Құқықтық сауаттылық ҚМЖ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Құқықтық сауаттылық ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Құқықтық сауаттылық ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тәрбие сағатының тақырыбы:

«Құқықтық сауаттылық»

Мектеп: №26 Жамбыл атындағы мектеп-гимназиясы КММ

Күні: 25.01.2024 ж

Тәрбиешінің аты-жөні: Өмірзақ О.Т.

Сынып: 8 «А»



Осы тәрбие сағатында жүзеге асатын мақсаттары:

  • Оқушының құқықтары мен міндеттерін толықтыру.

  • Оқушыларды адам құқықтарын оқыта отырып, түрлі өмірлік жағдайларда өз мүмкіндіктерін, жеке және қоғам пайдасына сәйкес шешім қабылдай алатын әрекеттерін дамыту.

  • Қазақстанның болашағына үлес қоса білетін білімді де саналы ұрпақ қалыптастыру.



Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Құқықтық сауаттылық туралы оқушылардың барлығы біледі.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Көрнекіліктер

ойын,презентация, суреттер,рефлексия.

Сабақ барысы:

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Жоспарланған тәрбие сағаты

Ресурстар

Тәрбие сағаттың басы








Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу,түгелдеу ,құрал-жабдықтарын реттеу, топтарға бөлу.
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Топқа бөлемін : «Құпия стикер» әдісі бойынша.

1.топ «Министрлер»

2.топ «Үкімет»

3.топ «Заңгерлер» тобы деп 3 топқа бөлініп отырады


«Құпия стикер» әдісі арқылы

топтарға бөлу.





Тәрбие сағатының

ортасы


Жаңа тақырыпты түсіндіру кезеңі:

Бала өмір сүруге, есім және азаматтық алуға құқылы. Білім және медициналық көмек алуға құқылы.Өз ойын еркін жеткізуге және еркін жүріп тұруға құқылы. Ата-аналар тәрбиесіне және өзін қорғауға құқылы.Жан-жақты дамуға, адам беделін құрметтеуге құқылы.


Тақырыпқа байланысты суреттер, бейнебаян.


Міндеттері: Әрбір бала ҚР Конститутциясының заңдарын сақтауға, басқа адамдардық құқықтарын, бостандықтарын, ар-ождандары мен қадір-қасиетін,республиканың мемлекеттік

нышандарын құрметтеуге міндетті.

Қазақстан Республикасының Конститутциясы.
Ең алғашқы Конститутция 1993 жылы 28 қаңтарда қабылданған.

Екінші рет ҚР Конститутциясы 1995 жылы 30 тамыз күні жалпыхалықтық референдум негізінде қабылданды және 5 қыркүйек күні өз күшіне енді.

Конститутция 9 тараудан, 98 баптан тұрады.
Тақырыпқа байланысты Бейнебаян көрсетіледі.

1-тапсырма. «Кластер құру»

Үш топқа 3 тірек сөзі беріледі. Берілген тірек сөздерге Кластер құрайды.
«Министрлер» Өз құқығын білетін адам
«Үкімет» Заң не үшін қажет?
«Заңгерлер» Құқықтық сауаптылық-заман талабы

2-тапсырма. Интеллектуалды сұрақ-жауап ойыны.

Әр топқа 2 сұрақтан беріледі. Сұрақтар 2 варианттан тұрады. Топ мүшелері ақылдасып, берілген варианттардан біреуін таңдайды. Сұрақтар интерактивті тақтада көрсетіледі.
«Министрлер» тобы

1.ҚР Конститутциясы ең алғаш қай жылы қабылданды?

2.Кәмелет жасына толмаған бала қылмыс жасаса оның орнына кімдер заң алдында жауап береді?

«Үкімет» тобы
1.
Қай адамның міндеттері көп?

2.ҚР Конститутциясы қанша тараудан тұрады?

«Заңгерлер» тобы

1.Мемлекеттің ең басты байлығы…

2.ҚР Конститутциясы қанша баптан тұрады?


3-тапсырма. “Сәттілік Дөңгелегі”

Оқушылардың жаңа сабақты меңгеруін анықтау мақсатында интерактивті тақтада оқушылардың аты-жөні жазылған дөңгелекті айналдырып, аты-жөндері түскен 2 оқушыға бір-бірлеріне сұрақ қойдырамыз.
















«Джигсо»(өзінің алған білімін басқаларға түсіндіру)

Жаңа сабақты талқылау.

















Тақырып бойынша түйген білімдерін қолданады.

Тәрбие сағатының соңы






Рефлексия:

Балалар сабағымызда аяқталуға жақын қалды. Бүгінгі өткен сабағымыз пайдалы болды деген ойдамыз. Жалпы өз құқығын білген адам әрқашан да өз-өзін қорғай алады. Құқықтық сауаттылық – заман талабы екеніне көздерің жетті деген ойдамыз. Сабаққа белсене атсалысқандарың үшін үлкен рахмет!
«Алтын сандық» әдісі арқылы сабақтан алған әсерлерін арнайы картаға жазып тақтадағы сандықтың ішіне салады.


Рисунок 6









Арнайы карталар


















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
11.03.2025
319
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі