сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
02.12.2024 |
|
|
Сынып: 5 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Құқықтық сауаттылық заман талабы |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға құқықтық білім беру, заңды сақтау мәдениетін қалыптастыру. Өз құқықтары мен міндеттерін түсінуге және сақтауға үйрету. Қоғамда болып жатқан құқық бұзушылықтардың алдын алу және оның зияны туралы түсіндіру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ҮЙГЕ ҚАУІПСІЗ ОРАЛУ: ҚОЛАЙСЫЗ АУА РАЙЫНДА НЕ ІСТЕУ КЕРЕК?» оқушыларды ауа райы құбылыстарымен таныстыру және найзағай, көктайғақ, бұрқасын кезінде қауіпсіз әрекет ету дағдыларын дамыту, ауа райы және оның негізгі көрсеткіштері туралы білімдерін бекіту. |
|
|
Мақсаты |
оқушыларды ауа райы құбылыстарымен таныстыру және найзағай, көктайғақ, бұрқасын кезінде қауіпсіз әрекет ету дағдыларын дамыту, ауа райы |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы |
1. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут): Сәлемдесу, оқушылардың қатысуын тексеру. Сағаттың мақсатын хабарлау. Оқушыларды топқа бөлу. 2. Кіріспе сөз (10 минут): Тәрбиеші құқық ұғымын түсіндіреді: Қазақстан Республикасының Конституциясы туралы қысқаша ақпарат. Балалар құқықтары туралы негізгі ережелер (БҰҰ Бала құқықтары туралы конвенциясы). |
«Менің құқығым және міндетім» (топтық жұмыс) Мақсаты: Оқушылар құқықтары мен міндеттері туралы
білімдерін жүйелеу. Оқушылар екі топқа бөлінеді. Бір топ балалардың құқықтарын (мысалы: білім алу құқығы, еңбекке құқық), ал екінші топ міндеттерін (мысалы: ата-ананы құрметтеу, ережелерді сақтау) қағазға жазады. Әр топ өз жазғандарын таныстырады және талқылайды. |
|
|
||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Негізгі бөлім (20 минут): а) Тақырыпты талқылау: Құқықтық сауаттылық дегеніміз не? Әр азаматтың қандай құқықтары мен міндеттері бар? Құқық бұзушылықтың зардаптары қандай? ә)
Топтық жұмыс: Құқықтық жағдайды талдау (мысалы, мектептегі немесе тұрмыстағы жағдайлар). «Менің құқығым және міндетім» деген тақырыпта постер дайындау. Заңды сақтаудың маңыздылығы туралы сахналық қойылым дайындау. б) Сұрақ-жауап: Мұғалім құқыққа байланысты сұрақтар қояды,
оқушылар жауап береді. Конституцияның қандай баптарын білесіз? Балалардың қандай құқықтары бар? Құқық бұзушылықтың алдын алу үшін не істеу керек? |
«Сұрақ-жауап викторинасы» Мақсаты: Құқықтық білімдерін бекіту. Қазақстан Республикасының Конституциясы қашан қабылданды? (1995 жылғы 30 тамыз) Балалардың құқықтары туралы Конвенцияға Қазақстан қай жылы қосылды? (1994 жыл) 18 жасқа толмаған адам қандай санатқа жатады? (Бала) Қазақстан Республикасының Мемлекеттік тілі қай тіл? (Қазақ тілі) |
|
|
||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды (10 минут): Тәрбиеші оқушылардың жауаптары мен жұмыстарын қорытындылайды. Құқықтық сауаттылықты күнделікті өмірде қолданудың маңыздылығын атап өтеді. Оқушыларға құқықтарын сақтау және өзгенің құқықтарын құрметтеу туралы кеңестер береді. 5. Рефлексия (5 минут): «Бүгінгі сабақтан не үйрендіңіздер?» деген сұраққа оқушылар өз пікірлерін айтады. Әр оқушы сабақтағы өз іс-әрекетін бағалайды. |
«Жағдаяттарды талдау» Мақсаты: Оқушылардың сыни ойлауын дамыту және құқықтық
шешім қабылдауға үйрету. Мысалы: Мектепте бір бала басқа баланың затын рұқсатсыз алды. Бұл жағдайды қалай шешу керек? Бір оқушы сабаққа кешігіп келді, себебі жол ережесін бұзып велосипед айдаған. |
|
|
||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ҮЙГЕ ҚАУІПСІЗ ОРАЛУ: ҚОЛАЙСЫЗ АУА РАЙЫНДА НЕ ІСТЕУ КЕРЕК?» Сабақтың мақсаты: оқушыларды ауа райы құбылыстарымен таныстыру және найзағай, көктайғақ, бұрқасын кезінде қауіпсіз әрекет ету дағдыларын дамыту, ауа райы және оның негізгі көрсеткіштері туралы білімдерін бекіту. Сабақтың міндеті: Берілген тұрғылықты жеріне тән ауа райы құбылыстарының терминологиясымен және сипаттамасымен танысу. Найзағай, көктайғақ, бұрқасын кезінде қауіпсіздік ережелерін білу. Табысты әлеуметтік бейімделу үшін қауіпсіз тұлға түрін дамыту. Материалдар: осы тақырып бойынша иллюстрациялар, проектор, дербес компьютер. Сабақ барысы Кіріспе (2 минут) Сәлемдесу. Педагог оқушылармен амандасып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлайды. Ауа райын болжау, ауа райы оқиғалары және адам қауіпсіздігі терминдерін енгізеді. Негізгі бөлім (6 минут) Тақырып бойынша түсініктеме. Қауіпті ауа райы құбылыстарының сипаттамасы
Бір ауа райы құбылысының суретін сал. Қорытынды (2 минут). Ережелерді қайталау: Өтілген тақырыпты қайталау. Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/sKT-1ot7paY?si=qHTSwREIZhVgz900 |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Құқықтық сауатылық заман талабы
Құқықтық сауатылық заман талабы
сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
02.12.2024 |
|
|
Сынып: 5 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Құқықтық сауаттылық заман талабы |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға құқықтық білім беру, заңды сақтау мәдениетін қалыптастыру. Өз құқықтары мен міндеттерін түсінуге және сақтауға үйрету. Қоғамда болып жатқан құқық бұзушылықтардың алдын алу және оның зияны туралы түсіндіру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ҮЙГЕ ҚАУІПСІЗ ОРАЛУ: ҚОЛАЙСЫЗ АУА РАЙЫНДА НЕ ІСТЕУ КЕРЕК?» оқушыларды ауа райы құбылыстарымен таныстыру және найзағай, көктайғақ, бұрқасын кезінде қауіпсіз әрекет ету дағдыларын дамыту, ауа райы және оның негізгі көрсеткіштері туралы білімдерін бекіту. |
|
|
Мақсаты |
оқушыларды ауа райы құбылыстарымен таныстыру және найзағай, көктайғақ, бұрқасын кезінде қауіпсіз әрекет ету дағдыларын дамыту, ауа райы |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Сабақтың басы |
1. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут): Сәлемдесу, оқушылардың қатысуын тексеру. Сағаттың мақсатын хабарлау. Оқушыларды топқа бөлу. 2. Кіріспе сөз (10 минут): Тәрбиеші құқық ұғымын түсіндіреді: Қазақстан Республикасының Конституциясы туралы қысқаша ақпарат. Балалар құқықтары туралы негізгі ережелер (БҰҰ Бала құқықтары туралы конвенциясы). |
«Менің құқығым және міндетім» (топтық жұмыс) Мақсаты: Оқушылар құқықтары мен міндеттері туралы
білімдерін жүйелеу. Оқушылар екі топқа бөлінеді. Бір топ балалардың құқықтарын (мысалы: білім алу құқығы, еңбекке құқық), ал екінші топ міндеттерін (мысалы: ата-ананы құрметтеу, ережелерді сақтау) қағазға жазады. Әр топ өз жазғандарын таныстырады және талқылайды. |
|
|
||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Негізгі бөлім (20 минут): а) Тақырыпты талқылау: Құқықтық сауаттылық дегеніміз не? Әр азаматтың қандай құқықтары мен міндеттері бар? Құқық бұзушылықтың зардаптары қандай? ә)
Топтық жұмыс: Құқықтық жағдайды талдау (мысалы, мектептегі немесе тұрмыстағы жағдайлар). «Менің құқығым және міндетім» деген тақырыпта постер дайындау. Заңды сақтаудың маңыздылығы туралы сахналық қойылым дайындау. б) Сұрақ-жауап: Мұғалім құқыққа байланысты сұрақтар қояды,
оқушылар жауап береді. Конституцияның қандай баптарын білесіз? Балалардың қандай құқықтары бар? Құқық бұзушылықтың алдын алу үшін не істеу керек? |
«Сұрақ-жауап викторинасы» Мақсаты: Құқықтық білімдерін бекіту. Қазақстан Республикасының Конституциясы қашан қабылданды? (1995 жылғы 30 тамыз) Балалардың құқықтары туралы Конвенцияға Қазақстан қай жылы қосылды? (1994 жыл) 18 жасқа толмаған адам қандай санатқа жатады? (Бала) Қазақстан Республикасының Мемлекеттік тілі қай тіл? (Қазақ тілі) |
|
|
||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды (10 минут): Тәрбиеші оқушылардың жауаптары мен жұмыстарын қорытындылайды. Құқықтық сауаттылықты күнделікті өмірде қолданудың маңыздылығын атап өтеді. Оқушыларға құқықтарын сақтау және өзгенің құқықтарын құрметтеу туралы кеңестер береді. 5. Рефлексия (5 минут): «Бүгінгі сабақтан не үйрендіңіздер?» деген сұраққа оқушылар өз пікірлерін айтады. Әр оқушы сабақтағы өз іс-әрекетін бағалайды. |
«Жағдаяттарды талдау» Мақсаты: Оқушылардың сыни ойлауын дамыту және құқықтық
шешім қабылдауға үйрету. Мысалы: Мектепте бір бала басқа баланың затын рұқсатсыз алды. Бұл жағдайды қалай шешу керек? Бір оқушы сабаққа кешігіп келді, себебі жол ережесін бұзып велосипед айдаған. |
|
|
||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ҮЙГЕ ҚАУІПСІЗ ОРАЛУ: ҚОЛАЙСЫЗ АУА РАЙЫНДА НЕ ІСТЕУ КЕРЕК?» Сабақтың мақсаты: оқушыларды ауа райы құбылыстарымен таныстыру және найзағай, көктайғақ, бұрқасын кезінде қауіпсіз әрекет ету дағдыларын дамыту, ауа райы және оның негізгі көрсеткіштері туралы білімдерін бекіту. Сабақтың міндеті: Берілген тұрғылықты жеріне тән ауа райы құбылыстарының терминологиясымен және сипаттамасымен танысу. Найзағай, көктайғақ, бұрқасын кезінде қауіпсіздік ережелерін білу. Табысты әлеуметтік бейімделу үшін қауіпсіз тұлға түрін дамыту. Материалдар: осы тақырып бойынша иллюстрациялар, проектор, дербес компьютер. Сабақ барысы Кіріспе (2 минут) Сәлемдесу. Педагог оқушылармен амандасып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлайды. Ауа райын болжау, ауа райы оқиғалары және адам қауіпсіздігі терминдерін енгізеді. Негізгі бөлім (6 минут) Тақырып бойынша түсініктеме. Қауіпті ауа райы құбылыстарының сипаттамасы
Бір ауа райы құбылысының суретін сал. Қорытынды (2 минут). Ережелерді қайталау: Өтілген тақырыпты қайталау. Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/sKT-1ot7paY?si=qHTSwREIZhVgz900 |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













