге және еркін жүріп тұруға құқылы. Ата-аналар тәрбиесіне және өзін қорғауға құқылы.Жан-жақты дамуға, адам беделін құрметтеуге құқылы. |
Тақырыпқа байланысты суреттер, бейнебаян. |
||
|
|
Міндеттері: Әрбір бала ҚР Конститутциясының заңдарын сақтауға, басқа адамдардық құқықтарын, бостандықтарын, ар-ождандары мен қадір-қасиетін,республиканың мемлекеттік нышандарын құрметтеуге міндетті.
Қазақстан
Республикасының Конститутциясы. Екінші рет ҚР Конститутциясы 1995 жылы 30 тамыз күні жалпыхалықтық референдум негізінде қабылданды және 5 қыркүйек күні өз күшіне енді.
Конститутция 9
тараудан, 98 баптан тұрады. 1-тапсырма. «Кластер құру»
Үш топқа 3 тірек
сөзі беріледі. Берілген тірек сөздерге Кластер
құрайды. 2-тапсырма. Интеллектуалды сұрақ-жауап ойыны.
Әр топқа 2 сұрақтан
беріледі. Сұрақтар 2 варианттан тұрады. Топ мүшелері ақылдасып,
берілген варианттардан біреуін таңдайды. Сұрақтар интерактивті
тақтада көрсетіледі. 1.ҚР Конститутциясы ең алғаш қай жылы қабылданды? 2.Кәмелет жасына толмаған бала қылмыс жасаса оның орнына кімдер заң алдында жауап береді?
«Үкімет» тобы 2.ҚР Конститутциясы қанша тараудан тұрады? «Заңгерлер» тобы 1.Мемлекеттің ең басты байлығы… 2.ҚР Конститутциясы қанша баптан тұрады? 3-тапсырма. “Сәттілік Дөңгелегі” Оқушылардың жаңа сабақты меңгеруін анықтау мақсатында интерактивті тақтада оқушылардың аты-жөні жазылған дөңгелекті айналдырып, аты-жөндері түскен 2 оқушыға бір-бірлеріне сұрақ қойдырамыз. |
«Джигсо»(өзінің алған білімін басқаларға түсіндіру) Жаңа сабақты талқылау. Тақырып бойынша түйген білімдерін қолданады. |
||
|
Тәрбие сағатының соңы Рефлексия: |
Балалар сабағымызда
аяқталуға жақын қалды. Бүгінгі өткен сабағымыз пайдалы болды деген
ойдамыз. Жалпы өз құқығын білген адам әрқашан да өз-өзін қорғай
алады. Құқықтық сауаттылық – заман талабы екеніне көздерің жетті
деген ойдамыз. Сабаққа белсене атсалысқандарың үшін үлкен
рахмет!
|
Арнайы карталар |
||
шағым қалдыра аласыз















